Το επόμενο πρωί ξύπνησα κρυωμένη και πιασμένη, κατά τις 10. Τελικά μάλλον δεν ήταν και τόσο καλή ιδέα να παίξουμε μπουγιέλο μεσ'την μαύρη νύχτα Οκτώβρη μήνα. Βασικά δεν θέλαμε να παίξουμε μπουγιέλο, θέλαμε απλά να τους βρέξουμε αλλα μας γύρισε μπούμερανγκ. Ποοο με πονάει όλο μου το σώμα και παίζει να έχω πάθει ψύξη. Προπόνηση δεν πάω ούτε με σφαίρες. Το καλό που τους θέλω να έχουν τα ίδια χάλια με εμάς.
Χρήστος POV
Το πρωί του Σαββάτου ξύπνησα πιασμένος και πονούσα σε όλο μου το σώμα. Τελικά χθες βράδυ έπρεπε να μπούμε αμέσως μέσα και να μην το συνεχίσουμε. Αλλά κακά τα ψέμματα καιρό είχα να περάσω τόσα καλά. Ο Μαξ κοιμήθηκε σε μένα παρόλο που μένει δύο σπίτια πιο κάτω. Δεν ήθελε λέει να τον δούνε οι γονείς του σε τέτοια χάλια. Κι εδώ που τα λέμε είχαμε τα χάλια μας. Είμαστε βρεγμένοι μέχρι το κόκαλο, με μουτζουρωμένα πρόσωπα και είμασταν λαχιανιασμένοι από τα γέλια και το τρεχαλητό.
Ο Μαξ είχε έρθει σε μένα για να παίξουμε μπάσκετ μετά το μάθημά μου. Εκεί που παίζαμε ωραία και καλά, κάποιοι άρχισαν να μας πετάνε νερόμπομπες από την απέναντι πολυκατοικία στα καλά του καθουμένου. Για μια στιγμή είχαμε μείνει, μετά όμως αναλάβαμε δράση. Ο Μαξ πήρε το ένα λάστιχο του κήπου και γελώντας κατάβρεξε τους επιτιθέμενους και εγώ τον μιμήθηκα. Γελούσαμε και τα γέλια μας αντηχούσαν σε όλη τη γειτονιά.
Περνούσαμε πολύ ωραία μέχρι που μια κυρία από μια απέναντι πολυκατοικία, άνοιξε το παράθυρο και μας έκανε παρατήρηση ότι κάναμε φασαρία κι ότι θα καλούσε την αστυνομία. Οπότε εμείς σαν καλά και υπάκουα παιδάκια που είμαστε μαζευτήκαμε. Όμως καιρό έχω να γελάσω έτσι. Αναρωτιέμαι ποιοι να το έκαναν.
Μούγκρισα κάνοντας μία υπεράνθρωπη προσπάθεια να σηκωθώ με τη μία από το κρεβάτι. Απέτυχα και ξάπλωσα πίσω ξεφυσώντας. Ανακάθισα και σκούντηξα τον Μαξ να ξυπνήσει. Ούτως ή άλλως κόντευε μία το μεσημέρι και έπρεπε κάποια στιγμή να φάμε κι εμείς. Αυτός μούγκρισε και γύρισε πλευρό. Αμάν αυτός ο άνθρωπος δεν χορταίνει ύπνο με τίποτα. Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο. Ποπο χάλια είμαι λες και ξενύχτησα. Τώρα που το λέμε ιδέα δεν έχω τι ώρα μαζευτήκαμε. Τέλος πάντων αφού έκανα τα απαραίτητα βγήκα από το μπάνιο και βρήκα τον Μαξ να ροχαλίζει. Έλεος δηλαδή. Τον πλησίασα και τον έριξα από το κρεβάτι αλλά δεν κατάλαβε τίποτα μόνο συνέχισε να ροχαλίζει. Ώρα να βάλουμε τα μεγάλα μέσα. Πήρα το μπουκάλι μου από το κομοδίνο και το άδειασα πάνω του. Μούγκρισε και άλλαξε πλευρό. Οκ ένταξει αυτό ήταν τα παρατάω.
YOU ARE READING
Unexpected Love
Teen FictionΗ Ευθαλία είναι μία συνηθισμένη 14χρονη έφηβη. Έχει μια μικρότερη αδερφή και είναι βιβλιοφάγος. Είναι πολύ καλή στα αγγλικά, που είναι το αγαπημένο της μάθημα. Παίζει βόλλευ και γενικά είναι πολύ χαμηλών τόνων, γλυκιά κι ευγενική. Ο Χρήστος από την...