41

636 11 0
                                    

P.o.v. Hayley

We lopen de grote ruimte in. Op mijn hakjes draai ik me een keer om. Het is hier echt groot! Aan de muren hangen allemaal posters met: Housten comicpalooza erop. Ook staan er overal tafeltjes en stoelen en hekken eromheen. We lopen naar een soort kantine waar al andere staan. We gaan bij de mensen staan en beginnen te kletsen.
"Oké, dames en heren. We gaan zo de deuren open doen, daarom wordt iedereen verzocht op zijn eigen plek te gaan staan." We lopen naar de plek met Tom's naam. We gaan bij de statafel staan en wachten totdat de deuren opengaan.

Lang hoeven we niet te wachten. Gillende meisjes komen de zaal in lopen. Ach, wat zeg ik? Rennen. Ze komen de zaal in rennen. Ik lach even. Ze komen in de rij bij onze tafel staan. Allemaal gillen ze Tom's naam. De beveiliger maakt het touw los en de eerste twee meisjes lopen naar ons toe. Tom geeft ze een knuffel.
"Hey, hoe gaat het?"
"Goed, met jou?"
"Ja, geweldig." De meisjes lachen nerveus. Als ze Harrison zien staan, worden hun ogen groot.
"Oh my god! Harrison?" Ze lopen naar hem toe en geven hem ook een knuffel. Harrison kijkt mij en Tom verbaasd aan. Ze laten hem weer los en kijken mij aan. Ik glimlach naar ze.
"Zal ik een foto van jullie maken?" Ze knikken en er wordt een telefoon in mijn handen gedrukt. Ze gaan bij elkaar staan en ik ga voor hun staan. Ik maak een foto. Ik geef de telefoon weer terug.
"Bedankt!"
"Geen probleem." Er wordt naar de meisjes geseind dat het de beurt is van de volgende. Ze geven Tom en Harrison nog een laatste knuffel en lopen dan weg. De volgende komen nu aanlopen en zo gaat het door.

Ik gooi de deur van de machine dicht. Er werd mij gevraagd of ik wat water wilde halen, dus dat ging ik even doen. Ik draai me om. Bij deze handeling bots ik tegen iemand aan.
"Het spijt me! Ik keek niet uit, sorry." Ik kijk op en kijk in de ogen van Krysten Ritter.
"Het maakt niet uit. Ik keek ook niet uit!" Mijn mond valt open en mijn ogen worden groot.
"Jij ben Krysten Ritter!"
"Ja, klopt. En jij bent?"
"Uh...sorry. Ik ben Hayley. Hayley Adams."
"Leuk je te ontmoeten Hayley. Ben je met iemand meegekomen of heb je zelf een plek?"
"Nee, ik ben met Tom Holland mee."
"Ah, Tom. Leuke gozer." Ik knik. "Maar ik moet weer verder. Nogmaals leuk om je te ontmoeten, Hayley."
"Vind ik ook. Doei." Ze glimlacht nog even naar me en loopt dan weg. Ik haal even diep adem en loop dan met drie flesjes water in mijn handen, terug naar Tom en Harrison.

Als ik terug ben, zie ik Tom met een fan. Een vrouw maakt een foto van hun. Hij geeft een kus op de wang van het meisje voor de foto. Het voelt raar om dat te zien. Het maakt me verdrietig. Ik weet dat hij het doet om haar blij te maken, maar toch. Toch voelt het vervelend. Ik adem diep in en loop dan door. Ik zet de flesjes water op de tafel. Harrison heeft door hoe ik kijk en legt een hand op mijn onderrug.
"Het betekent niks, dat weet je toch?" Ik knik, nog steeds met mijn ogen gericht op Tom, die een ander meisje een knuffel geeft. Ze gaan op de foto. En dan gaat alles in slow motion. Tom geeft ook haar een kus op haar wang voor de foto. Alleen draait ze net haar hoofd. Hun lippen raken elkaar. Het is maar voor even, maar toch voel ik mijn hart een beetje breken. Tom kijkt geschrokken om naar mij. Met een schuldige blik kijkt hij me aan. Ik probeer mijn geschrokken en gekwetste blik te veranderen in een 'het maakt niet uit' blik. Het kost veel moeite en daarom geef ik het maar op. Gekwetst kijk ik hem in zijn ogen aan. Schuldig draait hij zich weer om naar het meisje. Harrison wrijft over mijn rug met zijn hand. Een traan ontsnapt uit mijn oog. Langzaam en nog steeds in slow motion, valt hij op de tafel. In shock werp ik mijn blik op de tafel. Ongelovig knipper ik een paar keer met mijn ogen. Hij kuste een ander.

Moving to LAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu