P.o.v. Tom
Ik stap de auto uit. Gelijk hoor ik gegil om me heen. Ik glimlach en zwaai naar mijn fans. Ik stap de rode loper op en poseer voor de camera's. Mijn familie staat aan de zijkant te kijken en te wachten. Ik wenk ze en ze gaan met mij op de foto. We lopen door. Er staat een interviewster. Ze wenkt me en ik loop naar haar toe. Ik haal een hand door mijn haar.
"Hallo Tom. Hoe gaat het?"
"Hey, met mij gaat het goed. Met jou?"
"Ja goed hoor. Ben je opgewonden over vandaag."
"Jazeker. Ik ben heel benieuwd hoe de film helemaal is geworden."
"Oh, je hebt het zelf nog niet gezien?" Ik schud mijn hoofd.
"Nope, dit wordt de eerste keer. De rest heeft het al gezien, maar dat was toen ik in het ziekenhuis lag."
"Dus de geruchten zijn waar." Ik knik. "En zijn de andere geruchten dan ook waar?" Ik wist dat mensen al wisten dat ik in het ziekenhuis lag, maar over andere roddels heb ik niet gehoord.
"Welke andere geruchten?"
"Die dat je een vriendin hebt. Een vriendin die ook in het ziekenhuis ligt/lag." Ik moet even lachen. Hoe weten ze nou weer over Hayley. Soms verbaasd het me wel hoeveel ze weten.
"Dat klopt ja. Ze zou eigenlijk meegaan, maar ja. Ze moest nog rusten." Ze knikt.
"En wat was er eigenlijk gebeurt dat jullie naar het ziekenhuis moesten?" Dat weten ze dan weer niet, oké.
"We hadden een auto ongeluk."
"Oh jeetje. Wat hadden jullie?"
"Daar heb ik het liever niet over op een middag/avond als deze." Ze knikt begrijpend.
"Snap ik. Weer over de film. Hoe was het om Spider-man te spelen?"
"Als een droom die uitkwam." Ze vraagt nog een paar andere dingen. Gelukkig niks meer over het ongeluk.Ik loop een stukje verder over de rode loper. En ja hoor daar staat hij. Jacob. Ik loop naar het toe en geef hem een knuffel. We gaan samen op de foto. Al snel komt Zendaya ook aanlopen. En even later ook de rest van de cast. We gaan samen op een groepsfoto en lopen dan gezamenlijk de zaal in. Als iedereen een plek heeft gevonden en zit, begint de film.
We zijn bij de scene dat ik mij omkleed en het Spider-manpak aandoe. Ik voel dat mijn wangen rood worden. Ik voel een beetje schaamte door me heen gaan. Zendaya, die naast me zit, stoot me aan en grijnst naar me. Ik lach. In de zaal horen we een paar mensen oeh roepen. Ik lach weer even. We kijken verder en dat komt er nog een scene dat peter zijn pak uitdoet en dat Ned (Jacob) erachter komt dat hij Spider-man is. Weer hoor ik overal mensen oeh roepen. Van schaamte leg ik mijn hoofd in mijn hand. Harrison en Zendaya stoten me weer grappend aan. Ik schudt mijn hoofd. We kijken weer verder. Nu zonder 'onderbrekingen'.
Als de film is afgelopen lopen we de zaal weer uit. Ik zwaai naar de fans die buiten op ons staat te wachten. Ik loop naar een groepje fans. Ik ga met ze op de foto en zet hier en daar een handtekening. 1 iemand pakt mijn hoofd vast en drukt een kus op mijn wang. Ik lach even. Ik zwaai nog even en loop dan samen met de rest door. We lopen naar een limousine en stappen in. We rijden naar een andere plek waar de afterparty is. We maken er een leuk feestje van met zijn alle. Ook mijn familie inclusief paddy, mijn jongste broertje, doet lekker mee.
JE LEEST
Moving to LA
FanfictionHayley heeft een droom om een beroemde fotograaf te worden en foto's te maken voor filmposters, magazines, enz. Om door te kunnen breken gaat ze naar Los Angeles. Daar moet ze foto's maken van Tom Holland voor zijn nieuwe film. Als ze elkaar voor he...