Κεφάλαιο 43

33 4 5
                                    

Οι εβδομάδες περνάνε με εμένα και το Χρήστο μαθαίνουμε σιγά σιγά να ανεχόμαστε ο ένας τον άλλο, κι μ'εμένα  να ξαφνιάζομαι όταν καταλαβαίνω ότι μπορεί και να τον συμπαθώ τελικά.  Έχουμε γίνει σχεδόν αυτοκόλλητοι και οι μόνοι που έχουν μείνει έκπληκτοι είμαστε εμείς οι ίδιοι. Με βοηθάει όπου έχω αδυναμία στο βόλλευ και στα αγγλικά και φυσικά κάνω το ίδιο για το μπάσκετ. Πηγαίνουμε ο ένας στους αγώνες του άλλου και κρατάμε σημειώσεις και καθόμαστε μετά με τις ώρες και τα αναλύουμε όλα. 

Μπορεί να είναι ο φίλος που ποτέ δεν είχα, μπορεί απλά να είναι περαστικό όλο αυτό. Θα δείξει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι όταν είμαι μαζί του, νιώθω όσο ζωντανή δεν έχω νιώσει ποτέ. 

Όσο για εκείνο το πάρτι, η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι τι έγινε. Αλλά ξέρω ότι ξύπνησα στο κρεβάτι του Χρήστου. Θέλω να πιστεύω ότι απλά με πήρε ο ύπνος εκεί πέρα. Δεν έχουμε μιλήσει ποτέ γι'αυτό.

Πλησιάζουν τα γενέθλια μου και η μητέρα μου προσπαθεί να με πείσει να κάνω κάτι. Το μόνο που θέλω είναι να έρθει ο Χρήστος και να μιλάμε όλη μέρα. Αλλά εκείνη τα έχει κανονίσει όλα και υποτίθεται ότι είναι "έκπληξη".

Σήμερα το απόγευμα έχει αγώνα ο Χρήστος και ο μόνος που μπορεί να με πάει είναι ο Γιώργος, ο οποίος πήρε δίπλωμα την προηγούμενη εβδομάδα. Θα πάρουμε και τη Νικόλ μαζί μας, γιατί δεν μπορώ να την αφήσω σπίτι μόνη της. 

Στο δρόμο, η Νικόλ, από το πίσω κάθισμα, υποδεικνύει ποιο σταθμό θα βάλουμε και τραγουδάει με όλη της δύναμη όταν βρίσκει κάποιο που της αρέσει. 

Έπρηξα το Γιώργο να έρθουμε μισή ώρα πιο νωρίς για να βρούμε πιο εύκολα να παρκάρουμε αλλά και για δω τον Χρήστο πριν τον αγώνα. 

"Άντε, τελειώνετε," τους λέω αφού έχω βγει από το αυτοκίνητο και τους περιμένω για να πάμε μαζί στα αποδυτήρια. 

"Ηρέμησε Ευθαλία, θα τον προλάβεις," προσπαθεί να με ηρεμήσει ο Γιώργος αλλά μάταια. Έχω αγχωθεί για αυτόν το αγώνα περισσότερο και από τον ίδιο τον προπονητή. Αν νικήσουν θα βγουν πρώτοι στο πρωτάθλημα της περιοχής μας και είναι τόσο ψηλά σε αυτή την κατηγορία.

Το γήπεδο στο οποίο παίζουν σήμερα, είναι 'ανοιχτό', που σημαίνει ότι το δάπεδο δεν είναι παρκέ κι έχουν να παίξουν έξω από πέρσι. 

"Έτοιμοι." 

Περπατάμε μέχρι τις κερκίδες μαζί κι έπειτα τους αφήνω να βρουν θέσεις ενώ πάω να βρω το Χρήστο. Τα αποδυτήρια βρίσκονται στην άλλη άκρη του γηπέδου, ανάμεσα στην μπασκέτα και στην απέναντι κερκίδα.

Unexpected Love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang