(Harry's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at jeg kan høre Amanda og Mette snakker. Eller de hvisker nærmest. Vi ligger stadig alle som vi lå da vi faldt i søvn igår. Så spørger Amanda "Har du så tænkt dig at fortælle Niall det?" Så svarer Mette "Ja, jeg skal nok fortælle ham det.. Men jeg venter bare et stykke tid.. Jeg er bare ikke helt klar til det endnu. Men jeg skal nok fortælle ham det." Jeg ved overhovedet ikke hvad de snakker om. Jeg lader bare som om jeg stadig sover, lytter lidt og jeg bliver bare mere og mere nysgerrig, men også mere og mere forvirret jo mere jeg høre! Så siger Amanda "Det er også helt forståeligt og du skal tage dig god tid til at blive klar til det. Jeg ville helt klart have det på samme måde, hvis det var mig der havde gjort det og det er jo forståeligt nok at du er bange for at han bliver sur! Men jeg er her for dig smukke! Har du fortalt det til andre?" Så svarer Mette "Nej, det er kun dig mig og så Christian der ved det.." Så vender jeg mig om, så jeg ligger med ryggen til dem. Så spørger Amanda "Harry, er du vågen?" Jeg lader stadig som om jeg sover og svarer hende derfor ikke. Så spørger Mette "Sover han?" Så svarer Amanda "Det tror jeg." Og så snakker de videre. Så kan jeg høre at Niall siger "Godmorgen piger." Så siger Amanda "Godmorgen søde." Så kan jeg høre at Mette og Niall kysser og så siger Mette "Godmorgen skat." Så snakker de lidt og cirka 10 min. Efter lader jeg som om jeg gaber og siger "Godmorgen." Så kysser Amanda mig og siger "Godmorgen skat. Har du sovet godt?" Så svarer jeg "Ja, helt fint. Hvad med jer?" Så svarer de at også har sovet godt og så snakker vi 4 lidt. Efter et stykke tid vågner Luke og siger "Godmorgen i turtelduer. Hvad er klokken?" Så siger Amanda "Godmorgen søde." Så kigger Mette på klokken og svarer "Den er 08:29." Så smider Luke hovedet ned i puden og siger "Jeg hader morgener!" Så griner vi lidt og så siger Niall "Også mig! Men det kunne da være vi skulle tage at stå op?" Så svarer Amanda "Ja, det må vi nok hellere. Hvad skal i lave i dag?" Så svarer Niall "Jeg mener ikke vi har nogle planer i dag. Men hvad skal du da, siden du siger 'i' søde?"
(Amanda's synsvinkel)
Så svarer jeg Niall "Jeg skal jo have mit første solo-interview i radioen i dag." Så siger Niall "Nååår ja, det havde jeg hele glemt. Hvornår skal du være der?" Så svarer jeg "Jeg skal være på radiostationen klokken 13:45 og så begynder interviewet klokken 14." Så spørger Luke "Hvilken kanal?" Så svarer jeg "The Voice.. Vil i høre det?" (Ved ikke lige hvilke radiokanaler de har i London, så jeg kalder det bare lige for 'The Voice'.) Så siger Zayn "Selvfølgelig skal vi høre det søde!" Så spørger Mette "Kommer det live i radioen?" Så svarer jeg "Det mener jeg det gør." Så nikker hun lidt og så siger jeg "Jeg går lige og ringer til min mor, for at høre hvad hun laver." Så går jeg ud i gangen og ringer til hende. Da hun tager den siger jeg "Hej mor. Hvad laver du?" Så svarer hun "Hej skat. Jeg er hjemme hos William. Du må undskylde at vi gik, før du kom tilbage igår, men vi skulle i biografen." Så siger jeg "Det er okay. Jeg er bare glad for at du er glad. Hvad skal du så lave resten af dagen?" Så svarer hun "Altså William har inviteret mig ud at spise i aften, men ellers ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal lave." Så spørger jeg "Er du begyndt at komme lidt sammen med William eller hvad?" Så svarer hun "Nej, det er jo bare længe siden vi så hinanden sidst. Hvad skal du lave i dag?" Så svarer jeg "Jeg skal lave mit første radiointerview klokken 13:45." Så spørger hun "Har du ikke været i radioen før?" Så svarer jeg "Jo, men der var både 5sos og One Direction drengene med. I dag skal jeg i radioen alene." Så siger hun "Nååår okay. Hvor spændende! Hvad tid kommer det i radioen og på hvilken kanal?" Så svarer jeg "Det er på 'The Voice' og det kommer i radioen klokken 14." Så siger hun "Jamen, det skal William og jeg da høre!" Så siger jeg "Fedt! Håber du hygger dig sammen med William. Men jeg vil gøre mig klar til jeg skal afsted. Jeg elsker dig!" Så siger hun "Okay, vi ses. Jeg elsker også dig skat!" Så lægger vi på og så går jeg ind i stuen igen. Nu er de andre også vågnet. Så siger jeg "Min mor er stadig hjemme hos William." Med et lille grin. Så spørger Christian "Har din mor sovet hos min far?" Så svarer jeg "Det tror jeg. Han har også inviteret hende ud at spise i aften."
DU LIEST GERADE
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...