Την Πέμπτη μετά το σχολείο πήγα με το Γιάννη να πάρουμε δώρο για τη Νικόλ. Με τον Γιάννη κάναμε και οι δύο παρέα αλλά μετά η Νικόλ ξέκοψε λίγο. Τα γενέθλιά της είναι αύριο, στις 20, και της έχουν ετοιμάσει έκπληξη στο φροντιστήριο. Ενώ θα κάνουν μάθημα μια φίλη της θα πει ότι πάει τουαλέτα και θα επιστρέψει με ένα κεκάκι και ένα κεράκι θα της τραγουδήσουν. Εγώ φυσικά δεν θα είμαι εκεί, γιατί εκείνη την ώρα είναι το εβδομαδιαίο μου μάθημα.
Της πήρα ένα κολιέ με ροζ χαλαζία και μία κίτρινη μπλούζα. Ο Γιάννης της πήρε μία αφίσα με ηλιοτρόπια και μία κίτρινη μπαντάνα. Η Νικόλ έχει κόλλημα με το κίτρινο και τα ηλιοτρόπια. Σκεφτόμουν να της πάρω μία ανθοδέσμη με ηλιοτρόπια αλλά δεν βρήκα. Άσε που δε θα κρατούσαν κιόλας.
Στο γυρισμό σταματήσαμε σε ένα σουβλατζίδικο και με κέρασε παρ'όλες τις διαμαρτυρίες μου. Ρώτησα για το Νίκο αλλά δεν είχε κανένα νέο.
Σπίτι, η Νικόλ ήταν με τη μαμά στο μπαλέτο, οπότε έβαλα τα δώρα της κάτω από το κρεβάτι μου και ξεκίνησα το διάβασμα.
Λίγο πριν φύγω για το μάθημα των αγγλικών άρχισε να βρέχει καταρρακτωδώς. Φόρεσα γαλότσες και το κίτρινο αδιάβροχο της Νικόλ, γιατί δεν έβρισκα το δικό μου, και έφυγα. Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει η βροχή αλλά μόνο όταν δεν χρειάζεται να πάω κάπου.
Στις 6 που ήρθε ο μπαμπάς να με πάρει έβρεχε ακόμα.
Η επόμενη ημέρα κύλησε γρήγορα και ήρεμα. Το πρωί ξυπνήσαμε τη Νικόλ με αγκαλιές, ευχές και βάφλες. Μετά, άνοιξε τα δώρα της που βρίσκονταν στο τραπέζι της κουζίνας. Της άρεσαν πολύ τα δώρα μου και τα φόρεσε και τα δύο αμέσως.
Στο δρόμο για το σχολείο, όσους γνωστούς της πετυχαίναμε της ευχόντουσαν χρόνια πολλά. Για να κεράσει, είχε ντόνατ που είχε αγοράσει χτες το βράδυ ο μπαμπάς.
Μετά το σχολείο, ο Γιάννης ήρθε σπίτι για να κόψουμε την τούρτα και να δώσει στην εορτάζουσα το δώρο της. Είχε έρθει και η Ναταλία με τη μαμά της. Έσβησε τα κεράκια και κόψαμε την τούρτα. Η Ναταλία και ο Γιάννης της έδωσαν τα δώρα της και κατενθουσιάστηκε. Φόρεσε το γαλάζιο χαλαζία που της έφερε η Ναταλία μαζί με το δικό μου. Έτρεξε πάνω να κολλήσει τη αφίσα της και μας φώναξε να τη θαυμάσουμε με πρώτο-πρώτο το Γιάννη.
Αφού φάγαμε, οι καλεσμένοι έκατσαν λίγο να τα πούμε και σε λιγότερο από μία ώρα είχαν φύγει. Η Ναταλία έμεινε. Θα κοιμόταν σε εμάς το βράδυ και τα κορίτσια δεν κρατιόντουσαν από τη χαρά τους.
VOUS LISEZ
Unexpected Love
Roman pour AdolescentsΗ Ευθαλία είναι μία συνηθισμένη 14χρονη έφηβη. Έχει μια μικρότερη αδερφή και είναι βιβλιοφάγος. Είναι πολύ καλή στα αγγλικά, που είναι το αγαπημένο της μάθημα. Παίζει βόλλευ και γενικά είναι πολύ χαμηλών τόνων, γλυκιά κι ευγενική. Ο Χρήστος από την...