"Oh mijn god het regent kei hard!" Roept Jamila.
Ik trek een sport legging aan en besef me dat ik geen trui heb meegenomen. De eerste activiteit was een wandeltocht door het bos, maar mijn jas zal mij niet genoeg verwarmen.
"Hebben jullie een extra trui?" Vraag ik.
Jamila en Blaire schudden hun hoofd.
Shit.
"Kom we zijn anders te laat." Zegt Blaire.
Ik trek snel mijn schoenen aan en volg mijn vriendinnen naar beneden. Een groep mensen staan in de hal met wat leraren.
We vertrekken direct en als we ongeveer 5 minuten buiten zijn ben ik al doorweekt.
"Jullie twee waren wel heel schattig in de bus." Zegt Blaire.
"Ja hoe hij je in zijn armen nam toen je sliep." Voegt Jamila toe.
"Ik heb daar niks van meegekregen." Zeg ik.
"Ja sure, je nestelde jezelf dichter tegen hem aan."
"Je laat hem wel lang spartelen."
"Excuseer? Ik vindt het moeilijk hoor!"
"Ja maar die jongen heeft 7 jaar op je gewacht, maar hij kan niet eeuwig op je wachten."
"Wie kan niet eeuwig wachten?" Ineens loopt Flynn langs me.
"Iemand." Mompel ik.
"Je bent doorweekt." Merkt hij op.
"En ik heb geen trui." Zucht ik.
Flynn doet zijn jas uit en slaat hem om ons beide heen. Mijn natte jas plakt tegen hem aan en maakt zijn trui nat. Flynn lijkt er niks van te merken en we blijven lopen. Op een gegeven moment begin ik het ijskoud te krijgen.
"Ik ga terug naar kamp, ik moet de warmte opzoeken." Zeg ik tegen Flynn.
"Ik ga met je mee, dan krijg je meteen een trui van me." Zegt Flynn standvastig.
Ik hen het te koud om een discussie te beginnen dus ik knik alleen maar.
"Waar ging die conversatie over?" Vraagt Flynn.
"Doet er niet toe, sorry als ik bot doe." Antwoordt ik.
"Geeft niks kleine, ik snap dat je nu druk voelt omdat ik dat aan je vertelde." Zegt Flynn met een glimlach.
Als het harder begint te regenen sprinten we in de zompige bosgrond naar het huis en schieten naar binnen. Flynn hangt zijn jas op en ik de mijne. Daarna volg ik hem naar de jongens kant van het huis.
Flynn duwt de kamerdeur open en loopt direct naar zijn bed. Hij slaapt ook op het onderste bed en pakt zijn tas eronder uit.
Ik blijf braaf mij de opening staan en kijk hoe hij een trui zoekt."Kom maar binnen hoor." Zegt Flynn.
"Straks komt er een leraar." Zeg ik.
Flynn lacht. "Die zijn allemaal buiten aan het wandelen, kom nou of ik kom je halen."
Ik stap de kamer in en ga bij hem staan. Flynn geeft mij een zwarte trui en doet zijn trolley dicht. Ik trek mijn shirt uit waardoor mijn sportbh zichtbaar wordt.
"Jezus Alaine moet dat?" Flynn bedekt zijn ogen.
"Dude het is een sportbh." Zeg ik als ik de trui over mijn hoofd trek.
"Alsnog, ik zag je borsten." Zegt Flynn.
"In een sportbh." Zeg ik.
"In een sportbh verdomme!" Zegt hij overdreven.
JE LEEST
The Search For Everything
Teen FictionWINNER WATTY'S 2019 NIEUW VOLWASSEN Na de zelfmoordpoging van de populaire Flynn is hij het zwarte schaap van de school. Alaina komt per toeval met hem in contact en het is het begin van een unieke vriendschap. Alaina laat hem de mooie dingen van h...