(Christian's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg af at Amanda og Harry sidder og snakker. Klokken er 09:25 og jeg ligger stadig på deres sofa. Da Amanda opdager at jeg er vågen smiler hun til mig og siger "Godmorgen Christian. Har du sovet godt?" Jeg smiler til hende og siger "Godmorgen i 2. Ja, hvad med jer?" De smiler begge til mig og siger at de også har sovet godt. Så siger Harry "Du kan bare tage et bad hvis du har lyst. Så kan du bare låne noget af mit tøj." Jeg smiler til ham og siger så "Jo tak, det kunne være godt." Så går Harry ind på hans og Amanda's soveværelse og kommer tilbage med en sort tanktop og et par sorte jeans. Så giver han mig det og siger "Værsgo. Der er håndklæder på badeværelset." Jeg smiler til ham og siger "Tak skal du have." Så rejser jeg mig og går ud på badeværelset. Efter jeg har været i bad tager jeg det tøj på som Harry har lånt mig og går ind til Amanda og Harry i stuen igen. Amanda sidder og snakker i telefon og så smiler Harry til mig og spørger "Passer tøjet?" Jeg smiler til ham og svarer "Ja, det er fint. Tak." Så lægger Amanda på og siger "Mette kommer lige over og siger Hej." Så spørger jeg "Er det Mette vi også gik i klasse med?" Hun smiler til mig og svarer "Ja, hun ved bare ikke du er her." Så sætter vi os ned i sofaen og så spørger jeg Amanda "Hvordan går det egentligt med dine forældre?" Hun smiler lidt til mig og svarer "Min mor har det fint, men min.. Min far døde da jeg gik i 6 klasse.." Jeg bliver ret flov over at jeg spurgte og siger så "Ej, det er jeg ked af!" Hun smiler til mig og siger "Det skal du ikke være, det er jo længe siden nu og det gør ikke noget." Så siger jeg "Jeg er ked af jeg spurgte, det skulle jeg ikke have gjort.." Så siger hun "Det er altså fint Christian. Det er mange år siden nu, han var syg og jeg har det fint med det.. Men hvordan går det med dine forældre?" Jeg smiler lidt og svarer så "Min far har det fint, men min mor døde også da jeg gik i 6 klasse." Hun kigger lidt trist på mig og siger så "Det er jeg ked af at høre!" Jeg smiler til hende og siger "Det er fint, hun var også syg og jeg har det også fint med det nu.. Har din mor så fundet en ny mand?" Hun smiler lidt og svarer "Nej desværre. Har din far fundet en ny kone?" Jeg smiler til hende og svarer "Nej heller ikke."
(Harry's synsvinkel)
Christian og Amanda sidder og snakker om deres forældre og så kommer Mette ind ad døren. Da hun kommer ind i stuen siger hun "Halløjsa." Så går hun hen til Christian, giver ham hånden og siger "Hej, jeg hedder Mette." Vi griner lidt og så siger Christian "Hej Mette, det vidste jeg nu godt. Men okay." Mette kigger lidt forvirret på både Christian, Amanda og mig som alle sidder og griner lidt og så spørger hun "Hvad er det der er så sjovt?" Så spørger Christian "Kan du ikke huske mig?" Mette kigger i et stykke tid på ham og svarer "Nej. Altså du ser lidt bekendt ud, men jeg kan ikke komme på hvem du er." Så siger Christian "Vi gik i klasse sammen i folkskolen." Så siger Mette "Jeg er stadig ikke helt sikker." Så siger han "Det er mig Christian, vi gik i klasse sammen med Amanda fra 2-5." Der går lige et øjeblik, så krammer de hinanden og så siger hun "Hvor er jeg dum at jeg ikke kunne se det var dig! Hvordan går det?" Vi griner alle lidt og så svarer Christian "Det går godt. Hvad med dig?" Mette smiler og svarer "Det går også godt. Hvad laver du egentligt her?" Så forklarer Amanda det hele for Mette og så kommer Niall ind i stuen og siger "Hey allesammen. Er i klar til træning?" Jeg forstår det ikke helt og spørger så "Hvad snakker du om Niall?" Så svarer Amanda "Niall og jeg skal træne vores stemmer sammen. Så vi skal til træning sammen og Christian skal også med. Men skulle du ikke først komme klokken 12? Klokken er kun 10:48." Så svarer Niall "Jo det skulle jeg, men jeg kedede mig og havde ikke noget at lave, så jeg kom lidt tidligere." Så siger jeg "Jamen, så kom og sæt dig ned." Så sætter han sig ned ved siden af Christian og Mette og så snakker vi lidt. Så da klokken bliver omkring 12 tager Amanda, Christian og Niall afsted og så invitere Mette og jeg Liam, Zayn, Louis, Ashton, Luke, Calum og Michael over til os for at hænge ud, men det er kun Liam, Zayn, Louis og Michael der har tid til at komme.
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...