(Luke's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at Amanda rejser sig fra sin seng og går udenfor. Så kigger jeg lige på klokken, den er kun 06:12 og så tænker jeg "Hvad skal hun udenfor så tidligt?!" Så rejser jeg mig, går ud til hende og spørger "Hvad laver du søde?" Så svarer hun "Godmorgen. Undskyld hvis jeg vækkede dig. Jeg ville bare se solopgangen." Så siger jeg "Det gør ikke noget." Så går jeg ind og henter en stol og sætter mig ved siden af hende. Så spørger hun "Hvad tid skal vi over til hospitalet?" Så svarer jeg "Vi bliver hentet omkring klokken 11:30." Så siger hun "Okay, så har vi jo masser af tid til at gøre os klar." Det er stadig ret mørkt, fordi det er så tidligt og solen er ikke stået op endnu, så vi kan ikke rigtig se så meget. Så kommer Zayn ud og spørger "Hvad laver i herude?" Så svarer Amanda "Vi ville bare se solopgangen." Så siger han "Så går jeg bare ind i seng igen." Vi kan høre nogle snakke inde fra hytten, så rejser Amanda sig og siger "Jeg kigger lige hvad folk laver." Så går hun ind og kort tid efter kommer hun ud igen og siger "De er jo alle vågne, det er kun Zayn der ligger i sengen." Så et kort øjeblik efter kommer de alle ud, undtagen Harry med hver deres stol. Så spørger Amanda "Hvor er Harry henne?" Så svarer Liam "Han gik i bad." Så sidder vi alle faktisk bare og venter på at solen står op. Så da vi begynder at kunne se en smule af solen siger Niall "Hvor er det smukt!" Så siger Amanda "Ja, det er virkelig smukt!" De har ret. Det er virkelig smukt! Jeg har kun kunne tage mig sammen til at stå så tidligt op én gang før, for at se solopgangen og det her er meget smukkere! Så da solen er stået helt op går vi alle ind igen og da Harry kommer ud efter at have været i bad, så tager Amanda noget tøj og sin make-up og går ud i bad. Så mens Amanda er i bad ligger Niall og jeg i Amanda og Harry's seng og snakker og da Amanda har været i bad går Niall ud i bad, jeg går over til de andre og så ligger Amanda og Harry i deres seng og snakker. Så ligger de pludselig bare og kysser og da jeg er lidt vild med Amanda, så må jeg indrømme at jeg måske bliver en smule jaloux og kigger så bare den anden vej, for jeg vil ikke sige eller gøre noget, der afslører det, men jeg kan alligevel ikke lade være med at komme til at kigge engang imellem. Så på et tidspunkt mens jeg får kigget over på dem, så kigger Amanda herhen, så kigger jeg selvfølgelig væk igen og så trækker Amanda dynen henover hende og Harry.
(Amanda's synsvinkel)
På et tidspunkt får jeg lige øjenkontakt med Luke, mens jeg ligger og kysser med Harry. Jeg får det lidt dårligt over at ligge og kysse med Harry lige foran øjnene på Luke, når jeg godt ved at han kan lide mig, så jeg trækker dynen over os, for ikke at skulle kigge på ham. Egentligt kan jeg jo være ligeglad med at han ser det, for jeg vil være sammen med Harry og ikke ham! Men det kan jeg bare ikke, for jeg ville blive virkelig såret hvis jeg var vild med en person, som godt vidste det og så han lå og kyssede med en anden foran mig, så bare for at han ikke kan se os, så trækker jeg den henover os. Så kan vi høre at de andre snakker om et eller andet, men vi kan ikke høre hvad og så siger Niall "Kan i 2 så skrue lidt ned for lyden, det der gider vi ikke at høre på!" Med et lille grin og sådan en lidt "Gammelmands agtig " stemme. Så griner vi lidt og så kysser vi bare endnu mere højlydt end før med vilje. Så da vi i alt har ligget i cirka en halv time og kysset tager vi dynen af og sætter os begge op i sengen og så spørger Calum "Hvad har i lige lavet?" Med et grin. Så kigger de alle på os og så begynder de også at grin. Så kigger Harry og jeg på hinanden og så begynder vi også at grine. Hans hår ligner bare noget der er løgn! Det er mega uglet! Så kommer jeg til at tænke på: Hvis hans hår er så uglet, hvordan ser mit eget hår så ud?! Så tager jeg min mobil frem, spejler mig i den og siger "Eeeejjj, det er bare løgn!" Det ligner bare lort, det er virkelig sindssygt uglet! Og så prøver jeg at sætte det bare nogenlunde ordenligt igen. Så da Luke kommer ud efter at have været i bad, så går Harry ud i bad og så sætter jeg min playliste med danske sange på og tjekker facebook på min mobil, for jeg har ikke været på facebook i ret lang tid. Da jeg kommer ind på facebook ser jeg at jeg har 158 venneanmodninger og 194 beskeder. Hold da op, det var godt nok mange! Så lægger jeg mig ned og går i gang med at acceptere venneanmodningerne og svare på så mange beskeder som muligt. Da Harry har været i bad, kommer han hen til mig, sætter sig ved siden af mig og spørger "Hvad laver du skat?" Så svarer jeg "Jeg er bare ved at acceptere 158 venneanmodninger og svare 194 beskeder på facebook."
DU LIEST GERADE
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...