Mijn ogen worden groot zodra Flynn de jongen in zijn gezicht stompt. De jongen zelf verwachtte dit niet waardoor zijn hoofd naar achter klapt en hij op de grond valt.
"Jezus Christus Flynn!"
Flynn kijkt me aan en zijn blik...
Verzacht?
De jongens zijn al weg gelopen en ik kijk geschrokken naar Flynn.
"Flynn what the fuck!"
Ik glij van de auto af en ga voor hem staan. "Waarom deed je dat!"
"Weet ik niet!" Roept Flynn.
"JAWEL! ANDERS HAD JE HET NIET GEDAAN!" Roep ik.
"Alaine bemoei je er niet mee!" Roept Flynn.
We staan tegenover elkaar te schreeuwen op een verlaten parkeerplaats.
"Kids waarom schreeuwen jullie?"
Beide draaien we ons om naar de moeder van Flynn.
"Mevrouw Porter, dank dat ik mee mocht. Als u het niet erg vindt ga ik naar huis." Zeg ik, mijn ogen gelocked met die van Flynn.
"Alaine het is lang lopen, ik breng je wel."
Mijn vader gaat het niet waarderen.
Shit.
Ik neem diep adem. "Oké."
"Ga maar voorin zitten." Mompelt Flynn.
Ik doe wat hij zegt en stap voorin in. Flynn gaat achter zijn moeder zitten als zijn moeder met hem instapt. Ik kijk in het spiegeltje maar krijg dan opnieuw oogcontact met hem.
Hij trekt uitdagend zijn wenkbrauw omhoog naar me. Ik rol met mijn ogen.
De rit naar mijn huis is stil en gespannen. Mevrouw Porter zegt niks en voelt de spanning aan. Zodra we er zijn doe ik meteen de deur open en stap uit.
"Dankjewel." Zeg ik.
Ik stap flink door naar de voordeur en loop naar binnen. Met een harde klap sla ik de voordeur dicht en stamp de trap op.
"Alaine?"
Ik storm mijn slaapkamer in en gooi de deur dicht.
"Alaine?!"
Mijn vader roept mijn naam nog een laatste keer voordat ik hem op de trap hoor. Er wordt op mijn deur geklopt.
"Kiddo?"
"Pap even niet, morgen praten we erover." Zucht ik zacht.
"Kiddo, je moet niet gaan overdenken." Zegt mijn vader.
"Zal ik niet doen pap." Zeg ik.
Ik ga voor mijn spiegel staan en haal langzaam de ringen uit mijn cornbraids. Daarna doe ik al mijn sieraden af en leg die in een schaaltje op de kast.
Ik verwissel mijn kleding naar mijn pyjama. Als ik langs mijn boekenkast loop haal ik een willekeurig boek eruit en ga in bed liggen.
Ik lees even voordat mijn telefoon afgaat. Ik pak hem en zie Flynn zijn nummer. Ik wil wegdrukken, en dat doe ik. Ik leg mijn telefoon weg aan de oplader en ga verder met lezen.
Een half uur later schrik ik me kapot als op mijn raam wordt getikt. Mijn boek leg ik naast me en Stella, die altijd als ik lees in bed erbij ligt, springt van bed. Ik sta op en loop naar het raam. Ik doe de gordijnen aan de kant en kijk recht in de ogen van Flynn.
Ik doe de gordijnen meteen weer dicht.
Ik hoor Flynn lachen en wil hem heel graag slaan nu. Maar echt heel graag.
Ik doe opnieuw de gordijnen open en het raam ook. Flynn zit op de schuine dakrand met een grijns.
Ik kijk hem met een kwaaie blik aan en begin hem mentaal met rituelen te vernietigen.
"Waar denk je aan?"
"Cult dingen." Zeg ik voordat ik hem een stomp geef.
"Auw."
"What the fuck denk jij! Denk je na vanavond dat ik nog aandacht aan je ga besteden!?" Roep ik in zijn gezicht.
"Ja ik snap dat je boos bent maar ik probeer zo hard mijn best om af te kicken en drugs achter mij te laten maar het zo moeilijk." Zegt Flynn.
Ik ga op het venster zitten en kijk hem aan. "Maar iemand slaan?"
"Hij slaat zijn vriendin, ik wilde je beschermen." Zegt Flynn.
Mijn brein moet even de connecties maken. Ik sta op en trek Flynn mijn kamer in.
"Op bed." Zeg ik als ik op bed ga liggen.
Flynn komt naast me liggen en we staren naar het plafond.
"Wil je niet meer slaan zomaar?" Vraag ik.
Flynn draait zijn hoofd naar mij toe. "En als ik toestemming krijg van je?"
Ik grinnik. "Dan mag je je lange ledematen gebruiken om als een slenderman mensen te slaan."
"Noem je me nou een slenderman?"
"Misschien." Ik lach zacht.
Ik ben even stil en kijk naar Stella die alweer is gaan slapen naast mijn bed. Ik schraap mijn keel en ga verder.
"Ik weet dat je het niet vertellen maar ik moet het echt weten. Het spijt me echt oprecht." Zeg ik.
"Ik vertel het je wel, don't worry maar ik weet niet waar ik moet beginnen." Zucht Flynn.
"Begin bij het begin." Zeg ik.
"Waar alles mis ging?"
"Waar alles mis ging."
A/N
Nou zeg! Een daadwerkelijk hoofdstuk! I AM SH00K.
Updates over leven:
-ik haat de ns nog steeds
-ik moet morgen om 06.15 gaan werken in de broodafdeling van mijn Appie (regreting it every minute)
-heb een fotoshoot voor een opdracht (ben thank god NIET het model)
-mijn laptop doet kut
-mijn bankaccount doet kut
-mijn kat doet kut
-ik heb een tattoo (head over naar @moon.art 2017 op instagram if ya want to see it meaning i wont tell its very personal)
-ik zat in berlijn twee weken geleden
-dat was kut heheehehe
-ik ben forever alone
-ik zou van orgine vandaag op date gaan maar ja hij is een pussy en zocht excuses dus nu jam ik naar Thank u, next
-het is tyfus koud want ik op het moment dat ik dit typ is het 07.58 in de ochtend en 0 graden op het centraal treinstation
-doeiTHANK U, NEXT
Famke
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...