Pov Flynn
Bella loopt na dit weg en Alaine kijkt me wazig aan. Ik trek mijn wenkbrauw omhoog als een vraag.
"Is er iets?" Vraag ik.
Alaine schrikt op en schud haar hoofd.
"Niks... er is niks."
Ik frons. "Wil je dansen?"
"Ik heb heel veel zin om te dansen." Zegt Alaine en ze trekt me mee naar de woonkamer.
De muziek is hard en galmt door mijn lichaam. Alaine beweegt mee op de muziek en kijkt me aan.
Ze lijkt niet aanwezig.
Ik kijk naar Bella die iets in het oor van Charlie fluistert. Bella lacht en haar ogen gaan naar mij. Ze geeft een knipoog en neemt een slok van haar nieuwe drankje. Charlie kijkt echter erg schuldig.
What the fuck?
Ik kijk weer naar Alaine maar merk dat ze weg is. Ik kijk door de ruimte en zie een jongen haar begeleiden naar boven.
"Alaine!" Roep ik boven de muziek uit.
Ik dring me door de mensenmassa heen om naar haar toe te gaan. Ik ren de trap op en zie de scrunchie op de grond liggen die Alaine in haar haren had.
"Alaine?!"
Ik loop met een gehaast tempo de overloop over tot ik Alaine hoor protesteren.
"Blijf van me af.."
Ik storm de kamer in en trek de jongen weg uit de kamer. "En opzouten!"
Ik kijk op naar Alaine vlak voordat ze in elkaar zakt.
"Fuck!"
Ik pak Alaine in mijn armen en scan haar gezicht. Ze ademt zachtjes maar lijkt padje af.
"Alaine? Alaine wordt wakker." Fluister ik.
Ik druk haar hoofd tegen mijn borst aan. Alaine reageert half.
"Bella."
Bella?
"Wat is er met Bella?"
"Is ze buiten westen?" Vraagt een stem.
Ik kijk op en zie Charlie. Haar zwarte haar zit in een knot en de gouden glitterjurk maakt aziatische huid warmer.
"Ja." Zeg ik.
"Bella heeft er GHB in gedaan." Zegt Charlie voordat ze mij helpt met Alaine.
"Die drugs moeten uit haar lichaam." Zeg ik.
"Ja het probleem is dat het slecht op spoorbare drugs zijn." Zegt Charlie.
Ik til Alaine op en leg haar op het bed neer. "Flynn."
"Hoe zijn jullie hier gekomen?"
"Alaine's auto." Antwoordt ik.
"Ik zorg voor een uitweg dan kun je haar naar huis brengen. Bella hoeft hier verder niks van te weten."
Alaine voelt volledig ontspannen in mijn armen. GHB is dan wellicht geen mega gevaarlijke drug, het is wel haar eerste. Haar lichaam reageert er gewoon zwaarder op.
"Alaine kom, ik breng je naar huis." Zeg ik en ik til haar op haar voeten.
"Mhm." Alaine haar gezicht drukt in mijn nek en ze kust mijn nek.
"Alaine... stop." Zucht ik.
Ze kijkt me aan. "Wil je me niet?"
"We zijn vrienden." Zeg ik.
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...