|| Chapter 29 ||

788 44 6
                                    

Na nog een paar zware dagen kamp kom ik weer thuis. Flynn strompelt vermoeid achter me aan als ik de woonkamer in loop. Mijn vader is met Francine aan het kletsen als ze ons zien.

"Kiddo! Hoe was kamp?" Vraagt mijn vader.

"Ik. Ben. Kapot." Antwoordt ik.

Francine kijkt Flynn aan.

"Ik ben gesloopt." Zegt hij.

"We gaan naar bed." Zeg ik.

"We?"

Flynn en ik kijken elkaar aan. "We?"

"Jongeman je gaat mijn dochter niet zwanger maken onder mijn dak." Zegt mijn vader geamuseerd.

Flynn zijn ogen worden groot. "Nee natuurlijk niet! We willen gewoon naar bed."

"Samen op kiddo haar kamer, ik heb je wel door."

Francine grinnikt geamuseerd. Flynn strompelt de trap op. Hij loopt naar zijn "kamer" en gaat naar binnen. Ik loop naar mijn vader toe.

"Pap we zijn samen, hij is moe. Mag ik bij hem gaan slapen?" Vraag ik.

"Je kent de regels kiddo, geen gekke dingen. Beloofd?"

Ik omhels hem. "Beloofd."

Ik loop daarna naar boven en klop op de deur. Flynn doet open.

"Ik zei dat hij zijn kop moest houden." Zeg ik.

Ik reik mijn hand naar hem uit en hij pakt hem vast. "Kom."

Ik trek hem naar mijn kamer en zie mijn vader geamuseerd kijken. Ik steek mijn middelvinger op waardoor hij begint te lachen.

Zodra ik de deur dicht doe ploft Flynn op mijn bed. Ik doe mijn haar uit mijn staart en loop met mijn pyjama naar mijn badkamer. Ik kleed mij om en poets mijn tanden. Als ik terug kom ligt Flynn op zijn buik te slapen.

Ik glimlach en kruip naast hem op bed. Ik pak het dekbed vast en gooi hem over Flynn heen. Dit maakt Flynn wakker en ik doe op dat moment alle lichten uit behalve de lichtjes om mijn bed.

"Ga slapen." Glimlach ik.

Ik ga onder de dekens liggen en maak het mezelf gemakkelijk.

"Nog niet." Fluistert hij.

Ik kijk nog even op mijn telefoon.

Het is 23:42...

"Mag ik bij je liggen?" Vraagt Flynn zacht.

"Dat doe je al." Grinnik ik zacht.

Flynn strijkt een pluk haar achter mijn oor en hij glimlacht.

"Het voelt gek tussen ons, nu we echt samen zijn weet je." Zegt hij.

Ik ga tegen hem aan liggen en sla mijn arm om zijn torso. Flynn slaat zijn armen om mij heen en ik nestel mijzelf tegen hem aan.

"Klopt... maar het voelt vooral heel goed." Zeg ik en ik kijk hem aan.

Flynn kijkt op me neer en kust mijn voorhoofd.

Dat is het laatste wat hij doet voordat ik in slaap dommel.

Als ik in de middag wakker wordt is Flynn al wakker. Hij wrijft over mijn arm op en neer en ik hou mijn ogen gesloten.

"Goedemiddag kleine." Fluistert Flynn voordat hij net als voordat ik in slaap viel, een kus op mijn voorhoofd drukt.

Ik open mijn ogen en kijk hem aan. "Goedemiddag." Glimlach ik.

Flynn legt zijn hand op mijn wang en brengt mijn hoofd naar zich toe. Ik sluit mijn ogen als zijn lippen op de mijne komen. Flynn trekt mij voorzichtig op hem en ik ga op zijn heupen zitten.

Ik beweeg mijn lippen synchroon met de zijne als zijn handen naar mijn middel gaan. Zijn vingers slippen onder mijn shirt en ik voel vlinders in mijn buik als hij mij tegen zich aan duwt.

"Mijn vader zei geen voortplanting." Zeg ik tussen het kussen door.

Flynn grinnikt als hij een laatste kus op mijn lippen drukt. "We doen PG-13."

Ik rol met mijn ogen als ik rechtop ga zitten op zijn heupen. Ik wordt meteen begroet door een bobbel.

"Je had andere plannen pretty boy?" Lach ik.

Flynn rolt met zijn ogen. "Laat mij."

Flynn pakt mijn middel vast en draait ons om, zijn lippen dicht bij de mijne. Ik glimlach en kijk hem aan. Flynn kijk ook naar mij en sluit zijn lippen op mijn top lip.

Ik laat mijn vingers onder zijn shirt gaan en voel zijn spieren spannen als ik hem aanraak.

Flynn legt een hand op mijn wang als hij me diep kust. Mijn hoofd wordt wazig en nadenken lukt niet meer.

Dan stopt hij.

"Ik denk dat je vader elk moment kan binnenstormen met condooms." Zegt Flynn.

Ik trek een zuur gezicht.

"Maar dan doe ik de deur toch op slot?" Zeg ik.

Flynn grijnst en staat op. Flynn stopt als we mijn vader horen schreeuwen.

"IK ZAL HET NIET EENS PROBEREN KIDDO!"

Flynn draait met grote ogen om. "Hoe weet hij?"

"DE MUREN ZIJN DUN!"

Ik kreun gefrustreerd. "NEE DAT ZIJN ZE NIET!"

Flynn blijft perplex staan. Ik sta op en loop naar hem toe.

"Negeer hem." Fluister ik.

Ik sla mijn armen om zijn nek, Flynn slaat de zijne om mijn middel. Flynn kijkt naar de deur, nog steeds geschokt.

"Hij weet dat ik er geen zin meer in heb." Glimlach ik.

Flynn kijkt me aan. "Je hebt een rare familie."

Ik snuif. "Je bent even raar klootzak."

"Klootzak?" Vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw.

"Ja klootzak, eentje met een leuk gezicht." Antwoordt ik.

Flynn bukt en verplaatst zijn handen naar mijn bovenbenen om mij op te tillen. Ik sla mijn benen om zijn middel als ik lach.

"Wat doe je!"

Flynn draagt mij uit mijn kamer, een glimlach op zijn vrolijke gezicht.

Maar die verdwijnt snel als we beneden staan en onze buren ons aankijken... niet te vergeten Joey.

A/N

Als jullie dit lezen ben ik aan het wachten in de fucking kou op de bus. Gotta love working bij appie tot sluit.

Yours truly

Jullie hoe

Famke

The Search For EverythingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu