Το επόμενο πρωί, στο δρόμο για το σχολείο, ο Χρήστος περπατάει μπροστά μας. Όταν βγαίνουμε από το σπίτι βγαίνει κι εκείνος από το δικό του. Σε όλη τη διαδρομή ακούει μουσική όποτε μπορώ να μιλήσω ελεύθερα με τη Νικόλ.
Τον έπιασα να με κοιτάει έντονα σε ένα από τα διαλείμματα άλλα μέχρι εκεί.
Από την άλλη, ο Γιάννης και η Βάσω τα πάνε πολύ καλά. Είναι το τέλειο ζευγάρι, μόνο που δεν τα χουνε. Αλλά δεν νομίζω να αργήσει κι αυτό. Είναι όμως από τα ζευγάρια που δεν σε κάνουν να νιώθεις άβολα όταν είσαι μαζί τους.
Στην Περιβαλλοντική, ο Μαξ με κοιτούσε περίεργα, αλλά θα μου πεις ο Μαξ είναι, τι να περιμένεις; Αυτός πάντα έτσι ήταν.
Σήμερα είχε ήλιο όποτε ο Χρήστος έκανε έξω προπόνηση. Θα καθόμουν άλλα ήταν ήδη τρεις και είχα πολλά να κάνω.
Ο μπαμπάς είχε ρεπό σήμερα και προσπάθησε να μας μαγειρέψει, αλλά ξέχασε το φαγητό πάνω στο μάτι και κάηκε. Γι'αυτό παραγγείλαμε πίτσα.
Μέχρι να έρθει το φαγητό πάω επάνω, αλλάζω και συγυρίζω λίγο το δωμάτιό μου.
Όταν χτυπάει το κουδούνι κατεβαίνω κάτω για να φάμε όλοι μαζί. Γύρω από το τραπέζι συζητάμε για την ημέρα μας.
Μετά το φαγητό, ο μπαμπάς πάει τη Νικόλ στο μπαλέτο και εγώ ανεβαίνω πάνω να κάνω τα μαθήματά μου. Τελειώνω όταν γυρνάει η Νικόλ από το μάθημα (2 ώρες μετά)και αφού διαλέξω ένα βιβλίο από τη στοίβα που έχω δίπλα στο κρεβάτι μου (που δεν έχω διαβάσει) άρχισα να το διαβάζω.
Τρίτη πρωί
Όσο προχωράει η εβδομάδα συμβαίνουν όλο και πιο περίεργα πράγματα. Χτες για παράδειγμα, ενώ συζητούσα με τη Βάσω και τον Γιάννη, είδα τον Χρήστο να έρχεται προς το μέρος μας αλλά λίγο πριν φτάσει έκανε μεταβολή και έφυγε. Δεν ξέρω τι γίνεται αλλά όλο αυτό είναι πολύ περίεργο.
Σήμερα μετά το σχολείο έχω προπόνηση και έχω την εντύπωση ότι η ομάδα μπάσκετ έχει εδώ αγώνα. Έχει καλό καιρό οπότε μπορούν και οι δύο ομάδες να παίξουν έξω. Παρ'όλα αυτά προσπαθώ να πείσω τα κορίτσια και την προπονήτρια να πάμε μέσα. Φοβάμαι μην έρθει ο Χρήστος να μου κάνει καζούρα. Την Παρασκευή ήταν πολύ σκασμένος και δεν μίλαγε καθόλου. Μόνο με κοίταγε.
Μόλις χτυπήσει το κουδούνι της τελευταίας ώρας αρπάζω τα πράγματά μου και τρέχω κάτι. Θέλω να είμαι από τους πρώτους μήπως και επηρεάσω το που θα κάνουμε προπόνηση.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Unexpected Love
Ficção AdolescenteΗ Ευθαλία είναι μία συνηθισμένη 14χρονη έφηβη. Έχει μια μικρότερη αδερφή και είναι βιβλιοφάγος. Είναι πολύ καλή στα αγγλικά, που είναι το αγαπημένο της μάθημα. Παίζει βόλλευ και γενικά είναι πολύ χαμηλών τόνων, γλυκιά κι ευγενική. Ο Χρήστος από την...