Kapitel 3.

396 19 0
                                    

Et par dage senere..

(Amanda's synsvinkel)

I dag er det Harry's og min årsdag. Da jeg vågner kigger jeg lige på klokken, den er 10:30, så står jeg op, tager tøj på og kigger lidt efter Harry. Jeg kan ikke finde ham, så går jeg ud i bad og bagefter går jeg ud i køkkenet og tager noget morgenmad. Så går jeg ind i stuen, sætter mig ned i sofaen og finder en seddel på sofabordet hvor der står "Hej skat, jeg ville ikke vægge dig, men jeg er taget i byen med Louis. Elsker dig. Harry." Med et hjerte. Jeg tænker lidt at han vil købe en årsgave til mig eller sådan noget også ser jeg lidt tv. Omkring klokken 13 kommer Harry og Louis. De sætter sig i sofaen sammen med mig, så kysser Harry mig og jeg spørger dem "Nå.. Hvad har i så lavet?" Louis smiler til mig og svarer "Vi har bare gået lidt rundt og snakket og hygget os." Så går det ligesom op for mig at han har glemt vores årsdag.. Jeg bliver virkelig ked af det og siger "Okay, det lyder da hyggeligt.. Jeg tager over til Niall en tur." Så rejser jeg mig, tager min trøje og taske og går så over til Niall.

(Niall's synsvinkel)

Jeg sidder inde i stuen og ser lidt tv da det banker på døren. Så går jeg ud og åbner. Det er Amanda. Så smiler jeg til hende, siger "Hej smukke. Tillykke med årsdagen." Og krammer hende. Mens vi krammer siger hun "Tak.. Så er der da nogle der har husket det.." Så kigger jeg på hende og spørger "Hvad mener du?" Mens vi er på vej ind i stuen svarer hun "Harry har glemt vores årsdag, så jeg gik herover." Jeg bliver lidt ked af det på hendes vegne, så sætter vi os i sofaen og så spørger jeg "Hvordan ved du at han har glemt det søde?" Hun kigger på mig og svarer "Altså, da jeg vågnede var Harry væk, så finder jeg en seddel på sofabordet hvor der står "Hej skat, jeg ville ikke vægge dig, men jeg er taget i byen med Louis. Elsker dig. Harry." Så da Harry og Louis kommer spørger jeg dem om hvad de har lavet, så har de bare gået rundt i byen og hygget sig og han har ikke engang sagt tillykke eller noget.. Derfor tror jeg at han har glemt det." Så krammer jeg hende og siger "Det skal nok gå søde. Du ved du altid kan komme til mig og jeg vil altid være her for dig! Nothing can come between You and I!"

(Amanda's synsvinkel)

Jeg putter mig ind til Niall og siger "Det ved jeg godt. Not even the Gods above, can separate the two of us!" Så ringer min mobil, det er Harry, jeg gider ikke lige snakke med ham, så jeg lægger bare på. Så spørger Niall "Skal du ikke tage den søde?" Jeg kigger ned på min mobil og svarer "Nej, det var Harry og jeg magter ikke lige at snakke med ham lige nu." Så ringer Niall's mobil, han tager den og siger "Hej Harry. Hvad så?" Der går et øjeblik også siger han "Ja.. Jo selvfølgelig. Amanda, Harry vil lige snakke med dig." Så giver han mig mobilen, jeg sætter den på medhør og siger "Hvad så?" Så spørger Harry "Hvorfor tager du ikke din mobil skat?" Så svarer jeg "Fordi den er slukket. Hvad vil du da?" Jeg er virkelig helt kold overfor ham, fordi jeg er så ked af det over det. Så svarer han "Jeg ville bare høre hvornår du kommer hjem igen?" Jeg havde vel egentligt lidt håbet at han ville sige tillykke med årsdagen, så han alligevel ikke havde glemt det, men selvfølgelig ikke.. Jeg kigger lige op på Niall, som trækker lidt på skuldrene også svarer jeg "Det ved jeg ikke lige. Hvorfor da?" Harry lyder lidt trist og svarer så "Ikke for noget, det er da bare rart at vide. Men du kan da bare komme når du har lyst." Så går der lige et øjeblik også fortsætter han "Men vi ses så. Jeg elsker dig!"

(Niall's synsvinkel)

Harry siger "Men vi ses så. Jeg elsker dig!" Amanda ser og lyder ret ked af det og siger så "Ilm. Vi ses." Der løber en tåre ned ad kinden på hende, så lægger de på igen og så begynder hun bare at græde. Jeg prøver at trøste hende ved at lægge armene om hende og sige "Bare rolig søde.. Det skal nok gå alt sammen!" Mens hun græder i mine arme siger hun "Sikkert, jeg havde bare håbet at han ringede for at sige tillykke eller noget! Men hvad havde jeg regnet med, selvfølgelig var det ikke det han ville.." Så trækker jeg mig, kigger hende i øjnene og siger "Hey.. Tag det roligt. Han elsker dig jo søde, husk det! I skal snart giftes, i skal have et barn sammen og han sagde jo også lige før at han elsker dig!" Så kigger hun på mig og siger "Jeg ved det godt og normalt går jeg heller ikke op i sådan noget.. Men det er jo bare fordi jeg elsker ham og han betyder så meget for mig!" Så siger jeg til hende "Selvfølgelig elsker du ham og selvfølgelig betyder han virkelig meget for dig. Ellers ville du jo ikke have sagt ja da han friede til dig og du ville jo heller ikke have et barn med ham, hvis du ikke elskede ham! Men hvornår har du så tænkt dig at tage hjem og snakke med ham søde?" Hun kigger på mig og svarer "Det ved jeg ikke lige nu, må jeg sove her? Jeg lover, det kun i nat."

(Amanda's synsvinkel)

Niall smiler til mig og svarer "Selvfølgelig må du det, du kan blive ligeså længe du vil." Jeg bliver lidt glad og siger "Tak, jeg må hellere lige ringe til Harry og sige at jeg ikke kommer før imorgen." Niall nikker til mig, så tager jeg min mobil, ringer Harry op og sætter den på medhør. Da han tager den siger han "Hej skat. Hvad så?" Så svarer jeg "Hey.. Jeg ville bare lige sige, at jeg sover hos Niall i nat." Så siger Harry "Okay, det er vel også fint.. Men hvorfor egentligt?" Jeg gider ikke ligefortælle ham det, så jeg svarer bare "Jeg kunne bare godt tænke mig at være lidt sammen med ham, det er længe siden det kun har været ham og mig sammen. Men jeg kommer hjem imorgen." Han lyder egentligt lidt forvirret og siger så "Okay, så ses vi jo imorgen. Jeg elsker dig skat!" Så svarer jeg "Ilm. Ses imorgen." Så lægger vi på igen også snakker Niall og jeg lidt. Så sætter vi en film på og ser den. Jeg ligger med mit hovede på hans skulder og Niall har sin arm omkring mine skuldre og nusser min arm. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg føler mig virkelig tryk sammen med Niall, altså han er min bedsteven og jeg elsker han virkelig højt, men på en helt anden måde end med Harry og alle andre.

(Niall's synsvinkel)

Amanda og jeg sidder i sofaen og hygger os med at se en film. Jeg elsker virkelig at være sammen med hende, hun er bare den bedste. Da klokken bliver omkring 18 spørger jeg "Skal vi ikke gå på café og få noget at spise søde?" Hun smiler til mig og svarer "Jo, det lyder lækkert." Og så går vi på café sammen. Vi hygger os rigtig meget, vi elsker at være sammen med hinanden og vi har det mega sjovt sammen! Da vi så har spist spørger jeg "Skal vi ikke tage i biffen ?" Hun nikker glad til mig og så går vi i biografen. Vi beslutter os for at se en film der hedder "Best Friends Forever!" Jeg har set reklamer for den og den virker ret god. Da vi kommer ind i biografen køber vi billetter, køber noget sodavand og slik og så skal vi ind og se filmen. Da vi er på vej hjem ringer Amanda's mobil. Hun tager den, sætter den på medhør og siger "Hej Harry." Så siger han "Hey skat. Jeg savner dig og ville bare lige høre hvad du laver?" Så svarer Amanda "Niall og jeg har lige været på café og nu er vi på vej hjem til ham igen. Hvad laver du?" Så svarer Harry "Okay, det lyder da hyggeligt. Jeg er sammen med Louis, han bliver og overnatter, så vi ser en film." Amanda lyder ret ligeglad og virkelig trist og siger så "Okay, hvor hyggeligt. Du må hilse ham fra os. Men jeg må smutte. Vi ses imorgen." Så lægger de på igen.

(Amanda's synsvinkel)

Da vi kommer hjem til Niall igen, så er klokken 20:30 og jeg er pænt træt, for synes det har været en ret hård dag. Så sætter vi i en film til på. Niall sætter sig med benene op i sofaen og så sidder jeg imellem hans ben, ligesom jeg nogle gange gør med Harry. Så da filmen er slut, spørger jeg Niall "Vil du ikke synge 'You And I' for mig søde?" Så synger han 'You And I' for mig og så falder jeg i søvn. Pludselig vågner jeg af at Niall rusker lidt i mig og siger "Amanda, hvad sker der?" Jeg vågner op med et sæt og spørger så "Hvad sker der?" Niall kigger nervøst på mig og svarer "Du lå og slog mig mens du sagde "Du skal aldrig snakke til mig igen!" Hvad skete der lige søde?" Jeg sveder helt vildt, tørrer lidt sved væk fra panden med armen, ånder lidt lettet op og svarer "Gudskelov, det var bare et mareridt." Niall nusser mig på armen og spørger "Hvad drømte du søde?" Jeg tænker lidt og svarer "Jeg drømte om Harry.." Inden jeg når at fortsætte spørger Niall "Hvad skete der?" Jeg tænker lidt igen og svarer så "Jeg drømte at jeg var taget hjem igen, fordi jeg var kommet op at skændtes med dig og så snakkede jeg med Harry om at han havde glemt vores årsdag og så sagde han at det vel var ligemeget, det er bare en årsdag. Jeg blev virkelig ked og sagde så at det selvfølgelig ikke bare er en årsdag, det er vores årsdag og derfor er det vigtigt. Så siger han virkelig provokerende "Undskyld, det vidste jeg ligesom ikke.." Og så sagde jeg at han aldrig skulle snakke til mig igen.."

(Niall's synsvinkel)

Jeg bliver ked af det på Amanda's vegne, ligger armen om hende og siger "Bare rolig søde, det var bare et mareridt. Du ved jeg er her for dig og jeg elsker dig mere end noget andet!" Hun græder lidt, putter sig ind til mig og siger "Det ved jeg godt. Jeg elsker også dig!" Så sætter vi os på samme måde som før, hvor Amanda sidder mellem mine ben og så synger jeg 'You And I' indtil hun falder i søvn igen. Så ser jeg lidt fjernsyn og nusser Amanda's arm, selvom jeg godt ved hun sover. Hun ser rigtig sød ud når hun sover, hun ligger og smiler. Det ser virkelig sødt ud! Efter hun er faldet i søvn tænder jeg fjernsynet, finder en film og ser den. Amanda ligger lidt uroligt, men set fra den lyse side, så slår hun mig ikke og det er jo normalt at man vender sig flere gange mens man sover. Så da filmen er slut kigger jeg lige på klokken, den er 00:52, så sætter jeg fjernsynet på 'Animal Planet' og så falder jeg i søvn mens det kører.

I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)Where stories live. Discover now