Kapitel 9.

426 18 4
                                    

(Amanda's synsvinkel)

Næste morgen vågner jeg ved at jeg kan høre bruseren løbe, jeg tænker jo bare at Harry er i bad. Klokken er 09:07, så står jeg op, tager noget morgenmad, sætter mig i sofaen og ser lidt tv. Da Harry har været i bad og sådan tager han også noget morgenmad, så kysser vi, siger godmorgen til hinanden og sådan noget og så går jeg ud i bad. Harry's øje er lidt blåt, jeg går ud fra at det er pga. Hans lille slåskamp med Ashton i går. Da jeg har fået tøj og make-up på og sådan noget efter jeg har været i bad, så går ind og sætter mig ved siden af Harry igen. Så ringer Harry's mobil, han tager den, sætter den på medhør og siger "Hey Paul. Hvad så?" Paul lyder lidt sur og bekymret og siger "Hej Harry.. Har du set ekstrabladet?" (Jeg ved ikke lige hvilke sladderblade de har i London, så jeg kalder det bare lige for ekstrabladet.) Harry og jeg kigger lidt forvirret på hinanden og så svarer Harry "Nej. Hvorfor da?" Så svarer Paul "Det vil jeg råde dig til at gøre! Ring når du har læst det om dig og en vis person. Ses." Så siger Harry "Jeg må hellere få købt ekstrabladet." Så rejser han sig og mens han tager jakke på siger jeg "Jeg tager med dig." Så rejser jeg mig også, tager en trøje på og så går vi. Vi finder en kiosk hvor man kan købe alt muligt. Vi finder ekstrabladet, køber det og da vi kommer ud igen læser vi det. Der er selvfølgelig billeder af Harry og Ashton der sloges i går, så siger jeg "Der står "Harry Styles og Ashton Irwin blev i går spottet i Thorpe park mens de sloges.. Gad vide hvad der er gået galt mellem dem? Folk der har set det har skrevet til os at Harry og Ashton stod og snakkede, skubbede lidt til hinanden og svinede hinanden til i starten og så begyndte de pludselig at slås. Liam, Zayn, Louis, Luke, Calum og Michael hev dem så fra hinanden og så gik de allesammen. Vi ved stadig ikke hvorfor de sloges, men vi vil prøve at finde ud af det." Hvad mener de lige med at de vil prøve at finde ud af det?" Så kigger Harry og mig på hinanden og så svarer han "Jeg ved det ikke helt, men jeg går ud fra at de vil prøve at se om de kan få et interview med os." Så ringer Harry til Paul, sætter den på medhør og siger "Hej Paul. Vi har lige læst historien om Ashton og mig. Hvad gør vi?" Så svarer Paul "Okay, det eneste vi kan gøre, lige nu er at vi er nødt til at få et interview med dem, så i kan forklare hvad der er sket og sådan, så der ikke opstår rygter!"

(Harry's synsvinkel)

Så siger jeg "Ja, det bliver vi nok nødt til.." Paul lyder lidt lettet, men også ret stresset og siger "Godt.. De har allerede ringet flere gange og jeg ser om jeg kan booke et interview omkring klokken 13-14 i dag. Men Liam, Niall, Zayn, Louis og Amanda skal også med. Så hvis du ringer til Liam og Louis og fortæller det, så ringer jeg til Niall og Zayn." Så siger jeg "Okay, jeg gør det med det samme." Så ligger vi på igen og så ringer jeg først til Liam og så til Louis og fortæller dem begge det hele. Vi aftaler at de lige snakker med hinanden og så beslutter de bare en tid de kommer hjem til Amanda og mig. Så får jeg en besked fra Paul hvor der står "Ekstrabladet kommer hjem til Amanda og dig cirka klokken 13:30 for at lave interview." Så fortæller jeg lige Amanda det og så tager vi hjem. Drengene kommer hjem til os omkring klokken 12:30 og så sidder vi i sofaen og snakker om hvad de kan spørge os om og hvad vi skal svare. Så da klokken bliver 13:28 banker det på døren. Amanda går ud og åbner og kommer tilbage med en dame og en mand med et et kamerastativ og et kamera. Så giver damen os alle hånden og siger "Hej drenge og Amanda selvfølgelig. Jeg hedder Ally og det her er Adam og han skal optage interview'et, det kommer ikke på nettet eller i tv, men det er kun for at vi kan skrive hele interview'et i ekstrabladet imorgen." Så sætter vi os alle i sofaen, Adam stiller kamera'et op, tænder det og så spørger Ally "Nå Harry, hvorfor var dig og Ashton oppe at slås igår?" Jeg smiler lidt til hende og svarer "Altså, jeg synes ikke at jeg vil nævne emnet offentligt, for jeg vil ikke stille Ashton i dårligt lys. Men jeg var virkelig sur på Ashton, men han siger at det bare var en misforståelse og det tror jeg på, så vi er alle gode venner igen." Så siger Ally "Okay. Amanda og Niall, hvor var i henne da det skete?" Niall og Amanda kigger lige på hinanden og så svarer Niall "Vi var gået væk, fordi Amanda var blevet bange for at de ville komme op at slås, så hun trak mig med på et toilet og så trøstede jeg hende lidt derude." Så kigger Ally på Amanda og spørger "Okay. Hvordan kunne du vide på forhånd at de ville komme op at slås Amanda?"

I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora