Cirka en uge senere..
Amanda's synsvinkel)
Jeg vågner ved at Harry aer mig på kinden og siger "Skat, du skal op nu.. Klokken er næsten 12." Jeg smiler træt til ham og siger "Okay.. Godmorgen skat." Han smiler til mig, kysser mig på panden og siger "Godmorgen solstråle." Så går han ind i stuen og så går jeg i bad. Efter jeg har været i bad, taget tøj og make-up og sådan noget på, så tager jeg lidt at spise og sætter mig i sofaen ved siden af Harry. Jeg har ikke været ude siden jeg mødte 5sos drengene og sådan og har heller ikke rigtig snakket med nogen.. Både Liam, Niall, Zayn, Louis, Perrie og 5sos drengene har spurgt mig flere gange om jeg ikke ville hænge lidt ud, men jeg har bare sagt nej til dem alle.. Så siger jeg "Hey skat.. Jeg havde tænkt på at jeg ville tage over til Niall i dag så vi kan være lidt sammen alene.. Det er længe siden det bare har været ham og mig." Han smiler til mig og siger "Ja, god idé!" Så da jeg har spist færdig tager jeg over til Niall. Jeg glæder mig til at se ham igen, det føles som en evighed at vi ikke har set hinanden, selvom det kun er en uge siden! Da jeg kommer frem banker jeg på døren. Så kommer Niall ud og åbner, giver mig et kæmpe kram og siger "Hej smukke! Hvad så?" Jeg smiler til ham og svarer "Hej søde. Ikke så meget.. Skal vi ikke lave noget i dag? Bare os 2? Det er længe siden!" Så siger Niall "Jo selvfølgelig! Hvad vil du så lave?" Jeg tænker lidt og svarer "Skal vi ikke tage i storcenteret og gå lidt rundt der og kigge og sådan?" Han smiler, nikker, tager lige en trøje og sko på og så går vi over i storcenteret. Det er ret mærkeligt at folk kommer til mig og spørger om autografer og billeder igen, fordi jeg ikke har været ude og sådan. Men jeg lader bare som ingenting og giver dem hvad de vil have.
(Niall's synsvinkel)
Jeg er virkelig glad for at Amanda kom over til mig og spurgte om vi skulle hænge ud, for jeg har virkelig savnet hende og jeg elsker at være sammen med hende. Både på vejen hen til storcenteret og i storcenteret er der ret mange der kommer over og spørger om billeder og autografer og det er selvfølgelig også fint, det er vi jo vant til. Mens vi går inde i storcenteret og hygger os ringer min mobil. Det er Ashton. Jeg tager den og siger "Hey Ash. Hvad så?" (Vi har alle givet hinanden kælenavne og Ashton's kælenavn er Ash.) Så svarer Ashton "Hey Nia. Ikke så meget. Kan du ses?" Jeg kigger lige over på Amanda og svarer så "Dsv. Ash. Har lovet Amanda at vi skal hænge ud alene i dag." Han lyder overrasket, lidt glad og lidt trist og siger så "Fedt, er du sammen med Amanda? Må jeg ikke være med?" Jeg kigger på Amanda som kigger lidt irriteret ned i jorden og svarer så "Dsv. Ash ikke i dag. Har lovet Amanda at det kun er hende og mig i dag, måske en anden gang." Han lyder lidt trist og siger så "Okay.. Så må i hygge jer." Så lægger vi på igen og så spørger Amanda "Ash? Er det Ashton eller hvad?" Jeg smiler til hende og svarer "Ja, vi har alle givet hinanden kælenavne. Harry hedder Harold, Liam hedder Li, jeg hedder Nia, Zayn hedder Zack, Louis hedder Lou, Calum hedder Cal, Luke hedder Lu, Michael hedder Mick og Ashton hedder så Ash, det er måske nogle lidt latterlige kælenavne, men det er meget sjovt." Hun nikker lidt og spørger "Okay, Harold, Li, Nia, Zack, Lou, Cal, Lu, Mick og Ash? Har jeg så også fået et kælenavn?" Vi griner lidt og så svarer jeg "Nej, men du kan da komme til at hedde.. Ama?" Hun griner lidt og svarer så "Klart, det er da et fedt kælenavn!" Ret sarkastisk. Vi griner lidt og så går vi ind i en H&M. Mens vi går og kigger på tøj spørger hun "Hvad ville Ash så?" Jeg smiler lidt og svarer "Han spurgte bare om jeg ville hænge ud.. Men jeg svarede jo bare at jeg havde lovet dig at det kun skulle være dig og mig i dag." Hun smiler glad og siger "Godt, jeg kan godt lide Cal, Mick, Lu og Ash, men de skal ikke stjæle min Nia-tid." Med et lille grin. Vi griner lidt og så siger jeg "Bare rolig.. Det kommer ikke til at ske! Ingen kan stjæle mig fra dig smukke!" Hun smiler og siger så "Det var godt."
(Amanda's synsvinkel)
Mens vi er inde i storcenteret samler der sig en (mindre) flok bag os, som følger efter os og tager billeder af os og sådan. Jeg vil tro de er fans, så jeg kan ikke rigtig sige noget til det. Det er faktisk ret underligt, det er fint at de tager billeder af os, men man føler sig virkelig overvåget med en flok mennesker bag sig der tager billeder, men ikke kommer hen og snakker med en. Pludselig siger Niall "Vi må hellere komme afsted! Der kommer paparazzier!" Jeg kigger lidt rundt og da jeg får øje på dem siger jeg "Jeg magter virkelig ikke at flygte lige nu.. Skal vi ikke bare tage den med ro og så svarer på et par spørgsmål hvis det er?" Han smiler til mig og svarer så "Okay, det kan vi også." Paparazzierne kommer tættere og tættere på os. Vi lader bare som ingenting og går videre. Vi skal mod dem, så ligepludselig er de bare helt henne ved os. Vi stopper op for at svare på et par spørgsmål og sådan og snakker lidt med dem. Så er der en der spørger mig "Amanda, hvorfor er der ikke nogen der har set dig i så lang tid?" Jeg smiler lidt og svarer "Jeg har bare ikke været så meget ude. Jeg har haft travlt med at planlægge brylluppet og barnedåben så jeg har bare været mest derhjemme." Så er der en anden der spørger "Skal du stadig med drengene til Afrika nu når du er gravid?" Jeg smiler og svarer "Ja absolut, det er der bestemt ikke lavet om på." Så spørger en Niall "Niall, du og de andre drenge har lagt mange billeder på Twitter sammen med 5sos og i er også blevet set sammen flere gange.. Hvordan kan det være at i pludselig er så meget sammen?" Han smiler og svarer "Vi lærer bare hinanden lidt at kende inden vi skal til at være sammen 24/7, så vi lærer bare hinanden at kende inden vi skal afsted." Så spørger han ham igen "Hvad mener du præcist når du siger at i skal afsted?" Niall griner lidt og svarer "Altså 5sos skal med os til Afrika og så skal vi også på tourné med dem, hvor de skal være vores opvarmning." Efter at vi har svaret på lidt flere spørgsmål går vi videre og kigger rundt. Den (mindre) flok der fulgte efter os er ligepludselig blevet enorm. Da der er gået et stykke tid med at de følger efter os og begynder at trænge sig på, mase os og sådan, så bliver det lidt for meget og så løber vi bare ud af storcenteret og hjem til Niall.
(Niall's synsvinkel)
Amanda og jeg sidder i sofaen hjemme hos mig og der sidder jeg og læser i en avis jeg købte og Amanda kigger i et blad hun købte. Jeg ser på et tidspunkt at der er en annonce om en hovedrolle i en film og spørger så Amanda "Hey.. Kunne det ikke være noget for dig at være med i en film smukke?" Hun kigger lidt grinende på mig og spørger så "Hvad mener du søde?" Jeg viser hende annoncen og svarer "Se annoncen om hovedrollen i en film.. Kunne det ikke være noget for dig?" Hun læser hvad der står og svarer "Det lyder spændende, audition er om 2 uger og filmen skal optages om cirka et halvt år.. Så jeg kan da godt tage til audition. Synes du jeg skal gøre det?" Jeg smiler stort til hende og svarer "Ja selvfølgelig! Du kan ringe til dem nu og spørge om du kan komme til audition!" Så taster Amanda nummeret ind, går ud i gangen og ringer til dem. Jeg håber virkelig for hendes skyld at hun kan! Det kunne være så stort for hende at få en hovedrolle i en rigtig film og jeg tror også hun er god til skuespil! Der går næsten en halv time og så kommer Amanda endelig ind i stuen igen. Hun smiler lidt og siger "Jeg kan godt gå til audition! JEG SKAL FUCKING TIL AUDITION PÅ EN RIGTIG FILM! OGSÅ ENDDA SOM HOVEDROLLEN!" Jeg smiler stort, krammer hende og siger "Tillykke søde! Du skal nok få den hovedrolle, jeg VED du kan!" Vi krammer stadig og så siger hun "Tusind tak søde! Jeg elsker dig virkelig højt man! Du er bare den bedste!" Jeg smiler for mig selv og siger "Det var så lidt smukke, jeg elsker virkelig også dig, jeg ved du kan gøre det!" Så trækker vi os fra krammet. Vi er begge helt oppe og køre og så spørger jeg "Fik du så at vide hvad filmen skal hedde?" Hun smiler lidt og svarer "Nej ikke endnu, men det får man vel at vide til audition. Jeg ringer lige til Harry og fortæller det." Så tager hun sin mobil, ringer til Harry og sætter den på medhør.
(Amanda's synsvinkel)
Da Harry tager mobilen siger han "Hey skat. Hvad så?" Jeg smiler til Niall, så kigger jeg på mobilen og siger "Hey skat. Ved du hvad?" Han lyder lidt spændt og lidt forvirret og svarer "Nej, hvad er det?" Jeg smiler virkelig stort og svarer så "Jeg skal til audition på hovedrollen i en rigtig film!" Han lyder glad og siger "Tillykke skat, hvor er jeg stolt af dig!" Jeg bliver ret glad og siger "Tak skat, jeg skal til audition og hvis jeg får rollen, så skal vi optage den om cirka et halvt år." Så snakker vi lidt om filmen og sådan og så ligger på igen. Niall og jeg ser lidt tv og snakker. Da klokken bliver omkring 19:30 tager vi på café og spiser. Jeg ved egentligt ikke hvorfor, men vi laver ikke så tit selv mad, vi tager næsten altid på café eller noget, ikke kun sammen med Liam, Niall, Zayn og/eller Louis, men også når det kun er Harry og mig eller Niall og mig. Men det er også virkelig hyggeligt, så jeg har det fint med det. Vi kan selvfølgelig ikke få lov til at være alene hele tiden pga. Der tit kommer fans hen til os og vil have billeder og autografer, men det er faktisk også rigtig hyggeligt. Jeg elsker at skrive autografer og at få taget billeder sammen med fans, de er altid så søde! Jeg er faktisk også begyndt at nyde at svare på spørgsmål fra journalister og paparazzier og sådan, det er jo en del af mit liv nu og jeg har indset at selvom det ikke altid er lige sjovt, så må man acceptere tingene og tage dem som de kommer og det er jeg ved at vænne mig til. Efter vi har været på café følger Niall mig hjem. Han går direkte hjem igen efter at have fulgt mig hjem, han går ikke med ind eller noget, for jeg er træt og vil gerne i seng. Jeg går faktisk næsten direkte i seng, jeg siger selvfølgelig lige Hej til Harry, kysser ham og sådan. Men så går jeg også lige ind i seng. Efter jeg har lagt mig i sengen ligger jeg og tænker lidt over.. Ja, alting! Harry sidder i stuen og ser fjernsyn og inden han kommer i seng, så er jeg faldet i søvn.
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...