|| Chapter 37 ||

726 40 6
                                    

"Ik zweer het, hoe lang kun je seks hebben?" Zegt Alaine en ze leunt haar hoofd op de muur.

"Jij sowieso de gehele nacht." Zeg ik met een zelfverzekerde grijns.

Alaine zit tegenover me en ze trapt me. "Jij niet dan hormonale puber?"

"Ho, ik zeg niet dat ik het niet kan." Zeg ik.

Alaine rolt met haar ogen en rust haar hoofd op haar opgetrokken knieën.

We zitten al zeker een uur op de gang en hebben al zeker 2 bekers alcohol op. Alaine heeft mijn jas inmiddels ook aan en ze kijkt moe uit haar ogen.

"Oh hier ben je."

Beide kijken we naar Charlie die met met een beker drinken staat. Ik zwaai en krijg een vragende blik die naar Alaine gaat.

"Hij kan niet zonder me." Zegt Alaine.

"Dat geloof ik."

"Oh shit."

De kamerdeur gaat open en de jongen rent naar buiten.

"Wat was dat?" Vraagt Alaine en we staan allemaal op.

We kijken de kamer in en zien een bewusteloze Bella liggen. Charlie laat haar beker vallen en ik ren zonder na te denken naar Bella.

Pov Alaine

Ik weet niet wat ik moet denken als ik Flynn naar Bella zie rennen. Hij pakt haar vast en legt zijn oor op haar borst.

"Meiden ik hoor haar hart bijna niet." Zegt  Flynn.

Charlie rent ook naar Bella en ze doet legt haar op haar zij.

Ik bevries.

Ik weet niet wat ik moet doen.

Flynn en Charlie helpen haar maar Bella reageert niet. Ze ligt met ogen gesloten halfnaakt op het dekbed.

"Alaine bel 911!" Roept Flynn

Ik kan me niet bewegen.

"Alaine! Bel fucking 911!" Schreeuwt hij deze keer.

Charlie legt Bella op haar zij en ze hapt ineens naar adem.

"Fuck."

Flynn haalt opgelucht adem en Bella slaat zijn armen om hem heen. Flynn wrijft over haar rug en fluistert onhoorbare dingen tegen haar. De manier hoe hij haar vasthoudt is... hoe hij mij vasthoudt. Ook drukt hij een kus op haar voorhoofd.

Bella legt haar hoofd op zijn schouder en kijkt mij aan. Haar ogen zeggen iets heel anders dan 'ik had een bijna doodervaring' en meer iets geniepig.

"Ben je oké?" Fluistert Flynn. 

Charlie omhelst Bella ook en ik blijf toekijken vanuit de deuropening. Flynn merkt dit op en kijkt me aan.

"Waarom deed je niks?"

Ik kijk Charlie aan en krijg een zelfde vragende blik.

"AL WAAROM DEED JE NIKS?" Zegt Flynn luid.

Ineens staan Seth, Colin, Blaire en Jamila in de kamer.

"Wat is hier gebeurd?"

"Weten we nog niet." Zegt Charlie.

Flynn gaat staan en loopt naar me toe en gaat voor me staan. "Alaine waarom deed je niks?"

Flynn zijn blik doorboort me met hart en ziel en ik kijk hem aan.

The Search For EverythingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu