We zitten in Tom's auto onderweg naar zijn huis. Het is wel echt een mooie auto by the way. Een witte bmw. Een liedje van the vamps (a/n zie bovenaan. Love the song<3) komt op de radio en ik begin hard mee te zingen. Als het refrein begint zingt Tom opeens keihard mee. We maken gekke dansmoves erbij. Tom pakt mijn hand en hand in hand gaan we helemaal los. We komen bij een kruispunt. Het stoplicht staat op groen dus Tom rijdt door. Van mijn kant komt er een auto als 1 of andere mongool aanrijden. Met een harde knal komt hij tegen de auto aan. Alles wordt zwart, maar vanuit de verte hoor ik Tom mijn naam schreeuwen.
P.o.v. Tom
De auto kantelt een beetje maar komt dan weer rechtop neer. Een pijnlijke steek gaat door mijn been. Een harde piep klinkt in mijn oren. Ik draai mijn hoofd voorzichtig richting Hayley. Straaltjes bloed lopen over haar gezicht. Haar ogen zijn dicht.
"Hayley!" Een man komt bij mijn raam staan.
"Is alles oké?" De tranen stromen over mijn wangen. Verward schud ik mijn hoofd. De man probeert de deur open te maken. Het gaat erg moeilijk maar het lukt. Iemand anders probeert Hayley te helpen. Ik pak haar hand weer vast. Ik geef er een zacht kneepje in.
"Het spijt me zo." Ik word voorzichtig de auto uit getrokken. Langzaam laat ik Hayley's hand los. Sirenes komen dichterbij. Het lijkt allemaal in slow motion te gaan. Hayley wordt getild door mensen, een ambulance komt aanrijden, mensen blijven aan mij vragen of alles goed gaat en het ongeluk blijft zich afspelen in mijn hoofd. Ook wordt er een ander persoon getild door mensen die onze kant op komen. Ik weet niet wie het is, maar er lopen ook wat straaltjes bloed over zijn hoofd. Hij heeft wel zijn ogen nog open.
"Het spijt me." Fluistert hij terwijl zijn ogen langzaam dichtvallen. Ik word een ambulance in getild. Ik kijk naar Hayley. Ook zij wordt een ambulance in getild. Door het licht van de sirenes kan ik haar goed zien. Haar hoofd zit onder het bloed, net zoals haar benen en armen. Ze heeft ook een wond op haar hoofd. Wat heb ik gedaan?
JE LEEST
Moving to LA
FanfictionHayley heeft een droom om een beroemde fotograaf te worden en foto's te maken voor filmposters, magazines, enz. Om door te kunnen breken gaat ze naar Los Angeles. Daar moet ze foto's maken van Tom Holland voor zijn nieuwe film. Als ze elkaar voor he...