Kapitel 20.

260 14 0
                                    

(Amanda's synsvinkel)

Næste morgen vågner jeg ved at Harry nusser mig i håret og siger "Du skal vågne nu skat." Min første tanke er bare "Vi skal til Afrika i dag!" Så smiler jeg til ham og spørger "Hvad er klokken skat?" Så varer han "Den er 06:15." Hvor er det tidligt! Så spørger jeg "Hvorfor så tidligt? Bliver vi ikke først hentet klokken 07:30?" Så svarer han "Jo, men jeg tænkte at du måske også ville i bad, før vi skal afsted." Så spørger jeg "Også? Hvor længe har i lige været vågne?" Så svarer Calum "De fleste af os har været vågne siden klokken 04:30." Jeg tænker bare "Det er jo sygt at stå så tidligt op!" Så spørger jeg "Hvorfor lige så tidligt?" Så svarer Harry "Vi stod på tidligt op, så vi alle kunne nå i bad og få gjort os klar i ordentlig tid." Så siger jeg "Okay.. Jeg går ud i bad om lidt." Så siger Harry "Okay smukke. Skal jeg lave noget morgenmad til dig?" Så svarer jeg "Det må du gerne skat." Så siger han "Hvad vil du så have?" Så spørger jeg "Hvad kan jeg få?" Så svarer han "Jeg kan riste noget toastbrød og lave noget æg og bacon. Hvis du vil have det?" Så svarer jeg "Ja tak." Så tager jeg den grå tanktop jeg købte i går og et par beige jeans med ud på badeværelset og så går jeg i bad. Efter jeg har været i bad tager jeg tøj og make-up på og så går jeg ud og spiser det morgenmad Harry har lavet til mig. efter jeg har spist og vi faktisk er klar, så er klokken blevet 06:58, så vi beslutter os for at se lidt tv og hygge os før vi bliver hentet. Så da klokken bliver 07:33 banker det på døren. Så siger Ashton "Så bliver vi vist hentet." Så tager vi alle vores ting og går ud i limousinen og kører mod lufthavnen. Da vi kommer derud er der spærret af og der er en masse fans og journalister overalt. Klokken er kun 07:46 og vi skal flyve klokken 8, så vi får lov til at skrive nogle autografer, få taget nogle billeder og svare på et par spørgsmål. Da klokken så er blevet 07:55, så bliver vi bedt om at gå ind i flyet og det gør vi så. Vi er alle virkelig trætte, så vi prøver alle på at sove. Jeg ved ikke med de andre, men jeg er så spændt på at komme frem at jeg bare ikke kan falde i søvn, så jeg sidder bare og keder mig lidt, mens de andre er faldet i søvn. Ligepludselig spørger Niall "Kan du heller ikke sove søde?" Jeg bliver lidt forskrækket, fordi jeg troede at jeg var den eneste der var vågen og svarer så "Nej. Kan du da ikke sove?" Så svarer han "Nej. Skal vi lave noget?" Så spørger jeg "Som hvad?" Så svarer han "Det ved jeg ikke. Vi kan snakke eller lege et eller andet. Hvis du har lyst?" Så svarer jeg "Vi kan godt snakke lidt. Hvad vil du så snakke om?"

(Niall's synsvinkel)

Så svarer jeg "Det ved jeg ikke. Et eller andet. Hvad har du lyst til at snakke om?" Så svarer hun "Det ved jeg ikke." Så går der lige et øjeblik og så spørger hun "Hvordan går det med dig og Mette?" Så svarer jeg "Det går fint. Vi elsker jo begge hinanden, hun er blevet meget gladere og ja.. Det går godt. Hvad med dig og Harry?" Så svarer hun "Det går også godt. Vi elsker jo også begge hinanden, nu glæder jeg mig bare til vi skal have det barn og vi skal giftes og sådan noget!" Så siger jeg "Det kan jeg godt forstå! Hvad så med det med Luke?" Så svarer hun "Det ved jeg ikke helt.. Jeg har ville fortælle Harry det flere gange, men når jeg skulle til at gøre det, så har jeg ikke turde alligevel.. Jeg er bare bange for at han vil gå fra mig. Jeg gider bare heller ikke at han bliver jaloux igen og alt det der drama, det må godt lige holde en lang pause!" Så siger jeg "Det kan jeg godt forstå. Men synes du ikke han fortjener at vide at du var ved at kysse med en anden, selvom der ikke skete noget?" Så svarer hun "Jo selvfølgelig. Jeg er bare bange for hans reaktion!" Så spørger jeg "Hvad er egentligt det værste der kan ske? Altså Ashton prøvede at kysse dig og der kom de bare lidt op at slås. Men han gik jo ikke fra dig, så hvorfor tror du at det vil være anderledes med Luke?" Så svarer hun "Jeg tror at det vil være anderledes fordi at den her gang var vi ligesom begge med til det. Altså jeg var jo også ved at kysse ham, men jeg fik det dårligt over det og trak mig væk, inden at det skete." Så spørger jeg "Tror du da at du ville falde for Luke, hvis du ikke var sammen med Harry?" Så svarer hun "Det ved jeg da ikke. Altså han er rigtig sød, sjov, mærkelig, pænt irriterende en gang imellem og virkelig cool at være sammen med.. Men jeg ved ikke om jeg kunne falde for ham, det tror jeg ikke." Så siger hun "Men det gider jeg ikke snakke om lige nu.. Skal vi ikke lave et eller andet sjovt?" Så spørger jeg "Som hvad?" Så svarer hun "Det ved jeg ikke.. Vi kan prøve at gå på Google translate og oversætte forskellige sætninger til dansk, nu da vi skal til dansk fødselsdag på tournéen. Skal vi prøve det?" Så svarer jeg "Okay!" Så tager vi begge vores mobiler frem og oversætter en masse mærkelige sætninger fra engelsk til dansk.

I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)Where stories live. Discover now