|| Chapter 21 ||

837 44 9
                                    

"Als blikken konden doden was zij nu 200 meter onder de grond." Zegt Blaire als we in de pauze gaan zitten buiten.

"Zeg dat wel, pfff." Jamila gaat liggen in het gras.

Ik ga naast haar liggen en geniet van de september zon op mijn huid.

"Maar wat ga je doen aan je boy?"

"Mijn boy?" Vraag ik.

"Flynn Will Porter natuurlijk." Grinnikt Blaire.

"Ik heb wel echt een crush op hem." Zucht ik.

"Wat is er allemaal tussen jullie gebeurd? Want aan die omhelzing te zien van net heeft hij ook een crush op je."

"Nou... toen ik onder GHB zat heeft hij me naar zijn huis gebracht omdat hij wist dat mijn vader het niet ging waarderen. En na zijn tweede overdosing hebben we gekust."

"Hebben jullie gekust?!" Zegt Blaire veels te hard.

"Blaire smoel houden!" Roept Jamila.

"Sorry!"

"Ja en ik zette de eerste stap want ik was fuck it. Probleem is dat het heel ongemakkelijk voelt want ik weet niet hoe het tussen ons zit. Hij zei dat hij me leuk vindt en ik zei dat ik hem leuk vind, maar dat is het wel zo'n beetje." Leg ik uit.

"Flynn is een beetje vaag maar ik denk dat jullie wel heel goed bij elkaar passen. I mean, Safiya en Poppy zijn besties en je bent vaak bij hen thuis." Zegt Blaire

"Maar praat het er met hem over, hij is een beetje lang weg geweest." Voegt Jamila toe.

"Waar is hij eigenlijk? Ik heb hem al de hele dag niet gezien." Zeg ik.

Als we geschreeuw uit de kantine horen gaan allerlei andere leerlingen naar binnen.

"Wat gebeurt er?" Vraag ik.

Een derdejaars hoort het en geeft antwoordt. "Jason wil vechten met Flynn."

"Wat!" Roepen Jamila, Blaire en ik samen en we wurmen ons tussen de massa door.

Een grote menigte.

Als aasgieren kijken ze naar Jason en Flynn. Flynn is zichtbaar geïrriteerd en Jason is gewoon kwaad.

"Jason zoek iemand van je eigen kaliber!" Roep ik.

Iedereen kijkt naar mij.

"En wat bedoel je daarmee Parker?" Sneert hij.

Ik wordt praktisch de cirkel ingeduwd. Jamila en Blaire proberen mijn hand nog te pakken maar te laat.

"Alaine hou je erbuiten." Fluistert Flynn als ik naast hem ga staan.

"Dat je misschien een van je domme teamgenoten moet gaan vitten. Laat die arme jongen eens met rust, geen wonder dat hij het zo zwaar heeft omdat hij niet normaal wordt behandeld. Hij heeft een fout gemaakt, dat besefte hijzelf ook maar blijf niet in het verleden leven en ga verder met jullie eigen levens!"

Jason stapt naar me toe en gaat voor me staan.

"Voor deze ene keer Parker, omdat ik niet wil dat ik straf krijg. Maar hij is niet wie hij lijkt." Fluistert hij.

"Gebruik pepermunt." Zeg ik.

"Ik waarschuw je."

Ik rol met zijn ogen en wuif hem weg. "Ik kan zelf wel zien wie de slangen zijn."

"Show is over!" Roep ik door de kantine.

Iedereen rolt met hun ogen en gaat verder met zijn of haar eigen business. Ik draai me om naar Flynn die nog steeds geïrriteerd kijkt.

"Doe eens rustig." Zeg ik.

"Hij zat me op te fokken kleine." Zegt Flynn.

"En hij is een stuk kleiner dan je en je maakt je er druk over? Gewoon niet op letten, dan zien ze dat het niet gaat werken." Zeg ik met een glimlach.

"Oh wat ben jij wijs." Grinnikt Flynn.

"Altijd." Glimlach ik.

"Ik vroeg me af, ga jij mee met dat laatstejaars kamp?"

Laatstejaars kamp?

Ineens staan Jamila en Blaire naast me. "Natúúrlijk gaat ze mee! Ze kan er niet over ophouden!"

"W-wat?" Weet ik uit te brengen.

"Dus je gaat kleine?"

Ik knik.

Wacht.

Ik stemde toe op een week lang bij een meer met alle laatstejaars?

Fuuuuuck.

"Lijkt me leuk."

Idioot.

"Dan kunnen jullie samen in de bus!" Zegt Blaire.

"Er is niks tussen ons tweeën hoor dames."

Ouch.

Ik kijk hem gekwetst aan en hij geeft een knipoog.

"Ze is mijn type niet."

"Ja en ik hoorde dat zijn menhood klein is, no thank you ma'am." Zeg ik.

"En van wie hoorde je dat dan?" Vraagt Flynn brutaal.

"Kom straks maar na school, dan vertel ik het je wel." Grijns ik voldaan.

"Die spanning is nog schokkender dan die tussen Al en Joey." Fluistert Jamila.

Flynn drukt een kus op mijn wang en loopt ons voorbij. "Tot vanmiddag dan maar Alaine Vanity Rose Parker."

"Tot vanmiddag Flynn Will Porter."

A/N

Famke

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Famke

The Search For EverythingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu