|| Chapter 33 ||

796 46 6
                                    

Midden in de nacht lig ik wakker. Flynn is in diepe slaap met mij in zijn armen. Ik heb mijn arm om zijn borst geslagen en mijn hoofd ligt erop.

Ik kan ook al dagen niet goed slapen, ik weet niet waarom.

Ik maak mij voorzichtig los van Flynn en ik ga zitten. Ik kijk even naar Flynn voordat ik opsta. Ik rek mij een keer goed uit voordat ik stilletjes Flynn zijn kamer uitloop.

Het is donker op een enkel licht na. Mijn vader zit in zijn stoel met een glas whiskey voor zich uit te staren. Hij heeft zijn werkkleding nog aan.

"Ben je net thuis?" Vraag ik als ik van de trap af ben.

Mijn vader kijkt me aan en glimlacht. "Het was druk, waarom ben je nog op kiddo?"

"Ik kan niet slapen." Antwoordt ik en ik ga op de bank zitten.

"Dat heb je de laatste tijd wel vaak, misschien moet je weer naar de dokter ermee." Zegt mijn vader.

"Ja misschien, maar ik wil niet opnieuw in therapie." Zeg ik.

"Doe wat jij wil maar verwaarloos het idee niet kiddo, zoals je zelf zegt: mentale en fysieke gezondheid zijn beide belangrijk."

"Je hebt gelijk." Zucht ik.

Mijn vader neemt een slok. "Hoe is het met Flynn?"

"Goed denk ik, hij was uitgeput." Antwoordt ik.

Mijn vader kijk mij aan. "Francine en ik hadden het erover, Canada, het is goed voor haar maar voor de kids? Ik weet het niet."

"Weetje ik wil bet beste voor hem, maar als dat inhoud dat hij verhuist... weet ik het niet zeker."

"Mensen zullen komen en gaan, geliefde en vreemden. Je kan niet zomaar iets veranderen zodat ze blijven." Zegt mijn vader.

"Maar ik wil niet dat hij vertrekt." Zeg ik met een geëmotioneerde stem.

"Het is de keuze van Francine en later die van Flynn of hij blijft."

Ik neem een diepe zucht en kijk naar de klok. "Ik ga weer naar bed."

Ik sta op en druk een kus op mijn vaders wang. "Niet de fles leeg drinken."

Mijn vader snuift. "Ik mag morgen gewoon weer werken hoor, denk niet dat ze waarderen als ik dat doe." Zegt hij.

Ik grinnik. "Zou wel mooi zijn, tot morgen pap."

"Tot morgen kiddo."

Ik loop de trap weer op en open Flynn zijn kamer. Flynn ligt op zijn zij en slaapt nog steeds. Ik kruip naast hem en sla van achteren mijn armen om hem heen.

Flynn reageert hiervan en beweegt. "Waar was je?"

Ik sluit mijn ogen. "Praten met pap."

"Mhm."

Flynn draait zich in mijn armen om en haalt zijn hand door mijn haar. "Waarover?"

"Niks bijzonder." Fluister ik en nestel mij tegen hem aan.

"Ja ja, ik ondervraag je morgen wel." Fluistert Flynn.

"Be my guest." En ik val in slaap.

~*~

We skippen de volgende dag, we waren te moe om naar school te gaan. Flynn zweerde dat we niks zouden doen behalve film kijken. Dus dat deden we.

Howls Moving Castle.

Flynn kijkt met veel verwondering naar de film met mij naast hem.

"Holy fuck eet hij nou een ster!?" Flynn schiet omhoog zodat hij beter kan kijken.

Ik rek mij uit en pak mijn telefoon van het nachtkastje.

"Ja, vet toch?" Zeg ik.

"Ja maar hoe dan!"

"Ik zou het niet weten schat, vraag het Howl." Zeg ik.

Flynn ploft neer naast mij en ik grinnik. Flynn snapt de complete film niet, ik wel.

Flynn kijkt me geïrriteerd aan waardoor ik moet lachen. "Stop met lachen kreng."

Ik stop. "Noem je me nou een kreng?." Vraag ik lachend.

"Ja." Antwoordt hij grijnzend.

Ik pak een kussen en sla hem tegen zijn gezicht. "How dare you!"

Flynn lacht en slaat zijn armen om me heen om ons om te draaien. Ik stribbel tegen en slaak een kreet van schrik.

"Flynn!" Gil ik.

Flynn lacht als hij me in het dekbed rolt als sushi.

"OH FUCK YOU FLYNN FUCK YOU!" Schreeuw ik.

"Graag." Zegt hij voordat hij mij weer eruit rolt.

"Ben je mal?" Sis ik.

Flynn legt zijn hand op mijn wang. "Voor jouw altijd."

Ik rol met mijn ogen voordat ik hem van mij af probeer te duwen. Flynn lacht en zinkt ons dieper in het matras. Mijn handen schieten naar zijn middel.

Flynn zijn shirt is ietsje omhoog gekropen waardoor ik mijn handen op zijn zachte huid liggen.

"Je hebt warme handen." Zegt Flynn.

Ik kijk naar hem op. "Storend?"

Flynn kijkt naar me neer en schudt grinnikend zijn hoofd. "Van jouw nooit." Fluistert hij.

Hij buigt naar beneden en drukt licht zijn lippen op de mijne. Met zijn ene hand houdt hij zichzelf overeind en de ander ligt op mijn middel.

Ik kantel zijn hoofd iets zodat hij me dieper kan kussen en mijn complete hoofd waziger kan maken.

Mijn gedachtes zijn veranderd in soep als hij zijn lippen terugtrekt. Ik kijk hem aan als hij zijn shirt over zijn hoofd trekt. Het shirt gooit hij op de grond en hij crasht weer bovenop me.

"Het is nog geen kerst." Zeg ik.

"Hoe bedoel je?" Flynn denkt even na. "Oh."

Ik lach zachtjes en trek hem terug. Flynn drukt zijn lippen op de mijne en ik ga met mijn vingers over zijn ontblote bovenlijf.

Hot damn.

Mijn benen gaan van zichzelf om zijn middel en ik sla uiteindelijk mijn armen om zijn nek.

Als we gegiechel horen stopen we. Ik laat Flynn los en kijk naar de deuropening waar Poppy en Safiya staan.

"Etterbakken!" En ik gooi een kussen naar ze.

De twee rennen lachend weg en Flynn schiet in de lach.


A/N

The Search For EverythingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu