|| Chapter 27 ||

802 50 4
                                    

De dag verloopt wazig.

We wandelen.

Eten.

Praten.

Charlie en ik praten over van alles en we kregen direct een klik. Het is niet een klik die ik met Blaire en Jamila heb, maar wel dat we met elkaar kunnen praten en vertrouwen.

We worden geïnformeerd over de avondactiviteit, dodelijke straal.

Flynn ontwijkt me grotendeels van de tijd, terecht.

"Wat is er tussen jij een Flynn gebeurt?" Vraagt Jamila.

"Ruimte, hij geeft me ruimte vandaag." Antwoord ik.

"Waarom dan? Jij gaat het zwaar krijgen vandaag hoor." Zegt Blaire die een hap soep neemt.

We besloten om soep te eten en we hadden 2 uur over daarna.

"Dat weet ik zeker, maar hij moet zelf ook nog ruimte hebben." Zeg ik.

"Girl, beter jij bespringt hem nog een keer tijdens deze trip." Zegt Jamila die met haar lepel naar mij wijst.

Charlie stikt in haar soep en begint te lachen. "Dat wil ik graag zien."

"Ik zou héél graag willen doen, maar eerst gaan we praten." Zeg ik.

"En daarna bespring je hem?" Blaire grijnst.

"Ja daarna bespring ik hem en ga ik wilde jungle seks met hem hebben goed?" Zeg ik sarcastisch.

"Zolang het maar niet bij ons op de kamer is." Zegt Jamila.

"Bitches." Mompel ik.

De drie schieten in de lach en ik moet uiteindelijk ook lachen.

~*~

"Elk van jullie krijgt een kaartje, aan de andere kant van het gebied staat een leraar. Door het gebied lopen leraren met zaklampen, als je wordt gespot door een van hen moet je je kaartje inleveren. Het is jongens tegen de meiden, wie de meeste kaartjes aan de overkant weet te krijgen wint."

Ik kijk naar Flynn die aan het praten is met zijn vrienden. Hij ziet er lichtelijk gespannen uit, niks ernstigs.

"GO!"

Iedereen haalt een kaartje en verdwijnt in het donker. Ik verlies Jamila en Blaire in no time, shit.

IK HAAT DIT SOORT SPELLETJES!

Ik sluip een willekeurig bosje in en knal vol tegen iemand aan.

"Sorry!"

"Sssssssstttt!!" Sneren ze me toe.

Rot jongens.

Ik kruip verder en trek voorzichtig een sprintje naar een boom en schuil erachter. Een lichtstraal komt op de boom, gelukkig sta ik in de schaduw ervan.

Ik hou mijn adem in als het licht voorbij me komt een groepje jongens worden betrapt. Er wordt gescholden, met de ogen gerold en vol tegenzin kaartjes ingeleverd.

Ik neem de kans en hol verder als ik struikel over een tak die ik natuurlijk niet zag aankomen. Ik val voorover en voel een pijnscheut in mijn enkel.

"Shit Alaine ben je oké?"

Achter mij hoor ik bladeren kraken en ik voel iemand mij omhoog helpen. Als ik op mijn enkel wil staan doet hij meteen pijn.

The Search For EverythingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu