P.O.V. Χρήστου
Γυρνάω από την προπόνηση κουρασμένος και με πολλά νεύρα. Μετά από όλα αυτά έχει το θράσος να έρθει στην προπόνηση. Κι όχι μόνο αυτό, έχει το θράσος να συμπεριφερθεί έτσι κι από πάνω. Δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι. Και πάνω που είχα αρχίσει να τη συμπαθώ λιγάκι.
Κάνω ντους και ζεσταίνω λίγο από το μεσημεριανό. Κάθομαι λίγο στο κινητό μέχρι να έρθει η ώρα των αγγλικών.
Παίρνω το ποδήλατο και για πρώτη φορά έχω φτάσει στην ώρα μου. Φυσικά είμαι ο τελευταίος που φτάνει άλλα δεν έχουμε αρχίσει ακόμα. Όλοι κάθονται στην "αίθουσα αναμονής" και συζητάνε, μαζί τους κι εκείνη.
Ξαφνικά, από τις τάξεις δεξιά κάποιοι αρχίζουν να τραγουδούν το Happy Birthday. Η Ευθαλία κάτι ψιθυρίζει στα κορίτσια δίπλα της κι εκείνες αμέσως την αγκαλιάζουν. Περίεργα πράγματα. Αγνοώ το περιστατικό και αρχίζω να τραγουδάω κι εγώ.
Λίγο πριν τελειώσει το τραγούδι την βλέπω που με κοιτάει και χαμογελάει αχνά. Το προσπερνάω. Είμαι ακόμα νευριασμένος που ήρθε στην προπόνηση ΜΟΥ.
Μετά από λίγο μπαίνουμε επιτέλους στην τάξη. Παίρνουμε χαρτιά και βιβλία άλλα δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με τίποτα.
Αυτή τη φορά δεν κάθεται απέναντι μου άλλα δύο θέσεις δεξιά μου. Παρόλα αυτά, μου είναι αδύνατο να απαντήσω περισσότερες από δύο ερωτήσεις πριν αποσυντονιστώ.
Ξεφυσάω στην προσπάθειά μου να συγκεντρωθώ. Τη βλέπω που με κοιτάει ερωτηματικά άλλα δεν ξέρω τι να της απαντήσω.
Όταν επιτέλους τελειώσω είμαι από τους τελευταίους. Έχω ξεχάσει και τα νεύρα μου και όλα. Εκτός από ένα. Το περιστατικό στην προπόνηση. Έχω μπερδευτεί υπερβολικά πολύ με αυτό που συνέβη. Σπάω το κεφάλι μου άλλα δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο το έκανε.
Όταν ξαναμπαίνουμε κάθεται απέναντι μου. Τέλεια.
Συγκρίνουμε τα σκορ και είμαστε πάλι ισοπαλία. Δεν λέω τίποτα.
Σήμερα είμαι τελείως στον κόσμο μου.
________________________
Γεια σας!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά.
Το κεφάλαιο ήταν μικρό άλλα το έγραψα επίτηδες έτσι γιατί είπα να αλλάξω λίγο παραστάσεις.
Το επόμενο κεφάλαιο θα ανέβει την άλλη εβδομάδα, δεν ξέρω πότε.
Αυτά για την ώρα.
Τα λέμε.
Δική σας,
Κάθριν ✨
KAMU SEDANG MEMBACA
Unexpected Love
Fiksi RemajaΗ Ευθαλία είναι μία συνηθισμένη 14χρονη έφηβη. Έχει μια μικρότερη αδερφή και είναι βιβλιοφάγος. Είναι πολύ καλή στα αγγλικά, που είναι το αγαπημένο της μάθημα. Παίζει βόλλευ και γενικά είναι πολύ χαμηλών τόνων, γλυκιά κι ευγενική. Ο Χρήστος από την...