Lørdag d. 6 august.
(Amanda's synsvinkel)
Jeg vågner næste dag, ved at Niall vender sig. Så ligger jeg lige og tænker lidt. Hvad fanden laver jeg i Niall's seng? Jeg har sguda min egen? Og så kommer jeg i tanke om alt det der skete igår. At Niall snakkede med Mette, mens jeg var hjemme hos Harry, Niall og jeg så film, vi kyssede, han sang for mig, og så gik vi i seng. Fuck, jeg har det ikke godt..
Så vender jeg mig også om, og Niall ligger med ansigtet hen imod mig. Han er så sød, når han sover. Så ligger jeg egentlig bare og kigger lidt på ham, og smiler. Så tager jeg min mobil, for at tjekke klokken.. Som så er 13:20.. Fuck man! Så tager jeg lige et billede af Niall.
Så nusser jeg ham i håret, og hvisker stille "Godmorgen sovetryne. Klokken er mange, og vi skal op nu." Så åbner han lige det ene øje, tager armen om min nakke, og hiver mig ned, så vi kommer til at ligge sammen, og så siger han "Meget bedre." Så griner vi lidt, og så siger jeg "Nej, seriøst Niall. Klokken er næsten 13:30." Så åbner han øjnene helt, og siger "Fuck man..! Men jeg vil ikke op! Jeg vil ligge her sammen med dig!"
Så kilder jeg ham lidt, og siger "Jeg vil også gerne ligge her, men jeg bliver hentet om 4 timer, så det kan jeg ikke rigtig." Så kigger han skuffet på mig, og siger "Øv altså.." Med en helt vildt skuffet stemme, og så kan jeg bare ikke lade vær, med at grine af ham. Da jeg holder op med at grine, siger jeg "Nu ringer jeg til Harry, og spørger om han ikke vil komme med noget morgenmad til os, og så går jeg i bad." "Hvad for noget morgenmad?" Spørger han med et trist ansigt. Så smiler jeg til ham, og svarer "McDonald's." Så smiler han over hele hovedet, og siger "Yaaaaaay!" Og så griner vi begge. Så tager jeg min mobil, og ringer til Harry.
(A=Amanda H=Harry)
H: Hey smukke.
A: Hey.
H: Hvad så?
A: Er du en skat?
H: Hvad mener du? (Med et lille grin)
A: Nu skal du høre. Niall og jeg blev måske en lille smule fulde igår, vi gik først i seng, da klokken var næsten 04:15, vi er lige stået op, og vi har ekstremt meget lyst til McDonald's mad, så kan du måske skaffe det, i mens vi går i bad, så jeg kan blive klar til i aften?
H: Ja selvfølgelig. (Med et grin)
A: Du er bare en skat.
H: Ilm. Vi ses om en times tid.
A: Okidoki. Ses.
H: Ses.Og så lægger vi på. Så kigger jeg på Niall, og siger "Harry siger at han er her om en times tid, og har McDonald's mad med til os, så nu vil jeg gå i bad." Så tager han min arm, og siger "Men jeg vil i bad. Jeg er ulækker." Med et trist ansigt. Så griner jeg lidt, og siger "Men det er jeg også." Så kigger han forstående på mig, og spørger "Kan vi så ikke bare gå i bad sammen?" Så fniser jeg lidt, og spørger "Mener du det? Seriøst?" Så svarer han "Ja. Hvorfor ikke? Vi kyssede igår, du siger at jeg er som en bror for dig, og ja.. Hvorfor ikke?" Så går der lige et øjeblik, og så svarer jeg "Det ved jeg sguda ikke. Så kom da. For jeg går i bad nu."
Da vi har fundet rent tøj, håndklæder osv., går vi ud i badet, og så går vi bare i bad. Mens vi står og vasker os, spørger jeg, helt akavet, "Hvad skete der egentlig igår, da du fik kysset mig?" Så tænker han lige i et par sekunder, og så svarer han "Var det ikke fordi, at jeg ville kysse dig på kinden, og så rykkede du hovedet?" "Nåh jo. Og så spurgte du, om man nu ikke måtte kysse sin bedste veninde, så jeg sagde jo, og så kyssede jeg dig." Og så griner vi lidt.
Da vi stopper med at grine, kigger jeg seriøst på ham, og spørger "Men hvordan har du det egentlig i dag? Med hensyn til Mette?" Han tænker ikke engang over det, før han svarer "Jeg har det faktisk meget bedre allerede. Jeg er bare glad for, at du var her, så jeg ikke var alene, og vi kunne hygge os sammen." Så smiler jeg til ham, og siger "Du kan altid regne med mig! Jeg er her for dig, uanset hvad der er galt! Du slipper sgu ikke så let af med mig!"
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...