Hoofdstuk 114

48.3K 1.2K 682
                                    

Mijn wekker galmt door de kamer en mijn hoofd begint meteen te bonken. Wanneer ik rechtop probeer te zitten wordt ik teruggeduwd door iets.. iemand. Oh nee. Mijn ogen schieten open en ik zie de bekende getatoeëerde huid van Harry. Hij heeft zijn hoofd op mijn buik en een arm om me heen geslagen. Oh mijn god. What the hell?

Ik probeer hem van me af te duwen zonder hem wakker te maken maar hij gromt en opent langzam zijn ogen. Hij sluit ze weer en rolt van me af. Wanneer hij zijn ogen weer opent, zegt hij niets, hij bekijkt me alsof ik een soort roofzuchtig dier ben. De beelden van Harry die in en uit me ging, en ik die zijn naam riep, spelen door mijn hoofd. Wat dacht ik in godsnaam?

Ik wil iets zeggen, maar eerlijk gezegd, heb ik geen idee wat. Vanbinnen word ik gek. Alsof hij het aan me merkt, klimt hij van het bed, en neemt hij het deken mee om het om zijn naakte lichaam te wikkelen. Oh mijn god. Hij gaat in de stoel zitten en kijkt naar me op, hoe ik bij het bed sta, alleen gekleed in een bh.

"Zeg iets." Zegt hij.

"Ik.. ik weet niet wat ik moet zeggen." Geef ik toe. Ik kan niet geloven dat dit gebeurd is, ik kan niet geloven dat Harry in Seattle is. In mijn bed. Naakt.

"Het spijt me." Zegt hij en hij laat zijn hoofd in zijn handen vallen.

MIjn hoofd bonst door de overdosis drank van een paar uur geleden en het feit dat ik vannacht met Harry geslapen heb.

"Dat is maar goed ook." Zeg ik en hij trekt aan zijn haar.

"Je belde me."

"Ik had niet gezegd dat je moest komen." Zeg ik, ik weet nog niet hoe ik dit op ga lossen. Ik weet niet of ik in discussie wil gaan, hem eruit wil gooien of dat ik dit ga afhandelen als een volwassene.

"Je was dronken en ik dacht dat je in de problemen zat of iets, en Trevor is hier." Hoor ik hem zeggen terwijl ik de badkamer inloop.

Ik zet de douche aan en ik kijk in de spiegel. Op de huid van mijn nek zit een donkerrode plek. Freaking hell. Wanneer mijn vingers over het gevoelige plekje glijden, gaan mijn gedachten terug naar vannacht, naar Harry's tong op mijn huid. Ik moet nog steeds een beetje onder de invloed van drank zijn want ik kan niet helder denken. Ik dacht dat ik verder was gegaan met mijn leven, maar hier is hij dan, in mijn kamer en hier ben ik, met een mega zuigzoen op mijn nek als een of andere wilde tiener.

"Tessa?" Zegt hij en hij loopt de badkamer in net wanneer ik onder de hete douche stap.

Ik blijf stil terwijl het hete water over mijn lichaam stroomt.

"Ben je.. vind je het oké wat er vannacht gebeurd is?" Zijn stem kraakt.

Waarom doet hij zo raar? Ik had een grijns verwacht en op z'n minst vijf vervelende opmerkingen.

"Ik.. ik weet he tniet. Nee, nee het is niet oké." Zeg ik.

"Haat je me.. weet je wel, nog meer dan eerst?"

De kwetsbaarheid is duidelijk in zijn stem te horen en doet pijn aan mijn hart maar ik geef niet toe. Alles aan deze situatie is vreselijk, ik stond op het punt verder te gaan met mijn leven, om hem te vergeten. Je weet dat dat niet waar is. Vertelt een irritant stemmetje in mijn hoofd me, maar ik negeer het.

"Nee, het is ongeveer hetzelfde." Vertel ik hem.

"Oh." Zegt hij en ik spoel mijn haar nog één keer door voor ik de douche uitzet.

"Ik wilde geen gebruik van je maken, ik zweer het." Zegt hij. Ik pak een handdoek van het kleine rekje en wikkel het om mijn lichaam. Hij leunt tegen de deurpost, gekleed in zijn boxer en zijn nek en borst gedecoreerd met rode plekjes, net als op mijn nek. Ik drink nooit meer.

After 2 (Nederlands/Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu