Ik staar naar het plafond.
Mijn gedachte overhoop.
Ik heb al twee weken niet tegen Joey gepraat en hij niet met mij. Het is zo raar.
En aangezien hij overmorgen naar Florida gaat moeten we dit bespreken. We hadden afgesproken in het park vlakbij ons huis, dus ik moet me echt mentaal gaan voorbereiden.
Het was niet oké van zijn kant.
Het was niet oké van mijn kant.
En we moeten het oplossen.
Ik neem Stella met mij mee en samen lopen we naar het park waar ik Joey al zie zitten.
Ik haak Stella los van haar riem en ze rent meteen naar de eerste willekeurige hond die ze zit.
Ik loop naar Joey en ga naast hem zitten.
"Ik ben een lul." Zegt Joey ineens.
"Dat ben je zeker." Zeg ik.
Joey grinnikt. "En dat spijt me oprecht, je bent mijn eerste echte vriendin. Ik wist niet wat ik in zo'n situatie moest doen."
"Dus dan wordt je aggresief? Ik vond het echt heel laag."
"Ik heb niet veel kunnen slapen." Zegt Joey.
"Je kan me een bitch noemen maar het is gewoon keiharde karma." Zeg ik.
"Je hebt volkomen gelijk." Zegt Joey.
"Mooi, zijn we het ergens over eens."
"En nu?"
En nu.
"Ik weet niet of je dit nog een keer gaat doen, plus, je vertrekt overmorgen." Zeg ik.
"Dus?"
"Ik denk dat we uit elkaar moeten." Zeg ik zacht.
"Al ik wil tot ik weg ben bij je zijn, pak dat niet van me af." Zegt Joey.
Ik ga staan, net als Joey en ik kijk naar hem op.
"Dat is toxic voor ons beide, weetje, in gedachte was een relatie leuk maar in fysiek is het niet zoals ik verwacht." Zeg ik met pijn in mijn hart.
"Alaina nee." Zegt Joey.
"Ik moet je loslaten Jo." Zeg ik zacht.
"Alaina nee dit ga je niet menen."
"Vaarwel Joey."
Ik draai mij om en voel zijn armen om mij heen.
"Blijf." Fluistert Joey.
Ik haak zijn armen los en Stella komt al meteen naar me toe.
"Dag." Fluister ik met pijn op mijn borst.
"Alaina no-" Joey stopt en ik hoor het zachte gehuil.
Blijf doorlopen.
Toon geen zwakte.
Loop door.
Ik loop door.
~*~
"Het is uit?" Jamila kijkt me verbaasd aan.
"Ja."
Ik kijk naar mezelf in de spiegel als Jamila mijn haar kamt. Blaire ligt op haar bed.
"Hebben jullie nog afscheid genomen van elkaar? Hij is toch gisteren vertrokken?"
"We hebben niet echt afscheid genomen, ben ik nu een bitch?"
"Je bent geen bitch Al, je koos voor jezelf." Zegt Blaire.
"Dat maakt me dan toch egoïstisch?"
"Nee, hij deed een dickhead move en dat was hartstikke fout van hem. Je moet jezelf niet als de schuldige aanwijzen want je deed niks fout."
"Amen." Grinnikt Jamila.
Ik zucht en pak een koekje. Terwijl ik daar op knabbel begint Jamila twee cornbraids te vlechten.
"Hoe zit het tussen jou en die Flynn?
"Tussen mij en Flynn?" Vraag ik verbaasd.
Ik frons in de spiegel.
"Ja, tussen jou en die hot stuff, hebben jullie nog afgesproken?"
"Waarom zou ik met Flynn Porter afspreken? Zo goed kennen we elkaar niet!"
"Je bent toch zijn vriend?"
"Ja." Zeg ik fronsend.
"Dan kan je toch met hem afspreken?"
"Nee, kunnen we hier over oph- AUW!"
"Sorry dat was babyhaar." Verontschuldigt Jamila zich.
Ik kijk naar mijn handen en speel wat met mijn ringen. Jamila is niet veel later klaar en klemt wat ringen erin.
"Ik ga naar huis." Zeg ik zacht.
Jamila en Blaire zitten samen op bed. "Ga je asjeblieft niet opsluiten."
Ik draai me naar hun om.
"Dat zal ik niet doen." Beloof ik.
~*~
Na een melding te hebben gekregen van mijn laptop of ik nog steeds netflix aan het kijken was sluit ik hem.
Ik draai mij om op mijn bed en knuffel het kussen. Ik wordt echter verstoord door getik op mijn raam.
Ik schiet overeind en loop naar het raam.
Tik.
Ik doe de gordijnen aan de kant.
Tik.
Ik doe het raam open en zie een gedaante beneden staan.
"Flynn ben je gek geworden!" Sis ik kwaad.
"Alaina heb je zin om naar de Seven-Eleven te gaat? Ik heb zin in een slushie." Grinnikt Flynn terug.
"Hoe ben je hier gekomen!" Sis ik.
"Mijn moeder nodigt je uit, kom."
A/N
"Ja ik ga echt morgen updaten."
Een week later....
Ja iK Ga EcHt MoRGeN UpDAtEN
Maar asside van dat. Ik heb het druk, de motivatie is drie zinnen per dag.
Dus thanks voor het geduld
Kusjes
Je bitch
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...