Κεφάλαιο 3ο

88 6 4
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα με ένα φοβερό πονοκέφαλο. Άνοιξα τα μάτια μου και μόλις κοίταξα το ξυπνητήρι στο κομοδίνο μου αμέσως ανακάθισα. Ήταν 1 που σήμαινε ότι έπρεπε να φάω και να ετοιμαστώ για την προπόνηση. Παίζω στην ομάδα βόλλευ του σχολείου μου. Ξεφυσηξα και έπεσα πίσω στο μαξιλάρι.

Χτες βράδυ πριν κοιμηθώ το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ότι ο άτιμος είχε φαινομενικά τελειώσει πριν από μένα. Χάθηκε να ήταν κάποιος άλλος στη θέση του; Ήταν ανάγκη αυτός;

Ξεφυσηξα ξανά και σηκώθηκα. Πήγα στο παράθυρο και το άνοιξα για να χτυπήσει το πρόσωπο μου φρέσκος καθαρός αέρας, μπας και ξυπνήσω. Μετά από αυτό, μάζεψα πρόχειρα τα μαλλιά μου ψηλά, έβαλα μια κοντομάνικη μπλούζα και μια γκρι φόρμα, άνοιξα την πόρτα και έμεινα με αυτό που είδα. Η πολύαγαπημενη μου αδερφούλα, γνωστή και ως Νικόλ είχε γεμίσει όλο το διάδρομο με πλαστικά ποτήρια γεμάτα νερό.
''Νικόλ!'' γκαριξα. ''Τι στο καλό είναι αυτό;!''
Εμφανίστηκε στο τέλος του διαδρόμου, μου χαμογέλασε χαιρέκακα και εξαφανίστηκε.
"Έλεος, ούτε στο μπάνιο δεν μπορώ να πάω σαν άνθρωπος", ξεφυσηξα και άρχισα να μαζεύω ένα-ένα τα ποτήρια.

Τα άδειασα στο νιπτήρα του μπάνιου έκανα τα απαραίτητα, βγήκα έξω να μαζέψω τα υπόλοιπα ποτήρια. Τα άφησα στο νεροχύτη της κουζίνας και μου έβαλα ένα κομμάτι σουφλέ να φάω. Όταν τελείωσα, έβαλα το πιάτο μου στο νεροχύτη και πήγα μέσα να ετοιμαστώ.

Δεν άλλαξα ρούχα, αλλά ξανά έπιασα τα μαλλιά μου καλύτερα και άδειασα την τσάντα των αγγλικών. Έβαλα μέσα το άσπρο μου το φούτερ, ένα μπουκάλι νερό από το ψυγείο, φόρεσα τα αθλητικά μου, πήρα κλειδιά και κινητό και κατέβηκα γρήγορα τα σκαλιά. Κάτω με περίμενε η μαμά για να με πάει με το αυτοκίνητο παρόλο που το σχολείο είναι δύο βήματα από το σπίτι.

Τελείωσα την προπόνηση στις 6 και έστειλα μήνυμα στη μαμά να έρθει να με πάρει.

Στο σπίτι έκανα ένα ντουζ και έστειλα μήνυμα στη Βάσω για να μάθω πως πήγε το ραντεβού χτες.

Εγώ
Πώς πήγε το ραντεβού χτες;
Βάσω
Μια χαρά πήγε να μη σε νοιάζει.
Εγώ
Τι έγινε;

Βάσω

Τίποτα δεν έγινε. Αυτό είναι το πρόβλημα.

Εγώ
Λέγε.
Βάσω
Περνούσαμε μια χαρά και όταν με άφησε σπίτι πήγε να με φιλήσει αλλά η μάνα μου τα έκανε χαλάστρα.
Εγώ
Έλα μωρέ και γι'αυτό σκας; Σιγά, είμαι σίγουρη ότι θα βρεθούν πολλές τέτοιες ευκαιρίες.

Unexpected Love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang