Cirka en måned før vi skal til Afrika...
(Amanda's synsvinkel)
Der er nu cirka en måned til vi skal til Afrika og vi glæder os alle meget! Klokken er 08:11. Jeg vågner ved at der er nogle der snakker og larmer lidt inde i stuen. Altså det er ikke kun Harry, jeg kan høre flere. Jeg er ikke helt klar over hvem, men så hører jeg en stemme jeg ikke kan undgå at genkende.. Niall! Så jeg tænker at det bare er Liam, Niall, Zayn og Louis der er kommet og så går jeg bare ind i stuen uden at have taget tøj på, så jeg har kun hotpsnts og bh på. Da jeg kommer ind i stuen er det ikke kun Harry, Liam, Niall, Zayn og Louis der er her, men det er Harry, Liam, Niall, Zayn, Louis, Calum, Michael, Luke og Ashton der er her. De sådan 'slås', jeg tror det bare er for sjov, for de griner samtidig. Jeg står bare i dørkarmen og griner lidt af dem. Så får Niall øje på mig og siger "Godmorgen smukke." Jeg smiler til ham og siger "Godmorgen søde." Så kommer Harry hen til mig, kysser mig og siger "Godmorgen skat. Har du sovet godt?" Jeg smiler og svarer "Godmorgen. Ja det har jeg da." Så tager jeg noget morgenmad, sætter mig i sofaen, de andre drenge sætter sig også sammen med mig og så snakker vi lidt. Efter jeg har spist morgenmad går jeg ud i bad og derefter tager jeg tøj, make-up og sådan noget på og går ind til drengene igen. Så spørger jeg "Nå, hvad er så planen for i dag?" Så svarer Luke "Vi skal give interview i radioen og skrive autografer i storcenteret." Så siger jeg "Okay, det lyder da godt nok. Skal jeg med?" Så svarer Liam "Ja selvfølgelig. Men kun hvis du har lyst?" Jeg smiler og svarer så "Jo, jeg skulle bare vide om jeg skal. Jeg bliver jo først opdateret med planerne den dag det sker." Med et lille grin. Efter vi lige har grinet lidt så spørger jeg "Hvad tid skal vi så hvad?" Så svarer Louis "Interview klokken 11:30, så vi tager afsted omkring klokken 10:45, for at være der i godt tid, og så skal vi direkte til storcenteret bagefter." Jeg nikker og sætter mig ned sammen med drengene igen. Klokken er nu 10:32, så vi har stadig lidt tid inden vi skal afsted, så vi sidder bare i sofaen og snakker lidt. Da klokken så bliver lidt i 10 tager vi alle hen til radiostationen, eller hvad det nu hedder, er ikke sikker, for at lave interview.
(Luke's synsvinkel)
Da vi kommer hen til radiostationen er klokken 10:56, så går vi indenfor. Der kommer en mand hen til os, giver os alle hånden og siger "Hej drenge og Amanda. Jeg hedder Noah og i kan bare følge med mig, så følger jeg jer hen til V.I.P venteværelset." Jeg tænker lidt over hvorfor de har et V.I.P. Venteværelse og så spørger jeg på vejen "Hvorfor har i et V.I.P. Venteværelse?" Så svarer Noah "Altså vi har bare et almindeligt venteværelse og et V.I.P. Venteværelse, V.I.P. Er for de kendte, altså sangere, skuespillere og sådan og så 'almindelige' mennesker som forfattere, gæster, besøgende og sådan bruger så det almindelige venteværelse." Jeg synes det er ret arrogant at han kalder mennesker der ikke er sangere eller skuespillere for 'almindelige' mennesker, for bare fordi Harry, Liam, Niall, Zayn, Louis, Michael, Ashton, Calum og jeg er sangere, så er vi da også 'bare' 'almindelige' mennesker. Men jeg siger ikke noget. For at komme hen til det venteværelse vi skal være i, så skal vi forbi det andet venteværelse. Der sidder 4 mennesker derinde og det eneste der er derinde er et bord med nogle glas, 3 kander og nogle blade på. Så kommer vi ind i venteværelset og det er noget mere luksus end det andet! Her er både mad, sodavand, snacks, sofaer, tv og alt muligt andet. Så siger Amanda "Det er da egentligt ret unfair overfor dem der er i det andet venteværelse. Så i lige hvor skåd det er, da vi gik forbi?" Vi nikker alle forstående og så spørger Amanda "Skal vi ikke gå derind i stedet for?" Det bliver vi alle enige om, så siger vi lige til ham der Noah at vi går ind i det andet venteværelse og så går vi derind. Så sætter vi os ned, dem som var herinde i forvejen kigger rimelig meget på os og så siger Amanda "Hej med jer." Så siger en kvinde "Hej. Er i ikke One Direction?" Og kigger på Harry, Liam, Niall, Zayn og Louis. De smiler alle til hende og så svarer Harry "Jo. Det der er Ashton, Calum, Michael og Luke fra 5sos og det er min forlovede Amanda." Vi vinker lige til dem alle og siger Hej. Så giver hun os hånden og siger "Hej. Jeg hedder Malorie Blackman og jeg er børnebogsforfatter." (Jeg ved ikke hvem hende Malorie Blackman er, jeg har bare fundet hende på nettet.) Så spørger jeg en mand der bare sidder og lytter til vores samtale "Hvad hedder du så?" Han smiler lidt og svarer "Jeg hedder David Olson og jeg er kok."
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...