11

869 19 5
                                    

Ik open mijn ogen. Meteen moet ik weer aan gisteren denken. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ik stap uit mijn bed en loop naar de keuken. Ik doe wat kastjes open, maar er staan alleen borden en hagelslag. Geen broodjes ofzo. Ik doe de koelkast open. Geen broodjes. Nu doe ik de vriezer open. Ook geen broodjes. Heel fijn dit. Ik ben vergeten boodschappen te doen. Dan maar nu. Ik pak wat schone kleren en ga douchen.

Groenten. Nope. Fruit. Ook niet. Uhm. Jeetje wat is het hier groot. Chocola... oh ja das ook goed. Ik pak een reep melkchocola en leg die in het karretje. Ik loop door alle gangpaden en dan uiteindelijk na door 15 gangpaden te hebben gelopen, zie ik voor mij: de broodjes enzo! Ik pak een pak boterhammen, een pak donuts -want why not?-, crackers en nog een paar andere dingen. Als ik alles heb, loop ik naar de kassa's. Die zijn te minste wel makkelijk te vinden. Ik leg alles op de lopende band en pak ondertussen mijn portemonnee alvast uit mijn tasje. De vrouw achter de kassa kijk me chagrijnig en verveeld aan.
"Dat wordt dan 20 dollar." Ze veegt een pluk van haar blonde haar uit haar gezicht. Ik geef haar het geld en loop dan alvast een stukje door.
"Wil je het bonnetje?"
"Nee hoor, bedankt." Zeg ik zo aardig mogelijk.
"Oké, fijne dag verder."
"Zelfde." Ze is alweer bezig met de volgende. Nou die heeft er weer zin in hoor. Ik stop de boodschappen in een tas en loop dan weer weg.

Verderop zie ik een Starbucks. Ik kijk even op mijn horloge. 10:47. Oh joh. Ik loop naar de Starbucks en bestel warme chocomel en een koekje. De jongen achter de toonbank kijkt me vrolijk aan.
"Dat is dan 7 dollar." Ik geef hem het geld.
"Ze gaan het voor je klaarmaken." Hij glimlacht naar me en ik glimlach terug.
"Oké, bedankt."
"Graag gedaan." Ik loop door en al snel zie ik dat er iemand met een beker aan komt lopen.
"Hoe heet je?" Het meisje met roze/rood haar wat ze in een paardenstaart heeft gedaan pakt een stift en kijkt me vragend aan.
"Hayley. Met de y niet met de i."
"Okidoki." Zegt ze vrolijk en ze schrijft mijn naam op de beker. Als ze klaar is geeft ze mijn warme chocomel en mijn koekje.
"Kijk eens aan." Ik neem het aan kijk naar mijn naam. Ze heeft het echt super mooi geschreven! En ze heeft er een smiley bij gezet. Ik lach even.
"Dankjewel!"
"No problemo." Ze glimlacht. Ik glimlach nog even terug en loop dan weg richting huis.

Genietend doe ik mijn ogen dicht. Dit koekje is zo lekker! Jam. Ik wil net nog een hapje nemen als mijn telefoon opeens een geluidje maakt. Ik heb een appje van een onbekend nummer. 2 zelfs!
Onbekend nummer: 'Hey, ik vond het erg leuk gister met je.'
Onbekend nummer: 'Dit is Tom trouwens ;)'
Ik glimlach even naar mijn telefoon. Ik sla zijn nummer op en stuur dan wat terug.
U: 'Heey, ik vond het ook leuk met jou! Moeten we vaker doen.'
Ik verstuur het bericht, maar krijg al snel spijt. Waarom zei ik dat nou?!
Tom🤪: 'Moeten we zeker vaker doen.'
Tom🤪: 'Heb je morgen wat te doen?'
Omg! Hij wilt morgen wat doen!!!
U: 'Uh. Ik heb 1 fotoshoot maar daarna heb ik niks.
Tom🤪: 'Hoe laat heb je die fotoshoot?'
U: '00:30 PM."
Tom🤪: 'Okay. Dan haal ik je om 2:00 PM daar op.'
U: 'Is goed. Tot morgen!'
Tom🤪: 'Tot morgen! X'
Ho! Stop! Stuurde hij nou een x? Omg!!! Ik laat me achterover vallen op mijn bed. Ik heb nu al zin in morgen. Ieeee!

Moving to LAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu