P.o.v. Hayley
Ik open mijn ogen. Nu is alles zwart. Nergens een lichtpuntje, nergens schermen, alleen maar leegte. Een zwarte leegte. Ik begin te lopen. Met mijn armen vooruit gestoken, aangezien ik niks kan zien. De stemmen van Tom, Harrison en nog iemand hoor ik wel.
"Je moet wel echt gaan slapen vanavond. Dan zie je er morgen op je première weer goed uit." Hoor ik Harrison zeggen. De première? Dat is waar ook! Is dat vanavond al? Ben ik echt zo lang al weg? "Je moet trouwens ook echt even wat gaan eten en drinken."
"Ik heb geen honger."
"Maar je moet eten. Je ziet er niet uit zo." Zegt De onbekende stem.
"Nou bedankt."
"Zo bedoelde ik het niet."
"Weet ik, het spijt me. Ik...ik krijg gewoon geen hap door mijn keel." Een schuldgevoel schiet door me heen. Hij eet, drinkt en slaap niet goed. Ik wou dat ik weg kon komen uit deze plek, dat ik wakker kon worden, maar ik weet niet hoe.Ik hoor een soort gekraak, als een deur die opengaat. Daarna het geklik van hakken.
"Probeer het even." Zegt een vrouwen stem. Een soort gekraak van papier ofzo klinkt. En nu eetgeluiden. Normaal kan ik er niet bepaald tegen als ik iemand hoor eten, maar nu voel ik me gelukkig. Hij eet! Ik weet zeker dat het Tom is die eet. Dat voel ik. Nee serieus, dat voel ik. Ik voel namelijk kruimeltjes op mijn arm vallen. Nu hoor ik een plastic flesje kraken. En hij drinkt ook weer!
"Bedankt jongens." Ik hoor dat hij zijn handen wast en dan weer gaat zitten. Hij pakt mijn hand weer vast. Met zijn duim wrijft hij over mijn hand. Het voelt fijn, hoewel ik geen idee heb hoe ik dat kan voelen. Opeens begint er een licht te schijnen. Het wordt steeds feller. Ik houd mijn hand voor mijn ogen.Ik merk dat ik in een bed lig. Mijn hand wordt vastgehouden door Tom. Ik voel dat zijn duim nog steeds over mijn hand wrijft, maar nu voelt het... echter? Ik probeer mijn ogen te openen, maar het lukt niet. Ik probeer het een paar keer, maar niks. Dan probeer ik wel wat anders. Ik probeer me te focussen op mijn hand. Ik probeer een kneepje te geven in Tom's hand. De eerste paar keer lukt het niet, maar dan voel ik een soort tinteling door mijn lichaam gaan. Ik probeer nog een keer zacht te knijpen en het lukt! Ik hoor Tom naar adem happen. Ik doe het nog een keer, zodat hij weet dat ik dit express doe. Nu probeer ik mijn ogen weer te openen. Een fel licht schijnt in mijn ogen. Ik knipper een paar keer en dan kan ik weer wat zien. Ik draai mijn hoofd een beetje en dan kijk ik in twee prachtig bruine ogen. Ik glimlach zwakjes.
"Hayley?" Ik knik voorzichtig. Ik til mijn vrije hand langzaam en voorzichtig op en leg die op zijn wang.
"Hallo Tom."
JE LEEST
Moving to LA
أدب الهواةHayley heeft een droom om een beroemde fotograaf te worden en foto's te maken voor filmposters, magazines, enz. Om door te kunnen breken gaat ze naar Los Angeles. Daar moet ze foto's maken van Tom Holland voor zijn nieuwe film. Als ze elkaar voor he...