Flynn en ik voegen ons bij de rest beneden. Charlie, Jamila en Blaire zitten voor de open haard. Flynn haalt zijn vrienden, Seth en Colin er bij en we gaan met zijn allen op de bank zitten.
"Dus jullie zijn officieel nu?" Vraagt Blaire.
Flynn en ik kijken elkaar aan voordat hij mijn voorhoofd kust.
"Yep, we zijn twee gekken bij elkaar." Antwoordt hij.
"Pas op met die leraren hier." Zegt Seth terwijl hij een pakje kaartjes tevoorschijn haalt.
"Maakt me niet super veel uit." Zeg ik.
"Pesten? Normaal poker of strip poker?" Vraagt Seth.
"Pesten." Antwoordt de rest allemaal.
"Jullie zijn saai." Zegt Seth terwijl hij met zijn ogen rolt.
"Nee jij bent hitsig en moet een vriendin zoeken." Zegt Colin.
Iedereen krijgt kaarten en gaat op de grond zitten. Ik doe mijn benen in kleermakerszit en bekijk mijn kaarten.
Ik heb normale kaarten en zie in mijn ooghoek Flynn al bij mij spieken. Ik duw zijn hoofd weg.
"Denk het niet, ik ben niet van gisteren." Zeg ik.
"Je bent saai." Zegt hij met een zuur gezicht.
"En jij bent een valsspeler." Zegt Blaire en ze legt een joker neer. "Ha!"
Colin begint te vloeken. "Dat was niet aardig!"
"Kom vechten dan." Zegt Blaire.
Hij gaat staan, Blaire doet hetzelfde. Alleen is Blaire een stuk groter en Colin ziet eruit alsof hij het in zijn broek kan doen.
"Oh mijn god." Fluister ik.
Flynn moet zijn lach inhouden.
"Ga maar weer zitten." Zegt Blaire.
Colin knikt en gaat braaf weer zitten. We gaan verder met ons spel als ineens een jongen de woonkamer komt in gerend.
"Leraren komen controleren snel!"
Iedereen pakt de biezen en rent naar boven. Ik trek Flynn mee naar mijn kamer, hij protesteert niet.
De drie andere meiden slapen al, Blaire en Jamila kruipen ook in bed. Ik doe nog even mijn pyjama aan en kruip ook in mijn bed. Flynn gaat langs mij liggen en ik sla de warme dekens over mij heen.
Flynn grinnikt en ik por hem. Flynn port mij terug en ik trap met mijn been die nog wel oké is tegen de zijne. Flynn pakt die vast en we beginnen te worstelen met elkaar.
"Jongens leraar!" Sist Blaire.
Flynn en ik stoppen meteen als de deur opengaat.
Ik ga zo liggen dat hij niet opvalt maar dat gaat moeilijk als hij bijna 2 meter lang is.
De leraar kijkt door de kamer en rust zijn ogen even op mij. Hij stopt als een andere leraar iets schreeuwt in een andere kamer.
"GA UIT DAT BED NU METEEN! NEE HET MAAKT ME NIKS UIT DAT JE NOG GEEN KLEREN AAN HEBT! JE TENT STAAT TE WACHTEN!"
De leraar doet de deur dicht en Flynn komt overeind. "What the hell?"
Jamila begint hard te lachen. "Wat was dat dan?"
"Slaapt Charlie niet in die kamer?" Vraag ik.
"Oh ik wil de roddel van dat!" Roept Blaire en ze schiet uit bed.
Jamila volgt haar en ze sluipen de kamer uit.
"Je moet echt naar je eigen kamer." Zeg ik.
"Jij bent echt wel een trip naar de tent waard hoor." Zegt Flynn als hij opstaat.
"Kom ik loop je terug badboy." Zeg ik en ik volg hem.
Ik doe de deur op een kiertje en steek mijn hoofd eruit. Flynn doet hetzelfde maar een stuk hoger en we kijken of de kust veilig is.
Ik slib de gang op en Flynn volgt mij stilletjes als we Jamila en Blaire bij Charlie zien staan. Charlie is zichtbaar geamuseerd.
"Al Bella is betrapt met een jongen in bed." Grinnikt Blaire.
"Hoe dat dan?" Vraag ik.
"Ik wil het niet eens weten, de leraar kwam de kamer in en laat ik eens per ongeluk op de lichtschakelaar hebben gedrukt." Zegt Charlie.
"Oh mijn god." En ik begin heel hard te lachen.
Flynn doet zijn hand voor mijn mond. "Er lopen nog wel leraren rond kleine."
Ik wil zijn hand van mijn mond aftrekken maar Flynn trekt mij dichter tegen zich aan terwijl ik protesteer.
"Mhm!"
"Nou meiden ik ga weer." Zegt Flynn en hij trekt mij half mee.
De hand gaat weg en ik por hem. "Wat ben je van plan?" Vraag ik.
"Niks, ik loop gewoon naar mijn kamer." Antwoordt Flynn.
"We! WE lopen naar je kamer!"
Flynn grinnikt alleen maar.
"Ik loop in fucking shorts rond Flynn, ik waardeer dit echt niet." Zeg ik bloedserieus.
Als we er zijn aangekomen stopt hij en laat me los. "Een momentje."
Flynn opent de deur en ik kijk naar 5 halfnaakte jongens. Mijn wangen worden rood en ze kijken nonchalant naar mij.
Flynn loopt naar zijn bed en gaat zijn sporttas doorzoeken. Naar wat, geen flauw idee.
"Het is Alaine Parker!" Roept een jongen.
"Kop dicht, niet zo hard." Snauwt Flynn.
"Hoi." Glimlach ik.
Flynn komt terug met cd.
"Wat is dit?" Vraag ik als hij het aan mij geeft.
Ik kijk en zie een cd van Queen.
"News of the world." Antwoordt Flynn.
Ik kijk omhoog naar Flynn die glimlacht. "Ik zag dat je hem nog niet had."
"Wauw bedankt, die ga ik thuis luisteren." Zeg ik.
Flynn staart naar mijn lippen en ik ga op mijn tenen staan. Ik druk een kus op zijn lippen en sla even mijn armen om hem heen.
"Ga nu maar snel, anders pakt een leraar je." Grinnikt Flynn.
A/N
Shit hoofdstuk send some input hoes
Famke
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...