"Hou je ogen gesloten."
"Ik heb mijn handen voor mijn ogen!"
Ik voel Flynn achter me lachen en hij begeleidt me een kamer in.
"Lief zijn kleine." Zegt Flynn.
"Ik doe alleen lief als jij lief doet." Zeg ik en ik word stil gezet.
"Oké, het is geen penthouse maar het is van mij." Zegt Flynn.
Zijn handen legt hij op de mijne en haalt ze van mijn ogen af. Ik doe ze open en kijk het kleine appartement in.
De meuren zijn witte bakstenen met allerlei posters en doeken bedekt. Een platenspeler staat op een klein tafeltje met een enorme stapel aan platen ernaast.
Er staat een oude leren bank met dekens en kussen versierd. Overal staan planten, boeken in kasten en ik kijk naar zijn bed op een verhoogd gedeelte.
"Vind je het wat?" Vraagt Flynn.
"I love it, maar wat als je gaat studeren?" Vraag ik.
Flynn draait mij om. "Ik was van plan een tussenjaar te nemen, ik weet nog niet wat ik wil doen." Antwoordt hij.
Ik frons. "En dan? Ga je jezelf zoeken in yoga?"
Flynn schudt lachend zijn hoofd. "Nee, meer om even mijn rust te nemen."
"Je weet als ik er ben er nooit rust is." Zeg ik.
Flynn lacht en slaat zijn armen om me heen. "Dat weet ik, wat als ik je vertel dat geluid hier erg gedempt word?"
Ik sla mijn armen om zijn middel. "Waar is de slaapkamer?"
Flynn lacht en houdt me nog even vast.
"Het is net netjes, we bewaren de chaos voor na homecoming." Zegt Flynn.
Ik trek een zuur gezicht. "Maar dat is saai." Zeg ik.
Flynn drukt een kus op mijn lippen.
"Moet je je niet eens gaan klaarmaken?" Vraagt Flynn als hij me los laat.
"Nog niet." Zeg ik als ik mijn lippen in zijn nek duw.
Ik kus zijn nek en laat een lichte afdruk achter. Flynn zijn handen gaan naar mijn middel.
"Ik ga niks doen kleine." Fluistert Flynn.
Ik rol met mijn ogen en laat hem met rust. "Ik vanavond ook niet als je vervelend gaat doen." Grijns ik.
Deze keer rolt Flynn met zijn ogen. "Doe eens lief."
"Zou ik dan maar gaan?" Vraag ik.
"Nu wil je wel weg?" Lacht Flynn.
"Gaan we bijdehand doen?" Zeg ik schaapachtig.
"Ja, zullen we vechten?"
Voordat hij het doorheeft duw ik hem op de bank en ga bovenop hem zitten. Flynn probeert me van hem af te gooien maar ik duw hem neer in de bank.
"Oké je wint, maar ik moet mij ook straks gaan klaarmaken." Zegt Flynn.
"Mhm nu wel?"
"Nu wel." Zegt Flynn.
"Waar de fuck zijn de jongens!" Roept Jamila als we de trap van mijn huis aflopen.
We willen nog foto's maken voordat we richting homecoming zelf gaan.
"Ik denk dat ze er zo zijn." Zeg ik.
"Jami heb je dan een date?" Vraagt Blaire lachend.
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...