(Amanda's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at nogen banker på døren, Harry sover stadig. Jeg kigger lige på klokken, den er 10:16, så tager jeg lige en t-shirt på og går ud og åbner. Det er Mette, jeg giver hende et kram og siger "Hej smukke, hvordan går det?" Så siger hun "Hej søde. Det går godt. Hvad med dig?" Så siger jeg "Det går også godt! Kom ind." Så går vi ind i stuen og sætter os i sofaen. Jeg går lige ind i soveværelset igen og tager noget tøj på og går så tilbage i stuen til Mette. Så siger jeg "Tillykke med at du og Niall er blevet kærester! Jeg er virkelig glad på jeres vegne!" Hun smiler til mig og siger "Tak! Jeg er også virkelig glad, han er bare så dejlig!" Jeg smiler til hende og siger "Ja, jeg elsker ham! Han er bare skøn!" Vi griner lidt og så siger hun "Ja han er!" Så tager jeg et billede af os og ligger det på Twitter med teksten "Niall's nye kæreste Mette og jeg chiller hjemme hos mig. Haha!❤️" Så tager Mette et billede og ligger det på Twitter med teksten "Hænger ud med hende den skønne Amanda hjemme hos Harry og hende!❤️" Så kommer Harry ind til os kun i underbukser og siger "Godmorgen piger." Mens han gaber. Vi smiler begge til ham og så siger jeg "Godmorgen skat. Har du sovet godt?" Han smiler til mig og svarer "Ja. Har du? Og tillykke med dig og Niall Mette!" Så siger Mette "Tak Harry!" Så kysser jeg ham og siger "Ja." Så går han ud i bad mens Mette og jeg snakker videre. Kort tid efter Harry kommer ind i stuen og sætter sig sammen med os. Så får Mette en tweet og tjekker den. Hun ser ret skræmt ud og så spørger jeg hende "Er der noget galt søde?" Hun nikker lidt og viser mig tweeten. Det står "Hej Mette.. Jeg hader dig.. Du skal bare holde dig væk fra Niall, han er min! Jeg elsker ham og hvis du ikke holder dig væk, så vil du fortryde det!" Jeg bliver ret ked af det på hendes vegne. Så giver jeg hende mobilen igen og siger "Det skal nok gå smukke, sådan noget sker jo hele tiden for folk der bliver kærester med berømtheder! Du skal ikke tage dig af det." Så spørger Harry "Hvad sker der?" Mette viser ham tweeten og så siger han "Det er jeg ked af Mette. Men Amanda har ret, det sker hele tiden for folk der bliver kærester med kendte og man skal bare ignorerer det." Så siger Mette trist "Ja, i har nok ret. Det sårer mig bare at jeg ikke engang kan få en kæreste uden at nogen skal true mig!" Så siger jeg "Det kan jeg godt forstå søde, jeg kan desværre ikke gøre noget ved det, men du skal bare ignorerer det, ellers bliver det bare værre!"
(Harry's synsvinkel)
Mette er tydeligvis bare ked af det og bange for den tweet hun har fået og det kan jeg sagtens forstå, det ville jeg også selv blive, men hvis hun vil have det til at stoppe, så skal hun ikke gøre noget ved det. Så ringer min mobil. Det er Paul. Jeg tager den og siger "Hej Paul. Hvad så?" Så siger Paul "Hej Harry. Er Mette, Niall's nye kæreste hos dig og Amanda?" Jeg kigger lige hen på pigerne, som kigger på mig og svarer "Ja, hun sidder her. Hvorfor da?" Så svarer han "Okay. Jeg prøvede at ringe til Niall for at snakke med hende, men jeg ville høre hende om hun vil med jer på tourné d. 29 juli, så kan du ikke lige spørge hende ?" Jeg smiler lidt og siger så "Mette, Paul spørger om du vil med os på tourné, hvis du ikke har planer." Hun smiler til mig og svarer "Ja, det vil jeg meget gerne!" Jeg smiler og svarer så "Det vil hun gerne." Så siger Paul "Okay, det var bare det jeg ville, vi snakkes bare ved og hils pigerne fra mig." Så lægger vi på igen, jeg hilser pigerne og så ringer min mobil igen. Det er Niall. Jeg tager den og siger "Hey Niall. Hvad så?" Så siger han "Hey Harry. Har Paul haft ringet til dig?" Jeg smiler og svarer "Ja, jeg har lige snakket med ham." Så spørger han "Hvad ville han snakke med Mette om?" Så svarer jeg "Han spurgte bare om Mette vil med os på tourné d. 29 juli og det vil hun gerne, så hun skal med." Han lyder glad og siger "Nååår, okay fedt!" Så snakker vi lidt, aftaler at han kommer over om lidt og så lægger vi på igen. Så får Amanda en tweet og tjekker den. Der går et øjeblik og så får jeg en tweet og tjekker den. Det er fra Amanda. Det står "Skat.. Har lige fået en tweet fra en der hedder Jessica, hvor der står "Hey Amanda. Jeg er stor fan, men hvorfor gider du at være sammen Mette? Hun er ikke noget for Niall, jeg forstår det ikke!" Hvad skal jeg lige gøre?" Så svarer jeg hende "Skriv til hende Jessica din mening om Mette og se hvad der sker skat."
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...