36

630 15 0
                                    

P.o.v. Hayley

Ik voel wat op mijn wang en wordt erdoor wakker. Ik open mijn ogen. Gelijk word ik overspoeld door een enorme hoofdpijn. Tom kuste me op mijn wang, dat voelde ik dus. Ik glimlach even naar hem en doe dan maar weer mijn ogen dicht, in de hoop dat mijn hoofdpijn minder wordt. Helaas is dit niet het geval. Ik leg mijn hand op mijn voorhoofd en kreun even.
"Hoe laat is het?" Vraag ik aan Tom met mijn ogen dicht.
"12 uur."
"Pff... oké dan." Ik heb toch niks te doen vandaag. Ik moet namelijk nog een week thuis rusten, voordat ik weer kan werken.
"Hier." Ik open mijn ogen en zie dat Tom een glas water voor me houdt. Ik ga voorzichtig rechtop zitten en pak het glas aan. Hij geeft me ook een paracetamol. Ik stop het pilletje in mijn mond en drink het water.
"Bedankt." Ik glimlach naar hem. "Wat is er eigenlijk gebeurd vannacht?" Hij lacht.
"Nou, kort samengevat. Je was aan het dansen op de tafel en ook keihard aan het meezingen met de liedjes. En toen viel je van de tafel."
"Echt?" Vraag ik ongelovig.
"Jep, maar ik kon je nog net opvangen en toen zei je dat ik een real life sspidlerman was." Ik geef mezelf een faceclap en kijk hem beschaamd aan. "Het was wel schattig eigenlijk. En daarna heb ik je in bed gelegd. Ik heb je ook nog even een shirt van mij aangedaan, ik hoop dat je dat niet erg vindt."
"Nee hoor, bedankt dat je voor mijn dronken kop hebt gezorgd." Ik glimlach weer naar hem en geef een kus op zijn wang.
"Graag gedaan. Als jij nog even gaat douchen, dan maak ik een ontbijtje voor je."
"Oké, deal." Ik sta langzaam op en loop de badkamer in. Ik trek mijn kleren uit en stap de douche in.

Ik zet de douche weer uit en pak een handdoek. Ik droog me af. Ik bedenk me nu dat ik geen schone kleren heb meegenomen. Ik sla de net te kleine handdoek om me heen en loop de badkamer uit. Daar zit Tom al op het bed met een dienblad vol met eten. Als hij mij ziet wordt hij een beetje zenuwachtig.
"Uh, weet je misschien waar mijn tas is?"  Ik sla mijn armen om mijn lichaam.
"Uh, ja, die...uh...staat hier." Hij staat op en pakt mijn tas van een stoel af. Hij geeft hem aan mij.
"Bedankt." Ik pak mijn tas van hem aan, terwijl ik in zijn ogen blijf kijken. Ik herpak mezelf weer en draai me om. Snel loop ik de badkamer, aangezien de handdoek niet helemaal tot over mijn kont komt. Ik doe de deur dicht en kleed me aan.

Als ik klaar ben, ga ik weer op het bed zitten. Tom komt de kamer inlopen met een bakje in zijn handen. Hij zet het neer op het dienblad. Erin zitten twee eitjes.
"Nou, tast toe." Ik doe wat hij zegt en pak een cracker met kaas. Tom pakt zelf een broodje met ham. We beginnen wat te kletsen en ondertussen eten we het eten op. Langzamerhand voel ik dat mijn kater weggaat.

Moving to LAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu