(Amanda's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at jeg kan nogen snakke og se tv inde i stuen. Så kigger jeg på klokken, den er 10:50, så tager jeg lige en pink bluse med teksten "I'M NO. 1" og et par blå jeans med og går ind i stuen. Det er Harry og Christian der snakker. Så siger jeg "Godmorgen i 2. Hvad laver i?" De smiler begge til mig og så siger Harry "Godmorgen skat. Har du sovet godt?" Jeg smiler og svarer "Ja, jeg har sovet fint. Hvad laver i?" Så svarer Christian "Vi snakker bare lidt. Jeg kom lige forbi for at aflevere det tøj jeg lånte af Harry igår." Jeg nikker lige og siger "Okay." Så går jeg hen og krammer Christian, kysser Harry og så går jeg ud i bad. Mens jeg er i bad øver jeg mig på min sang som jeg skal skrive sammen med Niall senere. Efter jeg har været i bad tager jeg tøjet på, lægger make-up, sætter mit hår op i en hestehale og så går jeg ind i stuen igen. Da jeg kommer ind i stuen spørger Harry "Hvad var det for en sang du sang smukke? Den har jeg aldrig hørt før." Pis han kunne høre det. Så svarer jeg "Det ved jeg ikke, det var bare noget jeg fandt på." Så siger han "Okay.. Det lød ellers godt!" Så siger jeg "Tak skat. Men jeg kan ikke engang huske halvdelen af teksten nu.. Forresten så tager jeg over til Niall ved 13 tiden.. Vi skal træne stemme." Så siger han "Okay, det er fint. Så kan jeg da bare hænge ud med Chris, hvis du har lyst til det?" Og kigger på Christian. Christian smiler og svarer "Jo, det vil jeg gerne. Jeg har alligevel ikke rigtig nogle planer, så det vil jeg gerne!" Jeg er glad for at Harry og Christian kan lide at hænge ud. Christian betød en del for mig da jeg gik i skole og det gør han stadig, han passede altid på mig og det har jeg altid været taknemlig for og Harry betyder alt for mig nu. Så det betyder meget at de fungerer sammen! Så sætter jeg mig ned i den anden sofa og siger "Jamen, så må i da hygge jer." Så rejser jeg mig lige igen og går. Da jeg kommer tilbage igen siger jeg "Her Christian. En invitation til vores bryllup og du må også meget gerne tage din far med! Det kunne være dejligt at sige Hej til ham igen." Og giver ham invitationen. Så tager han den og siger "Tak skal i have!" Så sætter jeg mig ned igen og så snakker vi videre.
(Christian's synsvinkel)
Jeg er blevet inviteret til Harry og Amanda's bryllup og det betyder meget for mig at de vil have at jeg kommer. Jeg har altid holdt meget af Amanda og Harry virker som en virkelig rar fyr, så jeg er glad for at de vil have mig med til deres bryllup. Omkring klokken 12:45 tager Amanda hjem til Niall. Hun har jo fortalt Harry at de skal træne stemmer, men jeg ved jo godt at det er fordi at de skal skrive på Amanda's sang. Harry smiler til mig og spørger "Nå, hvad skal vi så lave?" Jeg smiler til ham og svarer "Det ved jeg ikke, hvad har du lyst til?" Så svarer han "Altså nu træner Niall og Amanda jo stemmer, men vi kan da spørger 5sos, Liam, Zayn og Louis om vi skal tage i Legoland Windsor?" (Til dem der ikke ved det er Legoland Windsor en britisk udgave af vores Legoland.) På trods af at jeg bor i England har jeg aldrig været i Legoland Windsor, så det vil jeg selvfølgelig rigtig gerne. Så svarer jeg "Ja fedt! Der har jeg aldrig været." Så siger Harry "Så gør vi det!" Han ringer til Liam først. Efter han har snakket med ham siger han "Liam, Zayn og Louis vil gerne, de kommer ved 14 tiden, så skal jeg bare have fat i 5sos drengene." Så ringer han til Michael. Efter han har snakket med ham siger han "Okay, de kommer også ved 14 tiden og så tager vi i Legoland Windsor!" Det overrasker mig faktisk lidt at 5sos og One Direction har tid til at tage i forlystelsesparker og sådan, når man tænker på at de er verdensberømte. Men det er mega fedt at hænge ud med dem, de er alle 9 virkelig cool på hver deres måde! Så kommer 5sos først og så siger vi lige Hej til hinanden, krammer og sådan noget og så spørger Luke "Hvor er Amanda egentligt?" Harry svarer "Hun træner sin stemme sammen med Niall, så de skal ikke med." Så kommer Liam, Zayn og Louis også. Så igen siger vi alle selvfølgelig lige Hej til hinanden, krammer og så tager vi afsted til Legoland Windsor. Harry, Liam, Ashton, Michael og jeg kører sammen i Liam's bil og så kører Zayn, Louis, Calum og Luke sammen i Zayn's bil.
(Zayn's synsvinkel)
Da vi kommer ind i Legoland Windsor så går vi lidt rundt og kigger i starten. Selvom vi er ret sultne, så venter vi selvfølgelig med at spise til vi ikke skal prøve mere. (Jeg gider ikke lige fortælle om de forlystelser de prøver, for jeg ved ikke hvad de har af ting man kan prøve derinde.) Efter vi har prøvet en masse ting og klokken er ved at være 17:30, så ringer Harry's mobil. Så tager han den, sætter den på medhør og siger "Hey skat. Hvordan går det?" Så siger Amanda "Hej skat. Det går fint. Hvor er du henne?" Så svarer Harry "5sos drengene, Christian, Liam, Zayn, Louis og jeg er i Legoland Windsor. Hvad laver du?" Så siger hun "Okay. Hvor i strenge i bare er taget derhen uden os." Med et lille grin. Så siger Harry "Jamen, vi vidste ikke hvad vi skulle lave og Christian havde aldrig været her før, så vi tog bare herhen." Så siger hun "Okay. Niall og jeg er lige kommet hjem og så ville jeg lige høre hvad du lavede." Så siger Harry "Okay. Vi får lige noget at spise og så kommer vi hjem. Elsker dig. Vi ses." Så lægger de på igen og så finder vi en restaurant herinde og får noget at spise der. (Ved ikke lige om der er nogle restauranter i Legoland Windsor, men det siger vi bare lige at der er.) Så da vi har spist tager vi alle hjem til Harry og Amanda. Da vi går ind ad døren kan vi høre Amanda og Niall synge. Så spørger jeg "Hvad er det for en sang? Den er virkelig god!" Så svarer Harry "Jeg ved det ikke, men det lyder som den samme sang Amanda sang i badet i morges. Bare hvor teksten er en smule anderledes." Så står vi og lytter lidt og da de ikke synger mere går vi ind til dem. På vej derind kan vi høre at de giver hinanden High five og så siger Niall "Sådan smukke! Den er så fed!" Så går vi alle ind til dem og så siger Liam "Hey i 2. Hvad laver i?" Så svarer Niall "Vi træner stemmen lidt. Hørte i det?" Så svarer Harry "Nej, vi er lige kommet." Så går vi alle ind og sætter os sammen med dem og snakker lidt.
(Amanda's synsvinkel)
Vi sidder alle i sofaerne og snakker og hygger os. Så spørger jeg "Nåmen Niall, nu da de andre har spist, skal vi 2 så ikke tage på McDonald's sammen?" Så svarer Niall "Jo, god idé!" Så kysser jeg lige Harry, Niall og jeg rejser os begge og på vejen ud vinker vi begge og siger "Vi ses drenge." På vej til McDonald's er der et par stykker der kommer hen og vil have et billede og en autograf. Jeg må indrømme at jeg virkelig elsker at folk kommer hen og spørger om det, jeg ved ikke hvorfor. Men folk er bare så søde og jeg elsker det bare. Der er også nogle der spørger efter billeder og autografer mens vi er på McDonald's mens vi sidder og spiser, snakker, hygger os og sådan noget. Jeg elsker virkelig at være sammen med Niall, han er bare den bedsteven man kan ønske sig! Han er der altid for mig, han støtter mig altid i alt og vi elsker virkelig hinanden! Da vi har spist tager vi hjem til Harry og mig igen. De er der stadig allesammen, både Harry, Liam, Zayn, Louis, Christian og alle 5sos drengene. Så sidder vi og ser en film, snakker, drikker sodavand, spiser slik og hygger os. Så tager 5sos drengene, Liam, Zayn, Louis og Christian hjem efter vi har set den og så spørger Harry "Har du lyst til at sove her Niall?" Niall smiler og svarer "Ja, det vil jeg gerne." Så sidder vi og snakker lidt og så spørger jeg "Hvis i skal være helt ærlige, hvad synes i så om Christian?" De smiler begge og så svarer Harry "Han virker da ret sød og han er virkelig cool at hænge ud med!" Niall nikker og siger så "Ja, han er virkelig cool!" Så snakker vi lidt videre. Niall sidder i den ene sofa og Harry sidder i den anden sofa med benene op og så sidder jeg mellem hans ben. Så sidder vi og snakker videre, spiser lidt mere slik, drikker noget mere sodavand og sådan noget. Så sætter vi en film til på og så falder vi i søvn til den.
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...