Τη Δευτέρα ξύπνησα στις 8:15 γιατί κάποιος (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε), ξέχασε να βάλει ξυπνητήρι. Μπράβο μου και εις ανώτερα. Έτσι κι αλλιώς, την είχα χάσει την πρώτη ώρα οπότε δεν θα έχανα και τίποτα αν κοιμόμουν μισή ώρα παραπάνω. Και φυσικά δεν μου ερχόταν ο ύπνος οπότε, αφού χουζούρεψα λίγο σηκώθηκα και άρχισα να ετοιμάζομαι με πολύ αργούς ρυθμούς. Πολυυυυ αργούς όμως. Συναγωνιζόμουν σε ταχύτητα τους βραδύποδες. Χωρίς υπερβολή.
Όμως, παρόλο τους πολύ αργους ρυθμούς μου ήμουν έτοιμη στις οχτώμιση. Έλεος. Ούτε να ετοιμαστώ αργά δεν μπορώ. Τέλος πάντων, πήγα σχολείο, πήδηξα τα κάγκελα και σωριάστηκα στο πρώτο παγκάκι που βρέθηκε μπροστά μου. Εκεί που καθόμουν ήσυχα κι ωραία έρχεται ένα μαντραχαλάς και κάθεται δίπλα μου. Μάλιστα. Αυτό κι αν είναι ενδιαφέρον.
-'Θες;' με ρώτησε και μου πρόσφερε ένα τσιγάρο. Ναι καλά, θα 'θελες.
-'Όχι ευχαριστώ' του χαμογέλασα.
-'Γιώργος' μου είπε και έτεινε το χέρι για χειραψία.
-'Ευθαλία χάρηκα.' είπα και του έσφιξα το χέρι.
-'Εγώ να δεις' μου χαμογέλασε και μου έκλεισε το μάτι. Τότε χτύπησε το κουδούνι.
-'Τα λέμε Θάλια' με χαιρέτησε.
-'Δεν με λένε έτσι!' φώναξα πίσω του αλλά είτε δεν με ακούσε ή έκανε ότι δεν με άκουσε. Ξεφύσηξα. Τι στο καλό ήταν αυτό τώρα; Τις σκέψεις μου διέκοψε η Άννα που είχε πολύ καλά νέα. Χριστέ μου, τι άλλο θα ακούσω σήμερα;
-'Λοιπόν άκου έχω πολύ καλά νέα!' μου ανακοίνωσε περιχαρής.
-'Σχετικά με.....;'
-'Με τον Μαξ φυσικά'
-'Φυσικά' κατσούφιασα. Τι άλλο θα ακούσω σήμερα, Θεέ μου;
-'Ναι λοιπόν πήρα το προγραμμά του από το γραφείο και τώρα μπορούμε να παρακολουθούμε και τους δύο!'
-'Ποιούς δύο;' τη ρώτησα μπερδεμένη.'Για τον Μαξ δεν μιλούσαμε;'
-'Για τον Χρήστο λέω καλέ' με σκούντηξε εκείνη γελώντας.
-'Αχ ναι καλέ, πως και δεν το σκέφτηκα;' χαχάνισα.Βάσω που είσαι να με σώσεις;
-'Ναι λοιπόν άκου. Τέταρτη ώρα έχουν γυμναστική και εμείς κι εσείς έχουμε κενό! Η τύχη μας χαμογέλασε επιτέλους!' χάρηκε εκείνη. "Αχ και να ξερες καημενούλα μου" μονολόγησα.
Και το διάλειμμα πέρασε κάπως έτσι: με την Άννα να καταστρώνει τα σχέδια της για την παρακολούθηση, την Βάσω και τον Νίκο να φλερτάρουν σαν να μην υπάρχει αύριο και εμένα και τον Γιάννη να τους κοροϊδεύουμε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Unexpected Love
Ficção AdolescenteΗ Ευθαλία είναι μία συνηθισμένη 14χρονη έφηβη. Έχει μια μικρότερη αδερφή και είναι βιβλιοφάγος. Είναι πολύ καλή στα αγγλικά, που είναι το αγαπημένο της μάθημα. Παίζει βόλλευ και γενικά είναι πολύ χαμηλών τόνων, γλυκιά κι ευγενική. Ο Χρήστος από την...