|| Chapter 18 ||

816 51 15
                                    

Na uren komt er een dokter. Francine staat op en ik volg haar voorbeeld. Mijn ogen zijn opgezwollen van het huilen.

"Uw zoon is stabiel, we hebben zijn maag leeggepompt." Luid hij.

Ik laat een opgelaten snik horen en bedank hem mentaal.

"Maar hij ligt onder narcose, we hebben hem verplaatst naar een privé kamer."

Francine knikt en bedankt de man. Zodra we horen waar hij ligt gaan we er direct heen. Nu pas valt me op dat Francine erg gekwetst kijkt.

"Mag ik vragen wat voor dit is gebeurd?" Vraag ik zacht.

Francine haalt diep adem. "Hij heeft zijn vader verraad met dat hij vreemd ging. Ik heb hem het huis uitgegooid, daarna ging het slecht met Flynn."

"Oh mijn god, het spijt me." Zeg ik.

Ik wist dat hij vreemd ging, en dat hij er onder leed wist ik ook.

Als we in de afdeling komen staat Harrold daar. Francine verstijft naast me en ik zie Harrold dat ook doen.

Francine negeert hem compleet en kijkt me aan. "Ga maar alvast, je mist hem vast." Zegt ze.

Ik ga niet discussiëren.

Ik stap door de deur en hoor piepjes. Als ik in de kamer kom zie ik hem liggen. Allerlei infusen staat om hem heen en hij ligt aan beademing.

"Flynn." Fluister ik

Ik stap langzaam naar hem toe en kijk naar hem. Mijn hart doet pijn. Ik reik mijn hand naar de zijne en pak hem vast. Ik ga op de rand van het bed zitten en kijk naar hem.

"Waarom?" Fluister ik.

Ik knijp in zijn hand en breng die naar mijn lippen. Ik druk een kus op zijn knokkels en leg hem tegen mijn wang.

"Waarom deed je dit? Ik was niet boos op je, ik wil je niet verliezen." Fluister ik, tranen in mijn ogen.

"Asjeblieft."

~*~

Midden in de nacht wordt ik wakker van een kneepje in mijn hand. Ik kijk op en ontmoet de ogen van Flynn.

"F-Flynn?"

Voordat ik het weet lanceer ik mezelf in zijn armen. Flynn slaat zijn armen om mij heen en drukt mij tegen zich aan.

"Doe dat nooit meer, asjeblieft." Snik.

"Het spijt me, het spijt me." Fluistert Flynn.

Ik begraaf mijn gezicht in zijn nek en ik voel zijn hand op mijn achterhoofd. "Ik was bang dat ik je nooit meer zou zien."

"Het spijt me zo erg kleine."

Ik trek mij ietsje terug om hem aan te kijken. "Waarom deed je het dan? Waarom belde je me gewoon niet of kwam je naar me toe?"

"Omdat ik je wilde beschermen..."

Ik leg mijn handen op zijn wangen. "Doe dat nooit meer." Fluister ik.

Flynn legt zijn handen op de mijne en trek mij naar zich toe. Onze lippen zijn enkele millimeters van elkaar verwijderd, zijn adem voel ik tegen mijn huid.

"Flynn?"

Beide kijken we op als Francine slaperig uit haar stoel zijn opstaan. Ik ga weer staan en kijk hoe Francine haar zoon in haar armen neemt. Ze fluistert iets onhoorbaar in zijn oor waardoor Flynn naar mij kijkt.

"Ik ga een zuster halen." Zegt Francine en ze kijkt mij aan. "Ga hem maar flink op zijn flikker geven."

Francine verlaat de kamer en ik wieg op mijn hak. Flynn klopt op de plek waar ik net lag als gebaar dat ik er weer moet liggen.

Ik trek een wenkbrauw omhoog en hij grijnst. "Of moet ik je komen halen?"

"Jij blijft in bed liggen idioot." Zeg ik en ik ga op de rand van het bed zitten.

"Want ik wil een uitleg hebben."

"En ik wil je even vasthouden, ik ben nogmaals erg dom geweest." Zegt Flynn.

Ik sla mijn ogen neer en kijk naar mijn handen. "Ik dacht dat je dood was." Zeg ik met een brok in mijn keel.

Ik voel tranen opkomen, verdomde hormonen zooi.

"Kleine je hoeft te huilen." Fluistert Flynn als hij zijn armen om mij heen slaat.

Ik sla mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn borst. Flynn drukt een kus in mijn haren en wiegt ons.

"Ik voelde me radeloos." Fluister ik.

"Ik me verloren." Zegt Flynn.

"Zonder jou." Zeggen we beide tegelijkertijd.

Ik kijk Flynn aan die mij aankijkt. Opnieuw komen zijn lippen dichter naar de mijne.

De deur gaat open.

Francine en een zuster komen naar binnen en ik ga snel staan. Flynn fronst en pakt mijn hand vast om me naar hem toe te trekken.

"Alaine, ga anders naar huis. Ik snap dat je wil blijven maar je vader is vast ongerust." Zegt Francine.

Ik kijk naar Flynn die knikt. "Ga maar kleine, ik bel je wel."

Ik omhels hem nog even, Flynn houdt mij stevig vast. "Ik krijg nog een volledige uitleg."

Flynn knikt en ik druk een kus op zijn wang. Ik stap van hem weg en mijn hand glipt uit de zijne.

Als ik midden in de nacht thuiskomt zit mijn vader op de bank. Als hij mij ziet kijkt hij op.

"En?"

"Maag is leeggepompt, hij is net wakker geworden." Antwoordt ik.

Mijn vader knikt. "Wat zei hij?"

"Francine en Harrold gaan scheiden, ik denk dat hij onder druk zat. Ik krijg nog uitleg van hem."

"Heb je hem gekust?"

Mijn ogen worden groot. "What the fuck?! Pap!"

Mijn vader grinnikt. "Er hangt een seksuele spanning tussen jullie twee, jij zit vast nogal aan de hormonen e-"

"Genoeg pap ik ga slapen."

A/N

Famke

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Famke

The Search For EverythingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu