(Amanda's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at jeg kan høre vandet løbe fra badeværelset. Jeg går bare ud fra at det er Harry der er i bad, så kigger jeg lige på klokken, den er 08:29, så går jeg ind i stuen. Jeg har kun hotpants og en bh på. Da jeg kommer ind i stuen siger Luke "Godmorgen smukke." Jeg havde fuldstændig glemt at jeg bare var gået ind i seng i nat og at han havde sovet her. Så siger jeg "Godmorgen Luke." Så tager jeg noget morgenmad, sætter mig i sofaen sammen med Luke og snakker lidt med ham. Da Harry er færdig i badet tager han også noget morgen, kommer hen til os og sætter sig ved siden af mig. Så kysser han mig og siger "Godmorgen. Har du sovet godt skat?" Så siger jeg "Godmorgen skat. Ja, hvad med jer?" Så siger de begge at de også har sovet godt og så siger Harry "Du kan bare tage et bad hvis du vil det Luke, så kan du bare låne noget tøj af mig." Så siger jeg "Så går jeg i bad bagefter." Så siger Luke "Tak, det ville være dejligt. Men du kan da bare gå i bad først Amanda." Så nikker jeg lige, går ind, finder en sort tanktop og et par sorte jeans og går så ud i bad. Igen øver jeg mig på min sang som jeg skriver sammen med Niall, men ikke så højt at de kan høre det. Da jeg har været i bad tager jeg tøj og make-up på og sætter bare mit hår op i sådan en lidt rodet knold. Da jeg kommer ud igen er Luke faldet i søvn igen på sofaen. Han ser faktisk ret sød ud når han sover. Så går jeg ind i soveværelset hvor Harry ligger i sengen og er næsten ved også at falde i søvn. Så ligger jeg mig på maven ved siden af ham og kysser ham. Så siger jeg "Jeg kunne også godt sove lidt mere." Så siger Harry "Så gør da det smukke." Så ligger vi bare og kigger hinanden i øjnene mens han nusser mig i håret og synger 'Magic' for mig lidt. Så rykker jeg lidt tættere på ham, så ligger vi bare og kysser i et stykke tid. Så sætter Harry sig oven på mig og læner sig over mig, mens vi stadig kysser. Så begynder jeg at kilde ham, for jeg har egentligt aldrig fundet ud af om han er kilden. Svaret på det: JA! Det minder mig om da Christian tog mig i at kilde Luke. Bortset fra at Luke og jeg ikke kyssede først, jeg begyndte bare at kilde ham. Så slapper vi lidt af igen og så falder jeg bare pludselig i søvn.
(Luke's synsvinkel)
Da jeg vågner igen er klokken 10:27. Så ligger der en seddel på bordet hvor der står "Hey. Jeg er lige taget over til Louis fordi han spurgte om jeg ikke lige kunne komme." Og så Harry's underskrift nedenunder. Så går jeg bare ud fra at Amanda er taget med. Harry har lagt det tøj han havde taget frem jeg kunne låne på den anden sofa. Så tager jeg det og går ud i bad. Da jeg kommer ud af badet og stadig ikke har fået tøj på kommer Amanda pludselig ud på toilettet. Hun holder sig hurtigt for øjnene og går ud igen. Så siger hun "Det må du altså undskylde Luke, jeg troede ikke du var derude!" Hold op hvor var det pinligt! Så tager jeg tøjet på og går ud. Da jeg kommer ind i stuen siger hun "Det må du altså undskylde Luke! jeg vidste ikke du var derude! Det er bare anden gang jeg er gået direkte ud til nogen der enten var i bad eller lige var kommet ud af badet. Det må du undskylde!" Så siger jeg "Hey, det er okay, det gør ikke noget." Så siger hun "Kan vi ikke lade være med at fortælle Harry det her? Jeg gider ikke at han bliver jaloux igen!" Så siger jeg "Jo selvfølgelig, jeg siger ikke noget." Så siger hun "Godt.. Ej hvor var det pinligt! Det må du altså undskylde." Hun er bare helt oppe at køre! Så krammer jeg hende for at få hende til at falde lidt ned, kigger hende i øjnene og siger "Hey slap af søde.. Det er okay." Så siger hun "Okay godt." Og går ud på badeværelset. Så kommer Niall ind, smiler og siger "Hey Luke.." Så smiler jeg til ham og siger "Hej Niall." Så spørger han "Hvor er Amanda og Harry?" Så svarer jeg "Harry er hos Louis og Amanda er lige ude på toilettet." Så sætter vi os ned i sofaen og snakker og så kommer Amanda ind til os. Så siger hun "Hej Niall!" Og går hen og krammer ham. Så sidder vi 3 bare og snakker lidt og ser lidt tv. Så spørger Niall om Amanda og ham ikke lige kan snakke alene, så går de ind i soveværelset og snakker, mens jeg ser lidt tv. Så kommer Harry smilende ind i stuen og siger "Hey, så er jeg tilbage." Så smiler jeg til ham og siger "Hej Harry. Niall er kommet." Så siger han "Okay. Hvor er han og Amanda så?" Så svarer jeg "De snakker i soveværelset." Så siger han "Okay." Sætter sig sammen med mig og ser fjernsyn sammen med mig.
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...