Pov Alaine
Als ik wakker wordt voel ik mij een grote rommel. Ik heb hoofdpijn, ben misselijk, duizelig en heb het koud. Nu pas merk ik dat ik tegen iemand aan lig.
"OH MIJN GOD HEBBEN WE SEX GEHAD?!" Schreeuw ik als ik mij van het bed lanceer.
Flynn schrikt wakker en komt overeind. Zijn wangen zijn rood en zijn ogen groot van schrik. Ik zie mijn hoopje kleren op de grond liggen en merk nu pas dat ik alleen een shirt aan heb.
"WAAROM DRAAG IK ALLEEN EEN SHIRT!?"
Flynn staat op en loopt naar me toe. Zonder iets te zeggen trekt hij me tegen zich aan.
"Je bent oké." Fluistert hij in mijn haar.
"W-wat is er gebeurd?" Vraag ik verbaasd.
"Bella heeft drugs in je drinken gedaan, GHB." Antwoordt Flynn.
"Flynn ik moet je iets vertellen." Ik kijk hem aan. "Ik wist dat ze dat had gedaan, het zou origineel in jouw drinken zitten. Daarom heb ik onze drankjes omgewisseld."
Flynn kijkt me geschrokken aan voordat hij mij nog dichter tegen zich aantrekt. "Doe dat nooit meer, ik ben een slechte invloed op je."
"Het spijt me Flynn, je was zo goed naar nuchter worden... ik wilde niet dat Bella je omlaag zou brengen."
Ik krijg tranen in mijn ogen en zie dat Flynn erdoor gekwetst is. Zijn ogen kijken mij aan als hij mij loslaat.
"Ik denk dat het beter is voor ons beiden als je niet meer met me omgaat." Zegt Flynn.
Hij stapt van me af en gaat zitten op zijn bed. Hij raapt een short van de grond en reikt hem aan. Ik pak hem aan en doe hem aan.
"Dankje."
Flynn wrijft over zijn voorhoofd. "Ik meen het, je hebt drugs gebruikt en je deed het wegens mij."
"Ik wilde je beschermen dombo!"
"Maar je fucking gezondheid op het spel zetten?!" Flynn gaat staan.
"Omdat ik dat voor je over heb!" Schreeuw ik.
"Ik ben niet goed voor je!" Schreeuwt Flynn terug.
Ik trek aan mijn haar en maak een gefrustreerd geluid.
"SNAP NOU DAT IK DIT DOE OMDAT IK JE LEUK VINDT."
Beide kijken we elkaar geschrokken aan. Ik herhaal mentaal de woorden die ik net zei.
"Alai-"
"Laat maar, het is stom." Zeg ik.
Ik loop naar mijn spullen en raap ze op. Flynn blijft stil en ik hoor zijn ademhaling. Maar mijn lichaam denkt anders als ik wil weggaan.
Mijn hoofdpijn en duizeligheid worden erger en ik knijp mijn ogen meteen dicht. Mijn handen gaan naar mijn oren en ik ga wankelend op het bed zitten.
"Shit."
Flynn raakt mijn hand aan maar ik wendt me van hem af.
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...