(Niall's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at Amanda rejser sig op og går ud mod køkkenet, med Perrie. Så sætter jeg mig op, kigger på dem og siger "Godmorgen i 2." Så kigger Amanda hen på mig og siger "Godmorgen søde. Vækkede jeg dig?" Så svarer jeg "Ja, men det gør ikke noget. Hvad skal du?" Så svarer hun "Jeg ville lige give Perrie noget mælk og tage noget morgenmad." Så rejser jeg mig og går ud i køkkenet sammen med hende, for også at tage noget morgenmad. Da vi kommer derud tager jeg noget cornflakes, det gør Amanda også og så varmer hun lidt mælk til Perrie, i hendes sutteflaske. Da vi kommer ind i stuen igen spørger Amanda "Hvor langt nåede vi egentligt med sangen?" Så tager jeg bloggen, synger det igennem og svarer "Så langt." Så siger hun "Okay, så omkvædet igen." Så siger jeg "Ja, det passer jo fint." Så skriver jeg omkvædet igen og synger "Is that so wrong? Is it so wrong? ..So baby, hold on to my heart, oh." Så siger hun "Det er godt!" Så skriver jeg det ned og så synger hun "To my heart. Need you keep me, from falling apart. I'll always hold on. 'Cause you make me strong." Så siger jeg "Det lyder godt! 'I'm sorry if I say I need you. But I don't care, I'm not scared of love. 'Cause when I'm not with you, I'm weaker. Is that so wrong? Is it so wrong?' Lidt langsommere og så omkvædet igen 2 gange." Så siger hun "Ja! Og så er den færdig. Ik?" Så svarer jeg "Jo. Det bliver godt!" Så skriver jeg det ned og efter vi har spist færdig, så øver vi den igennem nogle gange. Hver gang vi laver en fejl, så synger vi resten af sangen, som om vi ikke havde lavet fejl og så synger vi den en gang til, indtil det er i hvert fald næsten helt på plads. Da vi er ved at have styr på sangen, kigger Amanda på klokken og siger "Nå, klokken er allerede 11:19, så jeg må hellere komme hjem, så jeg kan komme i bad og sådan noget, inden Harry's mor og min mor kommer." Så siger jeg "Ja, det må du hellere. Skal jeg passe Perrie imens?" Så svarer hun "Det behøver du ikke søde. Jeg må hellere tage hende, med hjem til Harry, så han ved hvor hun er og hvad hun laver. Så bliver han da ikke bekymret." Så siger jeg "Ja okay. Så ses vi smukke." Så tager hun lige sine og Perrie's ting, giver mig et kram og siger "Vi ses og tak for hjælpen." Så siger jeg "Det var så lidt søde. Vil altid gerne hjælpe dig!" Så siger hun "Vi ses søde." Og så går hun med Perrie.
(Amanda's synsvinkel)
Da jeg kommer hjem og ind i stuen, ligger Harry på gulvet sammen med Niall og leger med ham. Han har ikke opdaget mig. Så tager jeg nogle billeder af dem og så siger jeg "Hej." Så tager Harry Niall op og går hen til mig. Så kysser han mig og siger "Hej skat." Så giver han mig Niall, jeg kysser Niall på kinden og siger "Hej skatte-basse. Har du haft det godt sammen med far?" Så giver jeg Harry Perrie, så kysser han hende på kinden og siger "Hej putte. Har det været hyggeligt sammen med mor og Niall?" Så spørger jeg "Hvad har i så lavet?" Så svarer Harry "Ikke så meget. Vi har bare hygget os. Fik i egentligt gjort det færdigt, dig og Niall skulle gøre færdigt?" Så svarer jeg "Ja, det gjorde vi." Så siger han "Jeg kom egentligt til at tænke på igår, at du havde da egentligt allerede spurgt Perrie, Sophia, Eleanor, Mette, Lisa og Selena om de ville være dine brudepiger, for et stykke tid siden. Gjorde du ikke?" Så tænker jeg lidt og svarer "Jo, det gjorde jeg vist. Men det gør vel heller ikke noget, at jeg så har 7 brudepiger." Så siger han "Nej, det gør det vel ikke." Så giver jeg ham Niall igen og siger "Jeg tager lige et bad." Så kysser han mig på kinden og siger "Ja, gør du det." Så aer jeg Niall og Perrie på kvinderne, finder lige noget rent tøj, tager min make-up og så går jeg ud i bad. Mens jeg er i bad øver jeg mig på Niall's og min sang 'Strong', men for at man ikke kan det, så sætter jeg min mobil til at spille drengene's sange. Så da jeg er kommet ud af badet, har taget tøj på og er ved at være færdig med at tage make-up på, så banker det på døren. Så siger jeg "Bare kom ind." Det er Mette. Så giver jeg hende et kram og siger "Hej smukke. Hvornår er du kommet?" Så siger hun "Hej søde. Jeg er lige kommet." Så siger jeg "Okay, jamen hyggeligt at du er her, men jeg skal altså gå cirka klokken 1." Så siger hun "Ja, Harry fortalte det. Jeg ville også bare høre om du skal noget imorgen?" Så tænker jeg lige lidt og svarer "Det tror jeg ikke. Hvorfor?" Så svarer hun "Så kunne vi jo være sammen. Hvis du altså ikke har andre planer?" Så svarer jeg "Nej, det har jeg ikke. Du kan bare komme ved 14 tiden imorgen." Så siger hun "Perfekt. Men så går jeg ind i stuen igen." Så tager jeg hendes hånd og siger "Nej, vent lige." Så spørger hun "Hvad er der?" Så spørger jeg "Hvordan går det med dig og Niall?" Så svarer hun "Fint nok. Hvorfor?" Så svarer jeg "Jeg er da bare nysgerrig. Jeg synes det virker lidt som om at du har mistet interessen for ham." Så spørger hun "Hvad mener du?" Så svarer jeg "Niall siger bare at i ikke er så tit sammen, du snakker ikke så meget med ham, i hvert fald ikke, når vi alle er sammen og jeg har faktisk aldrig set jer kysse." Så siger hun "Det går fint Amanda." Med et lille smil. Jeg ved ikke hvorfor, men af en eller anden grund tror jeg ikke på, at der ikke er noget galt?
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...