Κεφάλαιο 10ο

37 5 0
                                    

P.O.V. Γιώργου

Λείπει εδώ και δύο ημέρες. Λες να το είδε το ραβασάκι; Μάλλον, αφού δεν είναι στο περβάζι της. Μήπως για αυτό λείπει; Μπα δεν νομίζω, ιδεα μου θα είναι. Α να τη τώρα ήρθε.

P.O.V Ευθαλίας

Όταν επιτέλους πήγα σχολείο ο Μαξ μιλούσε πάλι με την Άννα, αλλά μόλις με είδε έφυγε αμέσως. Ποιος ξέρει τι μπορεί να έγινε όσο έλειπα.

-'Καλημέρα, πως είσαι σήμερα; 

-'Καλημέρα είμαι καλύτερα σήμερα, ευχαριστώ. Εσύ πως είσαι; Ο Νίκος;'

-'Ε, καλά, τα ίδια όπως τα ξέρεις' απάντησε και απέφυγε να με κοιτάξει. Ωχ. Μην μου πεις.

-'Έκανε κίνηση ή όχι ακόμα;' ρώτησα γνωρίζοντας ήδη την απάντηση.

-'Όχι'αναστέναξε.

-'Μα καλά τι περιμένει;'

-'Μακάρι να 'ξερα Ευθαλία μου. Ναι ξέρω και βγήκαμε τρίτο ραντεβού την προηγούμενη εβδομάδα!'κατσούφιασε εκείνη.

-'Α καλά ότι να 'ναι' αποφάνθηκα.

-'Τι άλλα νέα;'

-'Άσε που να σ'τα λέω. Γνώρισα ένα Γιώργο την προηγούμενη Δευτέρα και απ'ότι φαίνεται είμαστε γείτονες. Ο Μαξ συμπεριφέρεται πολύ περίεργα και άρχισε να μιλάει με την Άννα από το πουθενά. Και τέλος ο Χρήστος κι εγώ βγάλαμε το ίδιο σκορ την Παρασκεύη και κανένας μας δεν τελείωσε πρώτος. Α και ένα άλλο κουφό: εγώ κι ο Χρήστος συνυπήρξαμε λες και ήμασταν φίλοι από χθες.' Αφού τελείωσα το λογύδριο μου περίμενα την αντίδρασή της αλλά εκείνη απλά με κοιτούσε. Μήπως είπα κάτι λάθος; Μπα δεν νομίζω.

-'Είπα κάτι;'

-'Φυσικά και είπες κάτι. Δεν σε άκουγες τόση ώρα;'

-'Ναι δεν εννοώ αυτό. Εννοώ αν είπα κάτι που να σε έκανε να με κοιτάς σαν να μην με έχεις ξαναδεί ποτέ στη ζωή σου.' της εξήγησα

-'Κατάλαβα τι εννοείς. Απλά, μόνο σε σένα συμβαίνουν  όλα αυτά που κάνουν την ζωή σου ενδιαφέρουσα και διαφορετική . Είναι σαν να ζεις μέσα σε μια ταινία ή σε κανένα ρομαντικό βιβλίο που στην πρωταγωνίστρια συμβαίνουν τα πιο τέλεια πράγματα.'

-'Ναι αλλά εμένα με ρώτησε κανένας αν θέλω μία τέτοια ζωή; Όχι, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Λοιπόν.  Ακούω σχόλια.'

-'Α ναι. Λοιπόν. Ποιος είναι αυτός ο Γιώργος; Θέλω ονοματεπώνυμο διεύθυνση και τα σχετικά,όπως επίσης και το πως γνωριστήκατε.Και τι θέλει πάλι ο Μαξ; Αρκετά δεν τα'χει κάνει μπάχαλο; Είδες που σου είπα ότι είσαι το ίδιο καλή με το Χρήστο και δεν χρειάζεται να στεναχωριέσαι; Βγήκα αληθινή. Πάλι. Γι'αυτό να με ακούς όταν σου λέω κάτι. Κι ευτυχώς που συνυπήρξατε αυτό έλειπε δηλαδή. Δεν θα ήσασταν μια ζωή στην κόντρα έτσι κι αλλιώς δεν σου έκανε κάτι. Δεν φταίει αυτός που είναι το ίδιο καλός με εσένα. Νομίζω αυτά.'

Unexpected Love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora