"Ik weet het echt niet." Zeg ik.
Ik loop naar Flynn en hij omhelst me.
"Ik weet al af van je plan kleine." Zegt Flynn.
"W-wat?"
"Ik dacht al dat je zoiets ging doen, naar dat feest. Ik ga je geen preek geven waarom dit dom is maar ik wil dat je veilig bent." Zegt Flynn.
Oh fuck.
"Je moet geen domme dingen doen, ik wil je niet verliezen." Zegt Flynn zacht.
Ik kijk hem aan. "Het spijt me zo erg Flynn."
Flynn drukt een kus op mijn haren en wrijft over mijn rug. "Het geeft niks kleine, maar ik ga je gewoon helpen."
Mijn ogen worden groot.
"Flynn nee! Nee dat sta ik niet toe!" Zeg ik.
"Het is dat of ik hou je vast in je kamer." Zegt Flynn.
Ik kijk hem stilletjes aan.
"Flynn asjeblieft." Fluister ik.
"Alaine dit is niet goed, het is sowieso illegaal zelfs..."
"Wat als je weer onder invloed komt? Flynn het gaat nu zo goed met je, vergooi dat niet." Fluister ik.
Flynn legt zijn handen op mijn wangen en wrijft met zijn duimen wat opkomende tranen weg. Hij glimlacht.
"Ik hou te veel van je om dat te vergooien." Fluistert hij.
Ik leg mijn hoofd op zijn borst en hou hem stevig vast. Flynn is niet van plan mij los te laten dus ik geniet ervan.
"Kom, dan gaan we rijden." Zegt Flynn.
"Mag je rijden dan?" Vraag ik.
Flynn haalt zijn schouders op. "Ik vind van wel."
"Als ik sterf zal ik je als spook achterna zitten de rest van je leven." Snuif ik.
"Dan zal ik iets Shakespeare achtig doen en ook een geest worden." Glimlacht Flynn als hij een kus op mijn voorhoofd drukt.
Ik geef hem de sleutels van mijn auto en we stappen in.
"Ik weet eigenlijk niet meer waar ik heen wil." Zegt Flynn.
"Ik ook niet." Zeg ik en ik kijk hem aan.
Er gaat een soort vonk tussen ons beide en ik kruip over de console heen. Ik ga op Flynn zijn schoot zitten en zijn handen gaan naar mijn bovenbenen.
Flynn kijkt naar mij op en ik op hem neer als ik mijn handen door zijn haren haal.
"Je bent mooi." Fluister ik.
Flynn drukt zijn lippen op de mijne en beweegt ze zachtjes met de mijne. Ik grijp zijn haar vast en trek er aan.
Een kreun verlaat zijn lippen en zijn greep op mijn bovenbenen wordt steviger. Ik word ook begroet door iets in zijn broek maar ik maak me er geen zorgen over.
Een van zijn handen gaat naar mijn rug en ik trek mijn trui uit mijn broek. Flynn slipt hem eronder en zijn aanraking laait een vuur op.
Dan wordt er op het autoraam geklopt waardoor ik schrik. Ik knal met mijn hoofd tegen het dak. Beide kijken we naar buiten en zien mijn vader met Francine lachen.
"Wij gaan met de meisjes naar een dinner, geen gekke dingen doen en gebruik condooms!" Zegt hij.
Flynn en ik kijken elkaar aan voordat ik mijn middelvinger naar hem opsteek.
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...