P.o.v. Hayley
Ik stop het pasje van de kamer in de machine aan de deur. Ik gooi de deur open en laat hem vanzelf weer dichtvallen. Moe van het huilen, slof ik naar het bed toe. Ik laat me erop vallen. Ik draai me op mijn rug en staar naar het plafond.
"Ik kan dit niet. Ik kan er niet tegen. Niet meer." Ik fluister. Ik adem even rustig in en uit en sta dan op. Ik gooi mijn koffertje op het bed en maak hem open. Ik gooi mijn spullen erin. Als al mijn spullen erin zitten zet ik hem weer op de grond. Ik ga aan het bureautje zitten en scheur een papiertje van het notitieblokje af. Ik pak een pen en begin te schrijven.Lieve Tom,
Het spijt me. Ik kan dit niet. Ik ben niet
gewend aan al die aandacht die jij krijgt van
allemaal andere meisjes. Waarschijnlijk moet
ik daar gewoon aan wennen, maar voor nu
doet het nog teveel pijn. Ik heb even ruimte
nodig. Het spijt me. Ik hou van je.
HayleyIk leg de pen neer. Ik vouw het papiertje op en schrijf Tom's naam erop. Ik sta op en leg het papiertje op het bed neer. Ik pak mijn koffer en loop de kamer uit.
Ik zit op mijn koffer te wachten. Het regent. Ik friemel aan het natte armbandje dat om mijn pols zit. Ik wil net opstaan om weg te lopen, als er een auto voor me stopt. De deur gaat open en Scarlett stapt uit. Ze loopt zonder iets te zeggen naar me toe en geeft me een knuffel. Ik sla mijn armen ook om haar heen en sluit mijn ogen. Tranen verlaten mijn ogen weer. Na een tijdje laat ze me weer los en haalt ze een hand door mijn haren.
"Het komt wel goed." Ik knik met een zwakke glimlach. "Nou, kom op. Ik wil niet ziek worden." Ik lach even en pak mijn koffer vast. Ik gooi hem in de achterbak en ga in de auto zitten. Ik doe mijn gordel om en kijk naar Scarlett.
"Bedankt dat je me wilde komen halen"
"Geen probleem, lieverd." Scarlett start de auto en rijdt weg. Ik leg mijn hoofd tegen het raam en staar naar buiten. Regendruppels vallen naar beneden. Ik sla mijn armen om mijn lichaam.
"Als je het koud hebt, er ligt een dekentje op de achterbank." Ik kijk naar achter en pak het dekentje. Ik begraaf mezelf erin en sluit mijn ogen. Langzaam val ik in een onrustige slaap.
JE LEEST
Moving to LA
Fiksi PenggemarHayley heeft een droom om een beroemde fotograaf te worden en foto's te maken voor filmposters, magazines, enz. Om door te kunnen breken gaat ze naar Los Angeles. Daar moet ze foto's maken van Tom Holland voor zijn nieuwe film. Als ze elkaar voor he...