Kapitel 10.

468 16 0
                                    

Den dag Amanda skal til audition...

(Amanda's synsvinkel)

Da jeg vågner er min første tanke "Jeg skal til audition i dag!" Jeg glæder mig helt vildt, men jeg er også mega nervøs! Klokken er kun 06:48 og jeg skal til audition klokken 14, men jeg står op alligevel og går i bad. Efter bad tager jeg make-up på, krøller mit hår og tager den tanktop jeg fik på tournéen hvor der står "I love Harry Styles!" Og et par hvide jeans på. Så tager jeg noget morgenmad, sætter mig i sofaen og ser lidt tv. Mens jeg spiser ringer jeg til Niall. Da han tager den siger han "Hey smukke. Er du klar til audition?" Så siger jeg "Hey Niall. Ja, jeg er mega spændt! Du tager med mig ikke?" Så svarer han "Jo selvfølgelig, hvis du vil have jeg tager med, så gør jeg da det!" Jeg bliver lidt glad og siger så "Okay, så kom hjem til Harry og mig ved 13 tiden, så kan vi tage derhen sammen, så jeg kan være der klokken 14." Så siger han "Okay, vi ses senere søde!" Så lægger vi på igen og så kommer Harry ind til mig. Han går lige hen og kysser mig, siger godmorgen og spørger "Hvem snakkede du med skat?" Jeg smiler til ham og svarer "Niall. Vi aftalte bare at han kommer herhen ved 13 tiden, så han kan tage med mig til audition." Så siger han "Okay. Jeg ville også gerne tage med, men jeg har lovet Louis at komme over til ham i dag. Det er jeg ked af smukke." Jeg smiler lidt til ham og siger så "Det er okay skat." Så kysser han mig og så går han ud i bad mens jeg ser lidt tv. Efter han har været i bad spiser han lige noget morgenmad og derefter siger han "Jeg tager hen til Louis." Så siger jeg "Okay, vi ses senere skat." Så kommer han lige hen og kysser mig og så går han. Efter han er gået ringer jeg til Niall. Da han tager den siger han "Hey smukke. Hvad så?" Så svarer jeg "Hey søde. Harry er lige gået, så kan du ikke bare komme nu, for gider ikke være alene." Så siger han "Jo, lige 10 min. Så er jeg der." Og så lægger vi på igen. Kort tid efter kommer Niall ind i stuen og siger "Hey smukke. Hvad skal vi så lave? Der er stadig næsten 6 timer til du skal være til audition." Jeg tænker lidt og svarer så "Skal vi ikke gå en tur i byen og hygge os lidt?" Så svarer han "Jo, det kan vi godt. Lad os komme afsted." Så tager jeg lige sko og en trøje på og så går vi.

(Niall's synsvinkel)

Amanda og jeg går ned i byen og går lidt rundt og kigger i butikker, på gaden og sådan noget. Klokken 10 åbner storcenteret og så går vi derind og kigger. På trods af at klokken kun er 10, så er her ret mange mennesker. Mange af dem kommer hen og vil have billeder og autografer og det er selvfølgelig også fint, jeg elsker at have tid til at kunne give både autografer, tage billeder og kunne snakke lidt med fans. Omkring klokken 11:30 går Amanda og jeg ind i en starbucks for at få lidt frokost og noget at drikke. Så tager vi vores trøjer af og sætter os ved et bord. På et tidspunkt kommer der en høj, mørkhåret fyr hen til os, som faktisk ligner Zayn lidt og siger "Hej Amanda. Hvordan går det?" Hun smiler til ham og siger "Hej med dig. Det går da godt. Hvad med dig?" Han smiler og svarer "Det går også godt. Det er længe siden!" Amanda kigger lidt forvirret på ham og spørger "Kender vi da hinanden?" Han smiler og svarer "Ja. Det er mig Christian. Vi gik i klasse sammen fra 2-5 og vi har faktisk kendt hinanden hele dit liv." Amanda tager sig til hovedet og siger "Nååår ja, hvor er jeg dum. Gud Hej Christian. Ja, det er meget længe siden!" Så siger han "Ja, det er virkelig længe siden! ..Jeg ved godt det nok er lidt mærkeligt når vi kendt hinanden, men må jeg ikke få en autograf af jer og et billede?" Vi smiler begge til ham og så svarer Amanda "Jo selvfølgelig må du det!" Så får han vores autografer og et billede og da han skal til at gå spørger jeg "Har du ikke lyst til at sidde og snakke lidt med os?" Han vender sig mod os igen og svarer "Nej, jeg vil ikke trænge mig på." Så siger jeg "Kom nu, det gør ikke noget. Det kunne være hyggeligt." Efter at han har sat sig tager Amanda et billede af os alle og ligger det på Twitter med teksten "På starbucks med en gammel klassekammerat Christian og Niall. Hygger!" Så siger han "Okay så.. Hvad laver i her?" Så svarer jeg "Vi går bare rundt og hygger os lidt inden Amanda skal til audition." Så spørger han "Nå, hvilken audition skal du til?" Amanda smiler til ham og svarer "Jeg skal til audition på en ny film som hovedrollen og så tog jeg Niall med mig som opbakning." Han smiler til hende og siger "Ej hvor spændende. Jeg har altid vist at du ville blive berømt på enten den ene eller den anden måde!" Så spørger jeg ham "Hvad mener du med det?" Han smiler til mig og svarer "Hun gik altid og sang i skolen og hun har en skøn stemme, det ved jeg selvfølgelig ikke om hun stadig har, men jeg var sikker på at hun ville blive sangerinde eller noget!"

I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon