(Harry's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at Amanda er i bad. Klokken er kun 07:52, så står jeg op, tager noget morgenmad og sætter mig i sofaen. Da Amanda er færdig og har taget tøj og make-up på og sådan noget, så tager hun noget morgenmad, siger godmorgen til mig og så går jeg i bad. Efter jeg har taget et bad og har fået tøj på og sådan noget, så sætter jeg mig ved siden af Amanda i sofaen igen og så ser vi lidt tv. Omkring klokken 10:30 ringer Liam. Jeg tager den, sætter den på medhør og siger "Hej Liam." Så siger Liam "Hej Harry. 5sos, Niall, Zayn, Louis og mig har tænkt os at tage i en forlystelsespark og vi ville høre om du og Amanda vil med?" Jeg kigger spørgende på Amanda, som nikker glad og så svarer jeg "Ja, det vil vi gerne, lige 10 minutter. Hvor skal vi mødes?" Så svarer Liam "Hjemme hos Zayn." Så siger jeg "Okay, vi ses om lidt." Så tager vi lige en trøje og sko på og så tager vi over til Zayn. De sidder alle inde i stuen og da vi kommer så rejser de sig alle op, vi siger lige Hej til hinanden, krammer og sådan noget og så tager vi afsted. Vi er nødt til at køre i 2 biler fordi vi er så mange, så Ash, Luke, , Amanda, Niall og jeg kører i Ash's bil også Mick, Calum, Louis, Liam og Zayn i Liam's bil. Vi ankommer til Thorpe park (en forlystelsespark i London.) omkring klokken 12 og så går vi alle ind. Ashton hænger ret meget op af Amanda og jeg må indrømme at jeg bliver lidt jaloux, men jeg ved jo at Amanda elsker mig og stadig vil være sammen med mig, så jeg tror og håber ikke at jeg har nogen grund til det, men alligevel kan jeg ikke lade være.. Jeg siger ikke noget til det, så jeg går sammen med Niall, Liam og Calum, så går Ashton, Amanda og Zayn sammen og Louis, Michael og Luke går sammen. På et tidspunkt sørger jeg lige for at Liam, Niall og jeg går lidt bag ved, så jeg kan fortælle dem hvordan jeg har det med at Ash hænger sådan op af Amanda, for jeg har bare brug for at snakke med nogen om det lige nu!
(Niall's synsvinkel)
Harry, Liam og jeg går lidt bag ved og snakker. Harry siger "Jeg kan virkelig ikke lide at Ash hænger så meget op af Amanda og jeg kan slet ikke lide at hun ikke siger noget til det!" Jeg prøver at berolige ham lidt ved at sige "Det kan jeg godt forstå Harry, men vi ved jo allesammen at hun kun elsker dig og ikke vil være kærester med Ashton." Så siger Liam "Ja, vi ved hun er fan af drengene, men vi ved jo også godt at hun elsker dig og hun ikke vil være sammen med Ash. Jeg ved godt at det måske er svært bare at sige det til sig selv og tro på det, men hun elskere jo ikke Ashton og hun vil jo kun være sammen med dig!" Harry kigger ned i jorden og siger "Jeg ved det godt og jeg ved også godt at det er åndssvagt og ikke rigtig ligner mig at blive jaloux, men det bliver jeg altså lidt. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det." Så spørger jeg ham "Skal jeg prøve at snakke med hende om det? Ville du få det lidt bedre af det?" Han smiler lidt til mig og svarer "Måske, men du må gerne prøve.. Hvis du altså gider?" Jeg ligger en hånd på hans skulder, smiler til ham og svarer så "Selvfølgelig vil jeg det! Du er en af mine bedstevenner, så det vil jeg selvfølgelig gerne! Men for at det ikke virker for åbenlyst, så venter jeg altså et stykke tid." Harry smiler en smule til mig og nikker stille. (I skal lige vide at jeg ikke aner hvilke forlystelser der er i Thorpe park, har fundet den på nettet, så jeg finder bare på nogle forlystelser.) Vi går bare lidt rundt i et stykke tid inden vi prøver noget overhovedet. Så prøver vi en stor og hurtig rutsjebane. Amanda kan ikke så godt lide den og da Harry bare går i sin egen verden spørger hun mig om vi skal prøve den sammen. Amanda og jeg kommer hurtigere op i den end de andre fordi vi går over i køen før dem. Jeg tror vi står og venter i 20 minutter eller sådan noget. Da vi har prøvet den går vi videre. Jeg synes den var ret vild, men også virkelig sjov og det gjorde Amanda også. Så går vi sammen med dem vi også gik sammen med før og så finder Harry, Liam, Zayn, Louis, Luke, Michael, Calum og jeg en forlystelse vi gerne vil prøve, men Ashton og Amanda vil ikke, så de går bare lidt videre mens vi prøver den.
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
Fiksi PenggemarDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...