(Amanda's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg, ved at døren ind til soveværelset åbner. Jeg tror selvfølgelig bare at det er Harry, men så ser jeg at det er Luke. Så rejser jeg mig og spørger "Luke?! Hvad laver du her?!" Så kommer han hen til mig og svarer "Jeg har sovet her." Så spørger jeg "Hvad? Hvorfor? Hvor?!" Så svarer han "Harry spurgte om jeg ikke kom over. Rolig nu, vi har begge sovet inde i stuen." Så siger jeg "Luke, du skal ikke misforstå mig, men du kan altså IKKE være her!" Så kommer han over og sætter sig ved siden af mig og siger "Amanda, jeg holder altså af dig og jeg gider virkelig ikke at det skal være pinligt og akavet mellem os, hver gang vi begge er tilstede." Så siger jeg "Nej, det gider jeg da heller ikke.. Men jeg løber altså ingen chancer. Det kører rundt i hovedet på mig hver dag og jeg er pisse bange for at Harry skal finde ud af det!" Så siger han "Det kan jeg godt forstå og jeg er altså også bange for at han skal finde ud af det, for det der skete mellem Ashton og ham skræmmer mig lidt, men derfor vil jeg stadig ikke have at det skal være akavet mellem os!" Så siger jeg "Det kan jeg godt forstå. Men det er da værre for mig! Jeg kan risikere at han går fra mig!" Jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan se, hvorfor jeg ikke vil have ham i Harry's og mit hus! I hvert fald ikke så længe jeg er hjemme! Han er bare for meget engang imellem! Jeg hader at holde det skjult for Harry, især fordi jeg ved at han vil blive sur over det! Selvfølgelig kan jeg godt se det fra Luke's side, at han også er bange for at Harry skal finde ud af det, men han må da også kunne forstå at det ville være værst for mig, fordi at der er risiko for at han vil forlade mig, hvis han finder ud af det!
(Harry's synsvinkel)
Jeg sidder i stuen og ser lidt tv, mens Luke er gået ind, for at se om Amanda er vågnet. Det er over 10 minutter siden han gik nu, så jeg vil gå ind, for at se hvad de laver. Da jeg kommer hen til døren hører jeg Amanda sige "Jeg kan risikere at han går fra mig!" Så siger Luke "Jeg ved det godt. Men kan vi ikke finde ud af at være sammen, uden den akavet stemning, på en eller anden måde?" Så svarer hun "Det ved jeg ikke. Det er bare svært for mig at finde ud af det, for jeg har sindssygt dårlig samvittighed, over ikke at fortælle Harry sandheden!" Hvad er det de ikke fortæller mig og hvorfor skulle jeg gå fra hende? Så siger Luke "Helt ærligt. Giv mig nu en chance. Jeg har det også dårligt over ikke at fortælle ham sandheden, men der skete jo ikke noget, så der sker forhåbenligt ikke noget." Så siger hun "Nej, jeg ved det godt. Men alligevel. Du må sguda kunne se det fra min side!" Så siger han "Ja, det kan jeg også godt. Ja, vi var ved at kysse, men du sagde fra og hvis Harry finder ud af det, så sig til ham at du sagde fra, så tager han det nok pænere end du tror." HVAD?! Har Luke og Amanda været ved at kysse?! Det bare ikke okay! Hvorfor er der ikke nogen der har fortalt mig det?! Jeg vil ikke sige noget om at jeg har hørt deres samtale.. Endnu. Så åbner jeg bare døren og lader som ingenting. Så siger jeg "Godmorgen skat. Hvad laver i?" Så svarer hun hurtigt "Vi snakker bare lidt. Hørte du det?" Så svarer jeg "Nej, jeg har ikke hørt noget. Hvorfor det?" Så svarer hun "Ikke for noget skat. Jeg spurgte bare. Jeg kommer ind om lidt." Så går jeg ud og står ved døren. Så hører jeg Amanda sige "Se! Han var ved at opdage det! Gå nu med dig!" Så går jeg, ind i stuen, for at Luke ikke opdager at jeg har lyttet. Da Luke kommer ind i stuen siger jeg "Hey." Så siger han "Hey. Hvad er klokken?"Så svarer jeg "Den er 07:26. Skal du da nå noget?" Så svarer han "Nej. Jeg spørger bare." Så siger jeg "Okay." Så kommer Amanda ind, går hen til mig, giver mig et kys og siger "Godmorgen skat." Så siger jeg "Godmorgen. Har du sovet godt?" Så svarer hun "Ja, jeg har sovet dejligt. Hvad med dig?" Så svarer jeg "Ja, helt fint." Så siger hun "Okay. Jeg går lige ind og ser til børnene." Så siger jeg lige "Okay, jeg går ud i bad." Så går hun ind i børneværelset og jeg går ud i bad.
(Amanda's synsvinkel)
Jeg tager børnene med ind i stuen og sætter mig i den sofa som Luke IKKE sidder i. Luke og jeg siger intet til hinanden, jeg sidder og leger lidt med Niall og Perrie og Luke sidder bare med sin mobil. Da Harry så kommer ud fra badeværelset, så giver jeg ham børnene og siger "Jeg går lige ud i bad skat." Så siger han "Okay, gør det." Så tager jeg noget rent tøj og min make-up og så går jeg ud på badeværelset. Efter jeg har været i bad, har fået tøj på og skal til at tage make-up på, så banker det på døren. Så siger jeg "Kom ind." Jeg går udfra at det er Harry, men så kommer Mette ind ad døren og siger "Hej smukke." Så siger jeg "Hey søde. Skulle vi ikke først mødes klokken 14?" Så svarer hun "Jo, men der er lidt ændringer i planen." Så spørger jeg "Hvilke planer?" Så svarer hun "Vi 2 skal ikke hænge ud alene." Så spørger jeg "Hvem skal ellers med?" Så svarer hun "Kom." Og så går vi begge ind i stuen. Så sidder min mor, Perrie, Eleanor og Sophia i sofaen. Så siger jeg Hej til dem, giver dem et kram og spørger "Hvad laver i her?" Så svarer Mette "Vi skal holde din polterabend." Så spørger jeg "Virkelig? Os allesammen? Nu?" Så svarer hun "Ja. Nej, din mor skal passe børnene og jeps." Så siger jeg "Men jeg har ikke engang taget make-up på endnu. Og hvor blev Harry og Luke af?" Så svarer Perrie "De skal holde Harry's polterabend." Så siger jeg "Okay. Men så lad mig lige tage make-up på, så er.." Så afbryder Mette mig og siger "Nix. Vi har en tidsplan, vi skal holde, så det er der ikke tid til. Bare tag din trøje på, så tager vi afsted." Så siger jeg lige "Okay så." Tager min trøje og min taske og så går vi alle ud. Så tager min mor sin egen bil og børnene og kører og så kører vi andre i Perrie's bil. På vejen spørger jeg "Hvad skal vi egentligt?" Så svarer Mette "Nu skal vi ud og have sat hår, lagt make-up og sådan noget." Så spørger jeg "Hvorfor det?" Så svarer hun "Det skal vi bare." Så siger jeg "Okay, okay, så lad vær at sige det." Så siger hun "Det gør jeg heller ikke." Med et lille grin. Da vi er fremme går vi ind i sådan en slags lade.. Ligner det i hvert fald. Indenfor står der 5 borde, 5 stylister og nogle stole. Så går vi hen til dem, Mette snakker lidt med dem, præsentere os og sådan noget.
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...