Kapitel 24.

219 11 4
                                    

(Amanda's synsvinkel)

Næste morgen vågner jeg ved at jeg kan høre Niall snakke. Så kigger jeg op i sofaen, hvor Niall sidder med Perrie og leger med hende. Det et skønt at se Niall lege sådan med mit barn, det er så sødt! Så kigger jeg lige på klokken, den er 08:21, så tager jeg et billede af Niall og Harry og Perrie der holder om Niall, lægger dem på nettet med teksten "Hvor er i dejlige alle 4! Elsker jer allesammen!❤️" og så siger jeg "Godmorgen i 2." Til Niall. Så siger Niall "Godmorgen søde. Har du sovet godt?" Så svarer jeg "Ja, jeg har sovet dejligt. Hvad med dig?" Så svarer han "Ja, jeg har også sovet godt." Så spørger jeg "Men hvorfor er du oppe så tidligt?" Så svarer han "Perrie græd lidt, så hun har fået lidt mælk og sådan og da hun ikke ville falde i søvn igen, så satte jeg mig og lege med hende." Så sætter jeg mig op ved siden af ham og så spørger jeg sådan lidt hviskende "Kan du egentligt huske den sang vi var begyndt at skrive til Harry fra mig?" Så svarer han "Ja selvfølgelig. Hvornår skal vi lave den færdig?" Så svarer jeg "Det var netop det jeg tænkte på. Fordi, jeg er ikke god til at holde tale, så jeg tænkte at vi kunne tage hjem til dig i dag og så få skrevet lidt på den. Så kunne jeg jo synge den til ham, i stedet for at holde en tale til brylluppet." Så siger han "Det var da en god idé. Det kan vi godt." Så siger jeg "Super!" Så spørger han "Har du fundet på en titel endnu?" Så svarer jeg "Nej, jeg kan ikke rigtig huske den. Men det kan vi jo så finde ud af i dag.. Men søde?" Så siger han "Jaa?" Så spørger jeg "Kan vi ikke gøre det, sådan at vi er her og så kan jeg begynde at male lidt på børneværelset og så når jeg ikke gider mere, eller er færdig, så kan vi tage hjem til dig?" Så svarer han "Jo selvfølgelig. Det kan vi godt smukke." Så siger jeg "Godt. Jeg vil gerne i gang med det, så jeg måske kan være færdig, inden vi tager på tourné." Så siger han "Klart. Det kan jeg godt forstå. Vi gør det bare sådan." Så siger jeg "Super, du er bare den bedste. Jeg fucking elsker dig! Er det okay, hvis jeg går ud i bad?" Så svarer han "Ja selvfølgelig. Hvorfor skulle det ikke være det?" Så svarer jeg "Det kunne jo være at du ikke gad at hænge på at holde øje med børnene." Så siger han "Jo! Det vil jeg gerne!"

(Niall's synsvinkel)

Da Amanda er gået i bad, sidder jeg og leger lidt med Perrie. Hun er sådan en dejlig pige! Et stykke tid efter vågner Harry, kigger på mig og siger "Godmorgen i 2." Med et stort smil. Så smiler jeg også til ham og siger "Godmorgen. Har du sovet godt?" Så svarer han "Ja, jeg har sovet dejligt. Hvad med dig?" Så svarer jeg "Det har jeg også." Så siger han "Det var godt. Hvor er Amanda?" Så svarer jeg "Hun er lige i bad." Så siger han "Okay. Jeg tager noget morgenmad. Har Amanda allerede givet Perrie noget?" Så svarer jeg "Nej, det har jeg." Så spørger han "Har du?" Så svarer jeg "Ja, jeg vågnede ved at hun græd lidt, så jeg gav hende lidt. Er det da okay?" Så svarer han "Ja selvfølgelig. Det er det da! Tak, skal du have!" Så siger jeg "Det var da så lidt." Så spørger han "Har du så fået noget?" Så svarer jeg "Nej, jeg har taget mig af Perrie." Så spørger han "Okay, skal du have noget?" Så svarer jeg "Ja tak, bare et stykke toastbrød, med smør." Så siger han "Okay, jeg skal nok tage det til dig." Så sætter han Niall hos mig og så går han ud i køkkenet. Det er helt underligt ikke at være den eneste der er til stede der hedder Niall mere, men det er rigtig sødt af Amanda og Harry at de vil opkalde deres børn efter Perrie og mig! Kort tid efter Harry er gået kommer Amanda ud fra badeværelset, efter hun har været i bad og ser at jeg sidder og leger med børnene og så siger hun "Hvor er i bare søde!" Så siger jeg "Tak! De er så dejlige, begge 2!" Så siger hun "Ja, de er skønne! Hvor er Harry henne?" Så svarer jeg "Han er ude i køkkenet." Så siger hun "Okay, jeg går lige ud og tager noget morgenmad." Så siger jeg "Okay, det gør du bare." Da hun går forbi mig, for at gå ud i køkkenet, så roder hun lige i mit hår engang, mens hun fniser lidt. Da Amanda og Harry kommer tilbage snakker Amanda i mobil og så siger hun "Okay, så ses vi om lidt." Og så lægger hun på og siger "Mette kommer over om lidt og vil hjælpe mig med at male." Så siger jeg "Så bliver du da også hurtigere færdig." Så siger hun lige "Ja." Så kigger hun på Harry og siger "Forresten, så tager Niall og jeg hjem til ham senere, men jeg ringer lige og fortæller hvornår jeg kommer hjem igen." Så siger han "Okay, det kan i bare gøre." Så spørger hun "Skal vi så ikke tage Perrie med os? Så skal du kun sørge for et barn." Så svarer han "Jo, det kan i da godt." Da Amanda så har spist sin morgenmad spørger hun Harry om hvor der er en tommelstok. Så henter han en, giver hende den og så går hun ind på, det som skal blive til børneværelset.

I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang