40

647 13 0
                                    

P.o.v. Hayley

We komen eindelijk aan op de plaats van bestemming. Het hotel voor vannacht. Vanaf morgen is comic con. En dit weekend slapen we dus hier. In een 4 sterren hotel. We stappen de auto uit en pakken onze kleine koffers. We gaan naar binnen en lopen naar de receptie.
"Hoi, we hebben een kamer gereserveerd."
"Op welke naam?"
"Holland."
"Oké, even kijken." Het meisje kijkt op haar computer. "Een kamer voor drie personen, toch?"
"Ja, klopt."
"Het is alleen wel een kamer met twee tweepersoonsbedden. Is dat erg?"
"Uh, nee hoor." Zegt Tom, terwijl hij een blik op ons werpt. Haz en ik schudden onze hoofden.
"Oké dan. Het is kamer 321. Dat is op de derde verdieping." Ze geeft ons allemaal een eigen pasje.
"Oké, bedankt."
"Geen probleem." We lopen naar de lift die te tegenover de receptie zit. Ik druk op het knopje en wacht tot de lift er is. Er klinkt een geluidje. De liftdeuren gaan open en we stappen erin. Harrison drukt op het knopje met de drie erop. In stilte gaan we naar boven. Het is nogal awkward en stil sinds dat in het restaurant. Tom en Harrison hebben nog vaak sorry gezegd, maar ik bleef zeggen dat het niet uitmaakte. Dat zal namelijk ook nog wel vaker gebeuren, niet alleen dit weekend. En ik heb geen zin om de hele tijd 'sorry, sorry, sorry. Het spijt me echt. Ze zouden niet zo tegen je moeten doen en ik had wat moeten zeggen, sorry.' te horen. Uh... nee bedankt. De lift maakt weer een geluidje en stopt. De deuren gaan open. Ik loop de lift al uit. Er hangt een bordje aan de muur. Links zijn de kamers 300-320. Rechts zijn de kamers 321-340. We moeten dus naar rechts. Het is gelijk de eerste deur recht. Ik schuif het pasje in het apparaatje aan de deur en gooi de deur open. Ik hijs mijn kleine, roze koffertje achter me. Me mond valt open. "Wauw." Ik fluister. Het is zo mooi. Heel chique. (A/n zie foto bovenaan voor inrichting🤗) Ik open de deur van de badkamer. Oh wauw. Dit is ook mooi! Vanuit de kamer zelf, hoor ik Tom en Haz verwonderd mompelen.
"Heey! Kom hier is kijken!" Tom's hoofd verschijnt in de deuropening.
"Wow." Rechts van de deur hangen twee planken met een wastafel erin en twee grote spiegels hangen erboven. In het midden staat een hoog bad met daarvoor een klein trappetje. Schuin tegenover het bad staat nog een kast tegen de muur aan met daar in het midden nog een grotere spiegel. Ook staat er achterin nog een mooie douche.
"Claim het bad!" Schreeuw ik alvast. ik steek daarbij mijn arm op om het duidelijk te maken. Tom schudt lachend zijn hoofd.

Ik stap het bad in. Ik ga liggen tussen mijn hoge berg schuim. Heerlijk. Ik sluit mijn ogen en probeer te ontspannen. Vanuit de kamer klinkt een hoop lawaai.
"Gaat het?!"
"Ja hoor! Haz liet even wat vallen!"
"Oké dan!" Ik doe mijn ogen weer dicht. Opeens galmt harde muziek door de hele kamer en de badkamer.
"Oh shit. Sorry!" Ik schudt lachend mijn hoofd. Sukkels. De muziek gaat wat zachter. Weer sluit ik mijn ogen. Voor even is het stil, op de muziek na. Maar dan klopt er iemand op de badkamerdeur. "Hey Hay?"
"Hey Tom?"
"Vindt jij het erg om met mij in 1 bed te slapen?"
"Nee hoor, is goed."
"Zeker? Anders ga ik gewoon op de stoel ofzo."
"Nee, hoeft niet. Ik vind het niet erg."
"Oké." Onder de muziek hoor ik Harrison wat zeggen.
"Ik wil wel slapen, hè. Niet zoveel lawaai maken dus." Een klap klinkt en Harrison grinnikt. Weer schudt ik lachend mijn hoofd. Wat een idioten.

Ik trek mijn pyjama aan, wat bestaat uit een kort broekje met dichte oogjes erop en een shirtje met daarop: let me sleep en ook weer met twee dichte ogen. Best leuk, als je het mij vraagt. Ik loop de kamer in. Harrison ligt al te slapen. Tom daarentegen zit op zijn telefoon.
"Hey."
"Hey." Hij kijkt op van zijn telefoon en grinnikt even. "Leuke pyjama."
"Bedankt." Hij staat op.
"Ik ga even mijn tandenpoetsen." Hij drukt een kus op mijn wang en loopt de badkamer in. Ik leg verward mijn hand op mijn wang. Op de plek waar hij me net kuste. Hij heeft me vandaag nog geen enkele keer gekust en deze kus was anders dan normaal. Raar. Alsof hij 1 of andere badboy is en ik 1 of andere chick ben die hij aan de haak heeft geslagen. Vreemd. Ik ga in het bed zitten. Ik pak mijn telefoon en ga naar Instagram. Ik scroll door de berichten. Oh kijk, Emily heeft een bericht geplaatst.

EmilyNewman_official  There is a miracle growing inside of me👼🏼❤️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

EmilyNewman_official There is a miracle growing inside of me👼🏼❤️

Ik plaats een reactie: 'Goals😍 gefeliciteerd liefjes❤️' Tom komt de badkamer weer uitlopen.
"Kijk dan." Ik draai mijn scherm naar hem toe.
"Ahh." Hij komt naast me in het bed liggen.
"Nou ik ga slapen. Weltrusten Hay."
"Weltrusten Tom." Hij geeft me een kus, nu wel normaal en liefdevol. Ik ga liggen druk het licht uit en sluit mijn ogen. Langzaam val ik in slaap.

Moving to LAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu