Ik sta voor de spiegel met de gele trui voor mijn lichaam. Ik geef normaal geen ene fuck om mijn kleding of uiterlijk, maar ik heb geen flauw idee waarom nu wel.
Ben vast nogal aan de hormonen.
Even later sta ik met mijn auto op de oprit van het huis van de Porters. Ik doe mijn zonnebril op en leun in de autostoel naar achteren. Terwijl ik wacht gaat de voordeur open. Mevrouw Porter en Flynn hebben een woord wisseling.
Flynn twee koppen groter dan zijn moeder en hij kijkt op haar neer. Zijn haar is warrig en zijn ogen een diepe oceaan blauw. Hij heeft een vriendelijk gezicht, in tegenstelling tot sommige "badboys" op onze school.
Flynn loopt naar mijn auto en stapt naast mij in. "Goeiemorgen."
"Mhmph." Mompel ik terwijl ik in achteruit ga.
Ik rij de de wijk uit en Flynn kijkt even naar mij. Als ik moet stoppen voor een stoplicht kijk ik hem recht in de ogen aan.
"Een foto duurt langer." Zeg ik als ik weet gas geef.
"Maar een oogcontact duurt voor eeuwig." Zegt Flynn met een grijns.
Ik rol met mijn ogen en draai de parkeerplaats van de Walmart op. Ik parkeer en stap uit en niet veel later volgt Flynn mijn actie.
Zodra we binnen zijn lopen we rustig richting de speelgoed gang zijn verveel ik me nog meer.
"Welke barbie?" Vraagt Flynn als hij er eentje oppakt.
"Ik hoop dat je weet dat haar obessie met barbie's al aan het minderen is?"
Flynn kijkt me aan. "Nee dat wist ik niet-" Hij haalt zijn neus op. "En dat kan ik ook niet ruiken."
"Je bent een sukk-" ik stop.
"Sorry, ik moet je niet uitschelden." Zeg ik als ik mijn ogen neer sla.
Flynn glimlacht. "Ik mag dan wel iets gedaan hebben maar je mag me als een normale jongen behandelen."
"Het is niet normaal, ik weet niet hoe stabiel je bent." Zeg ik.
Flynn lacht. "Alaine jij hoeft je niet aan te passen aan mij."
Opnieuw pakt hij een ander barbie vast en laat hem zien. "Is deze goed?"
Ik knik en schuiffel op mijn plaats. "We moeten opschieten." Zeg ik.
"Nee hoor, we komen rond 5 pas maar je mag me gerust thuis afzetten als jij dat wil." Zegt Flynn terwijl we naar de kassa lopen.
"Waarom mij zo vroeg uit bed laten komen?" Zeg ik licht verontwaardigd.
"Vindt ik leuk." Grijnst Flynn.
Ik rol met mijn ogen voordat we naar de kassa lopen. Flynn rekent af en we lopen vervolgens naar de uitgang.
"Kauwgombalautomaten, lang niet gehad." Zeg ik als ik naar eentje loop.
Ik kijk naar de gekleurde kauwgom ballen en glimlach. Ik voel in mijn zak voor kleingeld maar heb niks.
Ik kijk een beetje teleurgesteld tot Flynn geld in de automaat doet. Hij koopt twee ballen en geeft er eentje aan mij.
"Als bedankje." Zegt hij als hij zijn eigen in zijn mond doet. Hij loopt al door als ik heb verbaasd na kijk.
~*~
Terwijl Safiya en Poppy bezig zijn met spelen, lig ik buiten in de hangmat. Ik lig helemaal opgerold als ik gekuch hoor.
Ik kijk op en zie Flynn.
"Hey."
"Mag ik erbij?"
Ik knik en ga zitten op de hangmat. Ik maak plaats en Flynn komt naast me zitten.
"Wat vond ze van de pop?" Vraagt Flynn.
"Leuk." Zeg ik.
Flynn leunt naar achteren en we schommelen wat.
"Mag ik je iets vragen?" Vraag ik.
"Waarom ik het heb gedaan vertel ik een andere keer." Zegt Flynn.
"Waarom denk je dat ik dat ga vragen?" Vraag ik.
"Iedereen vraagt het."
"Ik wilde eigenlijk vragen waarom je ineens met me optrekt." Zeg ik.
"Je bent aardig tegen me, je judged me niet." Antwoordt Flynn.
"Ik ken je nauwelijks, jij mij ook niet. Jij liep altijd met je vriendin te pronken, trots dat aanvoerder was en niet te vergeten je studiebeurs. Ik snap het gewoon niet."
Flynn lacht voordat hij mij aankijkt. "Je hoeft het niet te snappen, maar weet gewoon dat je je als een vriend gedraagt tegen mij."
"Een vriend?"
"Of zoiets."
Een vriend.
Op dat moment krijg ik een berichtje binnen.
Joey: hey heb je zin om naar de film te gaan?
Mijn wangen worden langzaam rood worden, Joey vindt ik al voor een lange tijd leuk.
"Wat is er?" Vraagt Flynn.
"Mijn vriend vroeg of ik naar de film wil gaan en ik ga, het ligt echt niet aan jou maar ik vindt hem al een tijdje leuk." Antwoordt ik.
Flynn kijkt lichtelijk teleurgesteld. "Oh."
"Zie ik je maandag?" Vraag ik.
Ik sta ondertussen op en kijk hem aan.
"Ja, tot maandag."
A/N
Sorry dat het wat langer duurde, er is veel gebeurd. Ik ben op vakantie maar we kregen gister te horen dat mijn hond is overleden, hij was 11 jaar geworden. Ik ben niet thuis en hij zat in een hondenpension.
Ik mis hem.
Maar ik ga gewoon door.
Tot later.mke
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...