Kapitel 23.

237 11 0
                                    

(Amanda's synsvinkel)

Næste morgen vågner jeg ved at børnene græder. Så kigger jeg lige på klokken, den er 05:37 og da de holder op med at græde igen er jeg mega træt, men nu når jeg alligevel er vågen, så kan jeg ligeså godt stå op. Da de er faldet i søvn igen, så går jeg lige ud i bad og da jeg har været det, så tager jeg noget rent tøj og make-up på og sådan noget. Da jeg kommer ind i stuen igen, tager jeg børnene og går ind i soveværelset med dem. Så ringer min mobil. Det er Paul. Så tager jeg den og siger "Hej Paul." Virkelig træt. Så siger han "Jamen godmorgen. Vækkede jeg dig?" Så svarer jeg "Nej, jeg var vågen. Hvad så?" Så siger han "Du er da tidligt oppe." Så siger jeg "Ja, børnene vækkede mig, så. Men hvad sker der?" Så svarer han "BBC har ringet og spurgt om dig, drengene og 5sos vil lave et iterview senere?" Så svarer jeg "Jeg kan desværre ikke i dag Paul." Så spørger han "Hvorfor ikke det?" Så svarer jeg "Jeg bliver altså nødt til at få købt nogle ting til børnene." Så siger han "Okay, det kan jeg godt forstå. Kan du spørge drengene om de har tid?" Så svarer jeg "Ja selvfølgelig." Så går jeg ind i stuen igen og så vækker jeg alle drengene. Så spørger jeg dem og så svarer de alle at det vil de gerne. Så siger jeg til Paul "Det vil de alle gerne." Så siger han "Okay godt. Jeg ringer om lidt og fortæller hvor og hvornår og sådan noget." Så lægger vi på igen og så siger jeg "Paul ringer om lidt og fortæller hvor og hvornår." Så spørger Niall "Hvor er børnene?" Så svarer jeg "Jeg har lagt dem inde på sengen." Så spørger Harry "Hvor længe har du lige været vågen skat?" Så svarer jeg "Siden halv 6." Så spørger Ashton "Hvorfor så tidligt?" Så svarer jeg "Fordi børnene græd." Så går Harry hen og kysser mig og spørger "Har du sovet godt skat?" Så svarer jeg "Også godmorgen til. Ja. Hvad med dig?" Så svarer han "Ja. Jeg går ud i bad." Så går han ud på badeværelset og så ringer min mobil. Det er Paul igen. Så tager jeg den og siger "Hej Paul. Hvad så?" Så svarer han "Hej Amanda. BBC kommer hjem til Harry og dig klokken 11, så om 3 timer." Så siger jeg "Okay, det siger jeg til dem." Så lægger vi på igen og så siger jeg "BBC kommer om cirka 3 timer og interviewer jer." Så spørger Michael "Skal du ikke være med?" Så svarer jeg "Nej, jeg bliver altså nødt til at få købt tøj og alt sådan noget til børnene." Så tager jeg noget papir og en kuglepen og så sætter jeg mig ned og laver en indkøbsliste.

(Niall's synsvinkel)

Mens Amanda laver en indkøbsliste sidder vi andre bare og kigger, uden rigtig at sige noget. Så siger hun "I må altså gerne snakke." Så går der et lille øjeblik og så begynder vi bare at mumle lidt i munden på hinanden. Så siger hun "I kan også bare tage noget morgenmad." Så rejser vi os alle og går ud i køkkenet. Inden jeg går spørger Amanda mig "Søde, vil du ikke ringe til Mette og spørge om hun vil tage med mig i byen og handle?" Så svarer jeg "Jo selvfølgelig smukke." Og så ringer jeg til Mette. Da hun tager den siger hun "Hej Niall. Hvad så?" Så svarer jeg "Hej skat. Vil du tage med Amanda ud og handle i dag?" Så svarer hun "Ja okay, det vil jeg gerne. Hvad tid?" Så spørger jeg Amanda og så svarer hun "Hun kan komme over omkring 10:30 og kan du ikke også spørge hende om hun vil spørge Christian om han vil med?" Så spørger jeg hende og så svarer hun "Jo, det gør jeg." Så lægger vi på igen og så går jeg også ud og tager noget morgenmad. Efter Harry har været i bad går han også ud og tager noget morgenmad og så går jeg i bad. Efter jeg har været i bad, så går Luke ud i bad og så sidder jeg og snakker med de andre. Så spørger Harry "Hvad tid skulle vi så interviewes?" Så svarer Amanda "De kommer her hjem til os ved 11 tiden og Mette kommer ved 10:30 tiden og så tager vi i byen og handler." Så spørger han "Skal du ikke være med til interviewet?" Så svarer hun "Nej. Jeg er altså nødt til at købe de ting til børnene, som de behøver." Så siger han "Jamen, så kan du da vente til bagefter, så kan jeg jo tage med." Så siger jeg "Det gør ikke noget skat. Jeg har styr på det." Så siger han "Okay, hvad køber du så?" Så viser hun ham indkøbslisten og så siger han "Ja, så burde vi da næsten have det hele. Tror du at du har råd til det hele?" Så svarer hun "Det ved jeg ikke rigtig." Så tager Harry sin pung frem, giver hende 2.000 og spørger "Tror du det er nok?" Så svarer hun "Det ved jeg da ikke. En barnevogn, børnealarm, børneseng og alt det der er ret dyrt, men det burde vel være nok. Ellers må jeg bare købe det mest nødvendige nu og så vente med resten." Så siger han "Ej, vi kan ligeså godt få det hele købt på én gang." Så giver han hende 2.000 kroner mere og så siger han "Så bare få købt det hele."

I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)Onde histórias criam vida. Descubra agora